Info

Geniet van Odido Online TV!

Geniet van Odido Online TV!

Toon eerste reactie

207 reacties

Reputatie 7

Hoi @Jasperrepsaj

Dat is raar, de Google Play Store zou toch voor alle gebruikers hetzelfde moeten zijn. Zo ziet het er bij mij uit: 

Ik moet hierbij wel zeggen dat het pas op donderdag 3 september beschikbaar was (niet de 1e). Kun je testen met een ander toestel? Wellicht even uit- en weer inloggen? Toestel even opnieuw opstarten?

Reputatie 1

Helaas, nog niet op mijn smartphone. Ik heb de cache van de play store geleegd maar geen verschil. Screenshot is van zojuist.

Reputatie 7

Hoi @apis4, @RichardHuisman, @Jasperrepsaj

Zie hier de link naar T-Mobile TV Anywhere voor de Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson&hl=nl.

Volgens mij is deze pas net beschikbaar gekomen. Have fun! 

Reputatie 2

Ik gebruik de app eigenlijk maar alleen op mijn twee Apple TV’s. Volgens de FAQ mogen maximaal 3 streams tegelijk lopen (geen probleem dus), maar toch krijg ik regelmatig een foutmelding dat het maximum aantal streams is bereikt. Hoe kan dat?

Reputatie 1

Op mijn smartphone (samsung M31/Android 10) is de app nog niet te downloaden via de Play Store. Daar staat nog de versie van 21 november 2018?

Reputatie 1

Zojuist de nieuwe app geïnstalleerd op de Apple TV. Opvallend was dat de app zich niet vanzelf update maar dat je dat handmatig moet doen vanuit de App Store op de Apple TV.

Het beeld is zeer acceptabel als je handmatig “full HD (1080p)” selecteert. Dat is inderdaad een verbetering in vergelijking met de 1080i van de TV-box. Van zappen is echter geen sprake, het wisselen van kanalen duurt echt te lang. Geen probleem voor mij, ik kom niet verder dan NPO 1 en 2.

Minder te spreken ben ik over het geluid. Bij instellingen zie ik geen relevante opties. De TV-box stuurt Dolby Digital uit waardoor ik surround geluid heb (mooi te horen bij de gong in het NOS-journaal). De app komt niet verder dan stereo in PCM formaat. Ik ga de het volle geluid van de gong nog missen!

 

Reputatie 1

Hoi, heb gisteren de nieuwe App voor de Apple TV4 gedownload, nadat ik mijn klantnummer en pin heb ingevoerd en op inloggen klik, sluit de App en zodra ik weer opnieuw opstart sluit de App direct. Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt, ik gebruik tvOS 14.0 (18J5331g)

Kan ik de oude versie van de TV Anywhere App nog installeren? of is er binnenkort een aanpassing zodat deze wel werkt met tvOS 14.0? Wel balen lijkt met echt een toffe App nu.

 

Grtz. TVboerke, maar nu even niet :-(

 

 

 

Als ik tmobiletv.nl gebruik op een scherm met een 16:10 verhouding ziet het er bij mij zo uit

 

Op een scherm met 16:9 verhouding ziet alles er wel goed uit.

Zenders als Ziggo Sport en Fox Sports werken ook nog niet. Via de app werkt het wel

Reputatie 3

De zoekfunctie voor terugkijken kan inderdaad beter en je krijgt allemaal films te zien die je niet kunt zien en ook niet kunt aanschaffen. Zijn dat de beloofde honderden gratis films en series ? :joy::joy::joy: maar als gezegd het ziet er wel veel mooier uit en je kunt meer terugkijken dat is mooi, 

Reputatie 2

Is ergens ook een handleiding te vinden over hoe je moet navigeren in de Apple TV app? In zie in de tv gids een knop ‘opties’ staan maar geen idee hoe ik daar bij kom. 

 

Volgens mij heb ik die knop per ongeluk kunnen raken, maar heb geen idee hoe ik daar ben gekomen. En hoe werkt bijvoorbeeld het zappen?

Ik heb zowel in de woonkamer als in de slaapkamer een Apple TV staan. Kan ik het kastje ook naar jullie terugsturen als ik daar toch geen gebruik van maak maar wel een abonnement op TV wil houden?

Navigeren met AppleTV is inderdaad een ander frustratie dat ik ook ervaar

Ik heb in elk geval een handleiding gevonden:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app/apple-tv-gebruiken

Reputatie 2

Is ergens ook een handleiding te vinden over hoe je moet navigeren in de Apple TV app? In zie in de tv gids een knop ‘opties’ staan maar geen idee hoe ik daar bij kom. 

