Yup same here.
Live tv geen probleem maar als ik halverwege een progamma thuis kom en begin gemist gebruik standaard blokkerig beeld.
Denk dat ik maar weer naar ziggo ga.
Daar ko je tenminste tot 7 dagen progamma's terug kijken op alle zenders.
Kortom t-mobile tv NOT HAPPY
Hoi @n.schaart en @Elessar
We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Wij werken hard aan de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Hi
@Sander,
Bedankt voor het antwoord. Weet ik in ieder geval dat het issue niet aan mijn kant van de kabels zit.
Hoop dat het snel opgelost is.
Misschien een tip voor anderen die er ook last van hebben: ga kijken via begin gemist. Bij mij werkte dat gisteren in ieder geval goed. Geen haperingen en geen blokken in beeld.
Hoi @Lisa, Ik dank je voor de terugkoppeling en ik hou zeker T-Mobile in de gaten tenslotte zijn we dik tevreden met onze telefoon abonnementen maar denk ik dat er voor tv nog een inhaalslag te gaan is.
Mvgr. IJmuiden
Hallo Sander,
Helaas heb ik ook al een week last van blokkering beeld, op alle zenders. Tijdens uitzendingen als ook tijdens reclames. Dit komt om de 10-20 seconden ongeveer.
Ht stappenplan zoals hierboven heb ik gevolgd. Snelheid is hoog genoeg (47 Mb/s). Box heb ik ook van de stroom gehad, meerde malen, maar geen effect. Helaas lukt de reset van de box niet, als ik de resetknop indruk dan gebeurt er niets, niet na 10,15 of 20 seconden, meerdere malen geprobeerd. Die reset lukt dus niet.
Box zit direct met een utp kabel aangesloten op de router.
De router heb ik ook naar fabrieksinstellingen teruggezet, geen effect. Ook met andere hdmi kabels blijft het probleem. Overige bronnen via hdmi (als mediaplayer en ATV) werken wel prima.
Volgens mij heb ik nu alles getest, maar het probleem blijft dus nog steeds. Wat te doen?
Alvast bedankt!
Hallo Sander,
Helaas heb ik ook al een week last van blokkering beeld, op alle zenders. Tijdens uitzendingen als ook tijdens reclames. Dit komt om de 10-20 seconden ongeveer.
Ht stappenplan zoals hierboven heb ik gevolgd. Snelheid is hoog genoeg (47 Mb/s). Box heb ik ook van de stroom gehad, meerde malen, maar geen effect. Helaas lukt de reset van de box niet, als ik de resetknop indruk dan gebeurt er niets, niet na 10,15 of 20 seconden, meerdere malen geprobeerd. Die reset lukt dus niet.
Box zit direct met een utp kabel aangesloten op de router.
De router heb ik ook naar fabrieksinstellingen teruggezet, geen effect. Ook met andere hdmi kabels blijft het probleem. Overige bronnen via hdmi (als mediaplayer en ATV) werken wel prima.
Volgens mij heb ik nu alles getest, maar het probleem blijft dus nog steeds. Wat te doen?
Alvast bedankt!
Ik sluit me hierbij aan. Heb sinds een week dezelfde klachten en heb al alles gereset maar storingen blijven. Netflix etc werkt wel goed.
@Siddartha en @Paul.C,
Super dat jullie bovenstaande stappen zo precies opgevolgd hebben. Nu zie ik dat er een storing is geweest in Noord Limburg waar er een blokkerige beeld voor TV werd verstuurd. Dt probleem is vannacht gelukkig verholpen!
Kunnen jullie checken of het TV beeld bij jullie ook hersteld is? Zo nee, dan wil ik nog het volgende van jullie vragen:
-Nog eenmaal de TV Box van de stroom halen.
-Kun je met een andere internetkabel (UTP) testen?
-Kun je jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers in een
privébericht aan mij sturen?
Ik ben heeeel benieuwd!
Bij mij was het in eerste instantie bij live tv. Gisteren ondervond ik weer problemen bij herstart inderdaad. Toevallig bij SBS6. Het hele beeld was continu blokkerig en zodanig dat we het programma niet konden afkijken. Uiteraard wel de box herstart.
Daarna een programma op NPO herstart en daar hadden we weer geen problemen.
Moet zeggen dat na een jaar zonder storingen het nu wel meer wordt en ik ook sterk denk om over te stappen aangezien in contractprijs ben.
Bovenstaand allemaal gedaan reset van alles ben nu al 3 dagen bezig en het wordt steeds erger met het geluid en het beeld nieuwe kabels gek word ik ervan
Nog steeds geen verbetering geluid wordt steeds slechter alle stekkers vernieuwd kan iemand zien wat er aan de hand is.
