Beantwoord

Wifiversterker retourneren boete

  • 15 April 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Goedemiddag,

Een tijdje geleden heb ik aangegeven dat ik mijn wifiversterker wil retourneren. Het mailtje daarvoor was helaas in mijn spam beland en daardoor was ik het glad vergeten en kreeg ik onlangs te horen dat ik een boete krijg, omdat ik een maand te laat ben. Bij mijn weten is het echter zo dat er twee maanden bedenktijd staat, en hebben wij onlangs besloten de versterker toch te houden. Mijn vraag is dus of het mogelijk is de beslissing tot retourneren terug te draaien (en de boete daar dus ook bij). 

 

Ik hoor het heel graag, dank alvast! 

 

icon

Beste antwoord door Paul076 16 April 2024, 14:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Paul076, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb je abonnement erbij gepakt. Ik zie inderdaad het retourverzoek in mijn systeem staan. Ik heb het verzoek gecanceld voor je. Het systeem heeft wat tijd nodig om dit te verwerken. De boete zal ook niet getriggerd worden dan! 

Goedemiddag,

Een tijdje geleden heb ik aangegeven dat ik mijn wifiversterker wil retourneren. Het mailtje daarvoor was helaas in mijn spam beland en daardoor was ik het glad vergeten en kreeg ik onlangs te horen dat ik een boete krijg, omdat ik een maand te laat ben. Bij mijn weten is het echter zo dat er twee maanden bedenktijd staat, en hebben wij onlangs besloten de versterker toch te houden. Mijn vraag is dus of het mogelijk is de beslissing tot retourneren terug te draaien (en de boete daar dus ook bij). 

 

Ik hoor het heel graag, dank alvast! 

 

Heel erg fijn, dank je wel Tommie!

Reageer