Beantwoord

glasvezelkabel niet aangesloten

  • 16 March 2023
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een vraag over glasvezel voor T-Mobile thuis. Ik ga de overstap maken van Ziggo met Coax naar glasvezel van TMobile. Nou heb ik alleen een probleem met de glasvezel. Er steekt bij mij een alleen groene draad uit de muur, deze draad is nergens op aangesloten. Moet hier nog iets mee gebeuren? Hoe gaat dan in z’n werk? 
Graag hoor ik van jullie! 

icon

Beste antwoord door eric 17 March 2023, 07:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Nadat je glasvezel abonnement hebt besteld zal de netbeheerder een aannemer inschakelen en in overleg met jou de kabel naar binnen brengen. Daarna komt de monteur dienst de router plaatsen en de verbinding opleveren. 

Een en ander kan wel enkele weken tijd in beslag nemen.  Maar zet het gewoon in gang, tot die oplevering gebruik je nog gewoon je Ziggo.

Reageer