Na installatie had ik ook een haperend beeld op een Philips ambilight TV. Na veel lezen en contact met de klantenservice van zowel T-mobile als Philips heb ik als volgt kunnen oplossen.
Mijn ambilight staat al sinds ik de tv heb ingesteld op "statisch". Na het uitproberen van de diverse beeldinstellingen blijkt nu dat wanneer het ambilight op "standaard" wordt ingesteld de hapering verdwijnt en het beeld wordt weergegeven zoals het hoort.
Zelf ben ik deze oplossing nog nergens tegen gekomen, misschien handig om in het stappenplan op te nemen bij de klantenservice!
Hallo,
Ik heb sinds gisteren na installatie extreem last van blokkerig beeld bij live TV.
Trouwens als ik begin gemist selecteer, heb ik er geen last van.
Aangezien alles gisteren met nieuwe apparatuur en nieuwe kabels is geïnstalleerd, lijkt het mij geen hardware probleem.
Bedankt voor de tip, @n.schaart! Fijn dat je met ons en onze klanten meedenkt, topper. 😃
Heb steeds problemen met tv beeld en geluid dit is als ik het lees al bij meerdere het geval
heb alles geprobeerd maar niks helpt als dit zo blijft stap ik over naar een andere provijder
ben het zat dat ik tijdens een film of dart wedstrijd alles moet missen
mvg gerrit
Inmiddels telefonisch contact gehad met klantenservice. Afspraak met een monteur is ingepland.
Hi @macmeester, vannacht hebben we een update uitgevoerd om dit probleem te verhelpen. Zou je jouw TV Boxen eens willen herstarten door ze even van de stroom af te halen? Daarna zou het probleem verholpen moeten zijn!
Thanks @Jason ! Dat inderdaad een goede kwaliteit. Tot op heden nog geen blokje of hapering gezien, dus hopen dat het zo blijft! Toen ik een nieuwe tv box binnen kreeg stond deze meteen na aansluiten op de zelfde firmware als dat hij nu staat (2.9.27.0.3). Maar zolang het weg blijft bent ik blij en anders weet ik jou/jullie te vinden!
Dank voor je reactie. Tv box is rechtstreeks op de modem aangesloten. Heb al telefonisch contact gehad met klantenservice en een afspraak met een monteur gemaakt.
Hey @rubziev,
Erg handig dat je al zoveel hebt geprobeerd! Geen zorgen, dit hebben we binnen de kortste keren opgelost. Heb je nog een reserve HDMI en internetkabel liggen die je uit kan proberen op de TV Box, of heb je dit wellicht al geprobeerd? Als dit niet de oplossing is, is het zeker handig als er een monteur langskomt.
Daarnaast zie ik dat je nog niet het Wifi kanaal hebt aangepast, en dit kan erg veel invloed hebben om de prestaties van jouw Wifi netwerk. Daarom raad ik je graag aan om stap 4 te doorlopen van de volgende pagina: >Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi? Hiermee zou je een hoop verbetering moeten merken.
Ik hoor het graag als je desondanks nog ergens tegenaan loopt!
Beste T-Mobile,
Bij deze wil ik laten weten dat ik totaal niet tevreden ben over jullie internet en TV dienst, alsmede jullie service naar klanten toe. Vandaar dat ik besloten heb om zo snel als mogelijk over te stappen naar Ziggo/Vodafone.
Net als andere mensen hier heb ik al wekenlang problemen met jullie internet en tv. Daar heb ik laatst al een bericht over gepost maar hulp wordt totaal niet geboden van jullie kant. Ik lees nu dat meerdere mensen problemen hebben met hun internet of tv en ook zij krijgen geen reactie terug. Ik vind het schandalig dat je voor een dienst betaald wat totaal niet functioneert. Dat het niet functioneert, prima, dat kan. Maar zodra je vraagt om hulp krijg ik geen reactie meer. Dit is voor mij de druppel geweest.
Groet,
Wesley
Het is ook jammer dat je negens over geïnformeerd word waaraan men op de achtergrond mee bezig is,zou inderdaad het overstappen ook eens gaan overwegen.Voorheen 25 jaar bij ziggo en voorganger @home klant geweest maar daar nog nooit zoveel klachten gehad als bij tmobile.Dacht dat glasvezel minder storing gevoelig was als kabel maar ga toch twijfelen of mss 500 mb kabel beter is al 1 gb glasvezel.
Ik ben sinds 4 dagen over naar Tmobile.
