Update: Alles werkt nu weer. Bedankt voor het oplossen!
Hi @LoekV, heel fijn dat je ook dit issue aansnijdt! Dit punt heb ik vanochtend ook gemeld aan mijn collega, zodat dit ook meteen meegenomen kan worden. Het moet inderdaad mogelijk zijn om de programma's van Comedy Central te bekijken via Terug Kijken, dus hier gaan we ook achteraan. Ik hoop dat ik je snel kan verblijden met de oplossing.
Hi @LoekV, zou je mij via een privébericht (door op mijn naam te klikken) kunnen voorzien van je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik nu namelijk uit op een abonnement dat is opgezegd. Merci!
Hi @LoekV, ook voor dit issue wil ik je graag laten weten dat het is doorgezet naar onze IT-afdeling! Mijn collega's gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Hi @LoekV, helemaal super om te lezen! Heel graag gedaan en veel kijk-plezier.