Skip to main content

14 januari het entertainment pakket aangevraagd. 3 dagen later was deze nog steeds niet geactiveerd en stond de bestelling nog steeds op aangevraagd. Dinsdag diverse gebeld en zit een error in het systeem. Pakket door medewerker geannuleerd en op nieuw aangevraagd. 24 uur later nog steeds geen extra zenders op de t-mobile tv app. Ik dacht lekker makkelijk geen box maar de tv app gebruiken maar helaas er gebeurd niks. 
T-mobile Installatie 2 januari werd ook al  2x gecanceld ivm afwezigheid van monteur. En nu dit weer. 
begin al langzamerhand spijt van de overstap te maken.

Hi @Minoes16, super om te zien dat het juiste pakket nu helemaal actief staat en dat het nu helemaal opgelost is. Ik wil je een hele fijne dag wensen! 😄


Goedemiddag,

 

Sorry ik heb een fout gemaakt. Ik had Entertainment pakket genomen maar moest Infotainment zijn.

Ik heb het aangepast in mijn abonnement en is reeds actief!! (ik zie nu pas dat er meer thema pakketten zijn)

 

 

Fijne dag!

 

Groetjes,

Joke

 


Hi @Minoes16, dankjewel! Het pakket is hier wel actief. We geven dus niet op! Heb je toevallig de Favorieten lijst aanstaan? Dan kan het zijn dat je de zenders die je nu wilt kijken, mist. Is dat niet het geval, wat zie je dan wanneer je naar een Entertainment kanaal gaat? Neem bijvoorbeeld kanaal 38 (Inplus), wat zie je daar?

Ik hoor graag van je, ik schakel anders de technische dienst in om dit op te lossen!


Goedemorgen Teresa,

 

Ja ik heb de media box volledig van het stroom gehaald.


@Minoes16 Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik help je graag verder, zodat je heerlijk kan genieten van het Entertainment pakket! 😊📺

Heb je al eens geprobeerd om de Mediabox volledig van de stroom te halen en opnieuw op te starten? Ik ben benieuwd of het hierna werkt.

Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen indien nodig! 


Hallo,

Gisteren heb ik het Entertainment pakket aangevraagd. Factuur is reeds aangepast maar de zenders zijn nog niet toegevoegd.

Kan dit s.v.p. toegevoegd worden zodat ik er gebruik van kan maken?

 

Groeten,

Joke

 


Hoi @lecon2805, sorry dat dit niet sneller opgelost was. Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik was blij om te zien dat de bestelling kort na de wijziging aan je contactgegevens is doorgelopen en je inmiddels volledig gebruik kan maken van het entertainment pakket.

Ik ben blij voor je dat het gelukt is en ik wil je voor nu vooral nog heel veel kijkplezier toewensen! 🙂


Dag Tommie

ik vind het raar dat ik een telefoonnummer moet opgeven terwijl die bekent moet zijn. 
mij heb geen vast nummer alleen een mobiel nummer van t-mobile. 
ik vraag mij af wat dit met de tv te maken heeft om een extra pakket te activeren.
wat ook raar is dat in jullie app mijn tv pin anders dan die ik gebruik
graag zie ik voor eind van de week een oplossing anders ben ik geneigd om t-mobile in gebreken te stellen. als nieuwe klant is dit echt van de zotte om klanten zolang te laten wachten en geen update te geven. Het moet niet zo zijn dat de klant overal achteraan moet lopen. 


Ik heb geen vaste telefoon van t-mobile alleen een mobiel nummer. 
mij gebruik ook geen tv box maar de tv app op de sony 


Hey @lecon2805, ik los dit graag voor je op. De order is geplaatst, maar die staat nog op ontvangen. Hij geeft een error aan omdat er geen telefoonnummer is opgegeven. Kan je je telefoonnummer toevoegen aan je gegevens? Dan kan ik kijken of het daarna wel lukt. Gegevens aanpassen kan via deze link: https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens/contactgegevens

 


Goedemiddag 

kunnen jullie mij al iets melden wanneer eindelijk het extra tv pakket wordt toegevoegd op mijn abonnement?

abonnement is wel al aangepast maar de zenders heb ik nog steeds niet.

toch wel beetje jammer dit


Goedemorgen 

het begint nu wel erg lang te duren, zit er al schot in?


Hi @lecon2805, hartstikke bedankt voor jouw geduld! ❤️ We gaan er alsnog voor zorgen dat je hier zo snel mogelijk van kunt genieten. 


Dank je wel,

Ik wacht het af ieder geval de de zin op de site van binnen een uur meestal actief ga je niet meer redden 😂


Hoi @lecon2805, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit wil ik absoluut voor je aanpakken! Daarom heb ik onze technische dienst op de hoogte gebracht en ik vermoed dat dit in de komende dagen opgelost zal worden. Het lijkt erop dat twee systemen niet goed met elkaar communiceren en hiervan heb ik de technische dienst op de hoogte gebracht.

Ik laat dit snel voor je rechtzetten, dit komt helemaal goed!


Reageer