Hallo,
ik heb sinds 09 november 2021 t-mobile thuis en mobiele abonnement .
maar tot op heden is er nog niets actief hij blijft op "” in behandeling "” hangen .
Is dit normaal qua tijd of moet ik nog even geduld hebben ???
Hallo,
ik heb sinds 09 november 2021 t-mobile thuis en mobiele abonnement .
maar tot op heden is er nog niets actief hij blijft op "” in behandeling "” hangen .
Is dit normaal qua tijd of moet ik nog even geduld hebben ???
Hoi
Voor dit issue loopt een technisch onderzoek. Zodra het is afgemeld ontvang je bericht (e-mail) van ons hierover. Na dat bericht kun je contact opnemen voor verdere vragen. Ik ben benieuwd naar de oplossing!
Voor mobiel heb ik wel klantvoordeel maar voor thuis abonnement niet .
Hoi
Zou je één ding met me willen checken, alsjeblieft? Wanneer je op deze pagina op het prullenbakje klikt en jouw 06-nummer verwijderd bij de actieve Klantvoordeel abonnementen, kun je die dan vlak daarna weer toevoegen? Soms hangt de boel vast in het ordersysteem en kan het pas doorlopen zodra alle abonnementen tijdelijk verwijderd worden en daarna weer teruggezet worden. Dit zou de nodige duw in de rug moeten opleveren: Klantvoordeel My T-Mobile.
Maar zo is het wel letterlijk tegen mij gezegd gister avond . Volgens mij verzinnen ze daar maar wat om van "vervelende " klanten af te komen . Of de hoorn word erop gegooid omdat ze het niet gewonnen krijgen . En de "" klant "" zit nog steeds zonder klant voordeel .
Dat kan niet, mijn vriend is van unlimited naar 1GB en onbeperkt bellen gegaan zonder verlies van klantvoordeel..
Ik heb kcc weer gebeld en kreeg te horen omdat ik mijn mobiele abonnement iets naar beneden geschroefd heb van 8 GB data en onbeperkt bellen naar 1 GB data en Onbp bellen krijg ik GEEN klantvoordeel dus je word geacht om een duurder abonnement te nemen ( mobiel ) om alsnog in aanmerking te komen voor KV .
Vind ik heel raar . Dus ja morgen maar weer bellen met KCC mobiel .
Hi
Maar de diensten werken wel al en in je T-Mobile thuis account kan je bij instellingen de WiFi en email instellingen wijzigen?
Anders lijkt er toch een ander probleem te zijn waar een medewerker naar zal moeten kijken.
kan mij niet aanmelden via de link die jij stuurde .
Hij zegt na dat ik alles ingevuld heb "” aanmelden is niet mogelijk neem contact op met klantenservice "”
Hallo
Werkt het internet thuis al en als je in je My T-Mobile account onder instellingen kijkt, kan je de WiFi en email instellingen wijzigen?
Als dat wel al kan dan kan je eens proberen om af te melden voor klantvoordeel en dan weer opnieuw aanmelden.
Probeer het opnieuw aanmelden ook eens via deze link
ja is beide het zelfde
Adres van Thuis en Mobiel hetzelfde?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.