Ik ben door ziekte een tijdje van de radar verdwenen. Mijn problemen met internet leken ietsje minder te zijn. Maar de laatste weken neemt het weer toe. Blokjes in beeld bij wifiverbinding, wifi versterker doet het oranje lampje het niet meer van. Wat ik ook probeer, fabrieksreset, andere kabel, het oranje lampje in het midden doet het niet.
vorig topic gesloten, wifi traag + tv problemen
Beste antwoord door Marcel MCi
Hallo Mathilde29,
Ik begrijp dat je wifiversterker (T-mobile WAP ?) het niet meer doet?
Je geeft aan dat je een fabrieksreset hebt gedaan. Bedoel je daarmee de modem? Als de modem een fabrieksreset heeft gehad is de koppeling met de WAP ongedaan gemaakt en zal deze niet meer werken.
Je zal de WAP opnieuw moeten koppelen aan de modem. Daar zijn een paar mogelijkheden voor.
Zelf doe ik het met de MPro Mesh app. Reset voor de zekerheid eerst de wap even. (Met smal voorwerp het resetknopje 20 sec indrukken)
Installeer de MPro Mesh app. Login de app met de admin gegevens van het modem. (Zie gegeven op het kaartje) Voeg de wap toe en gebruik daarvoor de knop op de wap. (Koppeling via wps) Volg hiervoor de instructies in de app. Als de twee bovenste lampjes oranje gaan knipperen dan gaat hij contact zoeken met de modem. Dit lukt soms niet in één keer. Als contact is gemaakt zullen na enkele minuten alle drie de lampjes op de wap branden. De middelste groen of oranje afhankelijk van de afstand tot het modem.
De wap zou nu weer moeten werken volgens het "mesh principe" met dezelfde naam en wachtwoord als het modem.
Zie ook de handleiding genoemd in het antwoord van onderstaande topic:
Mvg. Marcel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.