OnePlus Nord 3 stoort mijn wifi op de ZYxel T-50

  • 19 July 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Sinds enkele dagen heb ik een OnePlus Nord 3. Als ik deze verbind met het wifi-netwerk van mijn ZYxel T-50 stoort mijn wifi na enkele seconden of soms minuten. Zowel op mijn telefoon als overige apparaten verbonden met wifi kan ik dan niet meer verbinden of krijg ik de melding “geen internet” als ik wel verbonden ben. Als ik het wifi uitzet van mijn telefoon heb ik geen problemen. Ik twijfel nog of ik het maximaal aantal clients heb bereikt ( zie eerdere vraag op het foru van me ) maar ik sluit niet uit dat mijn telefoon de boosdoener is. Heeft iemand hier ervaring mee? of tips? uitsluiten van wifi-channels ofzo?

Thanks alvast!

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Raybus, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, de Community denkt graag met je mee! Ik zie dat je al in je andere topic een uitstekend antwoord hebt ontvangen, namelijk in dit topic: Zyxel T-50 maxmimaal aantal wifi clients bereikt. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, voor één vraag enkel één topic te beginnen zodat de informatie helder en overzichtelijk blijft. Daarom zal ik dit topic sluiten.

Ik verwacht dat je snel meer weet in het andere topic! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Raybus, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, de Community denkt graag met je mee! Ik zie dat je al in je andere topic een uitstekend antwoord hebt ontvangen, namelijk in dit topic: Zyxel T-50 maxmimaal aantal wifi clients bereikt. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, voor één vraag enkel één topic te beginnen zodat de informatie helder en overzichtelijk blijft. Daarom zal ik dit topic sluiten.

Ik verwacht dat je snel meer weet in het andere topic! 😃

Reageer