Skip to main content
Beantwoord

wifi punt teruggestuurd, bestelling sinds 5 februari al op "in behandeling"

  • March 13, 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Nu kreeg ik een mail dat er 70 euro boete word opgelegd, terwijl ik het al heb teruggestuurd. Ook heb ik een afgiftebewijs van DHL.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @dvg_7 welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie inderdaad dat het is teruggestuurd via de Track & Trace code. Dit is alleen in ons systeem nog niet verwerkt. Ik heb het handmatig afgemeld in mijn systeem, je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen! Als ik je nog ergens anders mee kan helpen, hoor ik het graag.

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • September 24, 2023

Hey @Waikita, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie dat een deel bij ons is aangekomen. De rest heb ik handmatig afgemeld. Je zou nu geen berichten meer moeten ontvangen over het apparatuur. Ik wens je nog een prettige zondag! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • September 24, 2023

Ik heb ook een mail ontvangen dat ik me apparatuur niet terug heb gestuurd. Heb 2 dozen terug gestuurd en heb 2 afgifte bewijzen 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • Antwoord
  • March 14, 2023

Hi @dvg_7 welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie inderdaad dat het is teruggestuurd via de Track & Trace code. Dit is alleen in ons systeem nog niet verwerkt. Ik heb het handmatig afgemeld in mijn systeem, je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen! Als ik je nog ergens anders mee kan helpen, hoor ik het graag.