TV meld steeds "Er is iets mis gegaan"

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

We krijgen sinds een paar maanden regelmatig de melding "Er is iets mis gegaan” op de TV. Resetten van de TV box helpt heel even, maar niet lang. Dit gebeurt bijna elk half uur en is erg vervelend.

Oplossing?

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Welkom op onze Community! @chrisvanzwolle 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt het probleem?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV Kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @chrisvanzwolle, fijn dat je hierop terugkomt, ik grijp graag hard en daadkrachtig voor je in! Daarom heb ik de TV Box voor je omgewisseld en ik zorg er ook gelijk voor dat je een nieuw en toekomstbestendig model krijgt.

Ik verwacht dat de nieuwe Mediabox je erg zal bevallen, ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Welkom op onze Community! @chrisvanzwolle 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt het probleem?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV Kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

 

Het probleem speelt al minstens een half jaar, maar in eerste instantie gebeurde het niet zo vaak.

Dit gebeurd alleen bij live tv kijken (ik gebruik terug kijken en opnemen ook nauwelijks).

 

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze Community! @chrisvanzwolle 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt het probleem?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV Kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

 

Reageer