Beantwoord

agressieve verkoop / klacht

  • 16 October 2023
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Beste lezer,

Vanavond (maandag 18.30 u) ben ik bezocht door twee van jullie adviseurs. Aan huis. Na het een en ander te hebben besproken, overstap van KPN naar Odido, werd twee keer bevestigd dat het nog géén contract/bestelling is. Toch kreeg ik meteen daarna een mail met “Bevestiging van uw bestelling”. Dit was niet de afspraak, ik zou eerst worden gebeld. Vind dit geen correcte manier van handelen! Wil daarom niet overstappen. Bestelling is ongeldig. Zoals gezegd wil ik dat mijn gegevens worden gewist. Met vriendelijke groet, Ras23

icon

Beste antwoord door Cristien 16 October 2023, 22:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ras23, welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Zomaar een contract aan iemand opleggen terwijl expliciet vermeld is dat het nog geen contract is, is natuurlijk zeer kwalijk. Het spijt me enorm dat jou dit overkomen is. Mag ik je vragen om jouw Odido Internet + TV klantnummer in je profiel te zetten, alsjeblieft? Dan cancel ik meteen de aanvraag voor je. Ik zal proberen de personen in kwestie te traceren zodat ze hierop aangesproken kunnen worden. Dit is absoluut niet het serviceniveau dat wij willen uitdragen en ik wil me bij deze hier ver van distantiëren. We zijn er om mensen te helpen aan een persoonlijk aanbod dat bij hen past, niet om een verkoop erdoorheen te duwen - dat doe je maar lekker op de vismarkt. 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Ras23  Welkom bij Odido.

Uiteraard is dit niet correct, hoe kwamen ze aan je mailadres?
Dit lijkt mij niet de manier hoe Odido normaal te werk gaat. 

Gelukkig kan je er nog vanaf, ik zou ook boos zijn. Niet op Odido maar wel op de die gasten.

De moderators gaan je verder helpen om dit netjes op te lossen.

Fijne avond!

 

Reageer