Beantwoord
Schijfruimte harddisk vol
Na 4uurtjes opname geeft de harddisk aan dat de schijfruimte vol is. Zie dat er meer dan 5 maanden aan een oplossing gewerkt wordt. Ik zit niet te wachten om telkens de harddisk te resetten, er moet gewoon een permanente oplossing komen. Tot nu toe nog niet blij met mijn overstap van KPN naar t-mobile. Internet laat ook al te wensen over.
Beste antwoord door Sander
Hoi Lagenrhijn,
Die schrijfruimte maak ik graag weer voor je vrij. Ik ben het helemaal met je eens dat dit ook permanent ingeregeld moet worden. Dit is dan ook in de maak. We zijn nu aan het testen en het ziet er goed uit! Ik verwacht dan ook dat we deze verbetering snel kunnen doorvoeren. Als het goed is, zal dit dan de laatste keer zijn, dat ik handmatig jouw harddisk zal resetten!
Mag ik hiervoor jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij?
Die schrijfruimte maak ik graag weer voor je vrij. Ik ben het helemaal met je eens dat dit ook permanent ingeregeld moet worden. Dit is dan ook in de maak. We zijn nu aan het testen en het ziet er goed uit! Ik verwacht dan ook dat we deze verbetering snel kunnen doorvoeren. Als het goed is, zal dit dan de laatste keer zijn, dat ik handmatig jouw harddisk zal resetten!
Mag ik hiervoor jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.