We zijn overgestapt vanuit ziggo en hebben inmiddels enorme spijt. Naast dat (in mijn beleving) de TV box flink wat functionaliteiten mist (zoals zien welke opname je al hebt bekeken) geeft de TV box van T-mobile steeds meer grote problemen:
- Geluid loopt regelmatig niet synchroon met het beeld. Alle tips van het forum hierover al geprobeerd (o.a. powerflip en overschakelen van stereo naar dolby en vice versa) Soms helpt het, maar het probleem blijft DAGELIJKS terugkomen
- Terugkijken van een opname resulteert in een vastgelopen beeld en TV box. Programma staat stil, en reageert op geen enkele knop van de afstandsbediening. Het enige wat werkt is de stekker er uit trekken.
- Het geluid valt regelmatig weg tijdens het kijken naar een opname. Wat helpt is de tv box uitzetten en de opname opnieuw aanzetten. Quick Fix, maar bloedirritant als je dit iedere keer opnieuw moet doen.
Zou een nieuwe box helpen, of is het een cloud probleem?
We hebben een LG televisie dus kunnen helaas nog niet gebruik maken van de app.