Had/heb nog altijd mijn Kpn 50Mb lijn liggen waarmee ik jaren mee gewerkt heb zonder problemen.
Eerste 24 uur Tmobile:
- Tv decoder starten door monteur koste 4 pogingen, ook na zijn vertrek moeizaam te starten.
- 2x Modem connectie verloren.
- Tv signaal is kwalitatief om te huilen, het is daadwerkelijk of ik naar een internetstream zit te kijken (haperend/vertraagd beeld).
- Getracht (even) klantenservice te bereiken, 3x 30(+) minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
Het is echt belabberd, gelukkig zit ik nog in mijn proeftijd.
Tv app is ook echt dramatisch, T mobile heeft echt nog heel veel te leren van de grote jongens.
Ik kan slechts positief zijn over 1 ding en dat is de up/download speed t.o.v de prijs (mits modem niet disconnect).
Heb diverse speedtest’s uitgevoerd deze liggen netjes rond de 950 down & 922Mb up en lijken aardig stabiel.
Ben bang dat Tmobile heeft getracht te besparen op de Tv decoder als ik de vele klachten zo lees.
Ik kan slechts nog hopen dat mijn exemplaar defect is hoewel ik bang ben dat dit niet het geval is, kan een omruiling in gang gezet worden?
Wat een amateurisme zeg echt ongelofelijk.
Na mijn laatste gesprek met de klantenservice is mij toegezegd dat er contact met me opgenomen zou worden omdat er twijfel bestond of de monteur nog wel binnen de herroepingstermijn (14 dagen) zou kunnen langskomen.
Vervolgens niks/nooit meer iets gehoord.
Toch vandaag zelf maar weer gaan bellen, weer 30+ minuten in de wacht.
Vervolgens krijg ik te horen dat de medewerker mijn opdracht is vergeten en dat Tmobile het bezoek van de monteur zelfs heeft afgewezen.
Sorry maar dit is gewoon lachwekkend, wat een droevige service.
Tmobile weet dus dondersgoed dat het beeld zoals het nu is volgens hun norm is.
Mijn digitenne signaal van 15 jaar geleden zag er echt beter en vloeiender uit, en bovendien was deze tuner normaal te starten.
Ik kreeg na een kort gesprek een mevrouw aan de lijn om de annulering te bespreken… deze had alles al verwerkt nog voor ik een woord heb kunnen zeggen.
Geen excuses, verdediging, oplossing of ander idee om de klant binnenboord proberen te houden.
Letterlijk: Hallo goedenavond, u wenst op te zeggen? mooi geregeld doei.
Blijkt maar dat deze mensen ook totaal geen overtuiging hebben om tot oplossingen te komen, annuleren is de enige weg.
In de afgelopen weken 4 keer met Kpn gebeld, telkens binnen 3 á 4 minuutjes iemand aan de lijn.
Een partij die moeite doet voor haar klanten en een goed werkend product neer zet.
Blij dat het thuis gedeelte nu spoedig achter me ligt en Kpn alles weer in handen krijgt, ook mijn mobiele pakket zeg ik z.s.m op want betalen aan een dergelijke dienstverlener weiger ik.
Potentiele klanten kan ik alleen maar aanraden begin er niet aan, de negatieve berichten op de diverse kanalen zijn echt geen incidenten.
Tmobile doet werkelijk niets, alle problemen worden genegeerd.
@Boris Bedankt voor het in gang zetten van de nieuwe TV Box. Ik laat het jullie weten zodra alles geïnstalleerd is.
Hi @MaartenFS ,
Excuus voor de verwarring. Nét nadat ik mijn bericht had getypt, kregen wij de melding binnen dat het om een algemeen probleem gaat. We zien dat sommige klanten in de Regio Amersfoort problemen ervaren met TV. We zijn op dit moment hard bezig dit op te lossen en jullie zo snel mogelijk weer te doen laten genieten van goed beeld. Mijn welgemeende excuses. Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te bewerkstelligen.
Zojuist de beschreven stappen uitgevoerd en het lijkt te werken. Hoeveel zou de max aantal dagen moeten zijn, waarnaar wij de modem moeten herstarten.
Hi @ramonreker, zojuist heb ik jou in het andere topic laten weten dat ik Guidion heb aangestuurd om dit issue op te lossen!
Hi @janjunior81, thanks voor de aanvulling! Ik wil graag nog eens jouw verbinding onder de loep nemen, maar ik zie de TV Box hier niet in terug. Kan je aangeven hoe de TV Box is aangesloten? Ik hoor het graag, zodat ik je verder kan helpen!