 

Volgens mij heb ik die knop per ongeluk kunnen raken, maar heb geen idee hoe ik daar ben gekomen. En hoe werkt bijvoorbeeld het zappen?

Ik heb zowel in de woonkamer als in de slaapkamer een Apple TV staan. Kan ik het kastje ook naar jullie terugsturen als ik daar toch geen gebruik van maak maar wel een abonnement op TV wil houden?

Navigeren met AppleTV is inderdaad een ander frustratie dat ik ook ervaar

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Robert79,

Dat kastje is onderdeel van het abonnement en kun je dus niet terugsturen. Het decoderloos kijken is mogelijk via de app, maar een decoder maakt nog wel onderdeel uit van het abonnement. Het is gekoppeld. Gewoon lekker in de doos bewaren en ooit eens terugsturen als je besluit geen TV meer af te nemen.

Reputatie 2

Is ergens ook een handleiding te vinden over hoe je moet navigeren in de Apple TV app? In zie in de tv gids een knop ‘opties’ staan maar geen idee hoe ik daar bij kom. 

 

Volgens mij heb ik die knop per ongeluk kunnen raken, maar heb geen idee hoe ik daar ben gekomen. En hoe werkt bijvoorbeeld het zappen?

Ik heb zowel in de woonkamer als in de slaapkamer een Apple TV staan. Kan ik het kastje ook naar jullie terugsturen als ik daar toch geen gebruik van maak maar wel een abonnement op TV wil houden?

Reputatie 7
Badge +4

Gisteren weer…

 

https://tweakers.net/nieuws/171644/opnieuw-vinden-grootschalige-ddos-aanvallen-op-nederlandse-providers-plaats.html

Reputatie 2

Ik meen zoiets gelezen te hebben op Tweakers. Verschillende providers.

Dat was afgelopen vrijdag - niet gisteren voor zover ik heb kunnen lezen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik meen zoiets gelezen te hebben op Tweakers. Verschillende providers.

Reputatie 2

Kan gisteravond niet te maken hebben dat er weer DDOS aanvallen waren op providers?

Geen idee - was er een attack?

Reputatie 7
Badge +4

Kan gisteravond niet te maken hebben dat er weer DDOS aanvallen waren op providers?

Reputatie 2

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.


Nou, is nog steeds oude app, geen update

De nieuwe is niet veel beter ;o) - snap niet waar je je druk over maakt

 

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.


Nou, is nog steeds oude app, geen update

Mooi dat je daar ook bericht van krijgt….NOT

Reputatie 2

Ik heb AppleTV’s in huis omdat ik de mediabox niet wil en ik moet zeggen dat ik zeer maar ook echt zeer ontevreden ben met de nieuwe update. 

Gisteravond een poging gedaan op1 te kijken, om de 5 a 10 minuten klapte het eruit met een of ander vage melding. Via m’n mobiel geprobeerd - precies hetzelfde aan de hand. De app op de AppleTV gedelete en opnieuw geïnstalleerd, werkte ook niet.

Ik weet niet wie het ontwerp en interactie van de apps bedacht heeft maar er is in mijn optiek onvoldoende nagedacht over het gebruik. Navigatie is echt enorm slecht bedacht. Je kunt niet even een zender bekijken - nee, je moet door een menu heen en 2 a 3 x klikken voordat je eindelijk iets kunt zien.

De zenderlijst overlay is vaag en voor mensen met minder goede ogen (niet ik) haast niet leesbaar. Bij instellingen gekeken of dit aangepast kan worden. Nee, kan ook niet. Het enige wat al 3 x vertoond is, is of jullie mijn kijkgedrag in de gaten mogen houden. Na, 1 x niet accepteren zou de boodschap toch wel begrepen moet zijn.

Ander frustratie: Nog steeds geen mogelijkheid tot verbinding met HomePod via AppleTV

In de App Store wordt geadverteerd met 100-en gratis films. Da’s mooi - maar deze kun je kennelijk niet met een appleTV of iPhone bekijken. Zelfs huren kan ook niet.

Ik klaag niet vaak en ook zeker niet graag maar zelden heb ik zo’n ramp van een update gezien.

Concreet voorbeeld: Je zoekt op Op1
Je verwacht dan dat je als eerste de laatste uitzending te zien zou krijgen en vervolgens de andere, op basis van dag van uitzending. 

Ik wil die van 1 september terugkijken - nou veel plezier met zoeken



 

 

Reputatie 6
Badge

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.

Reputatie 3

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?

Reputatie 3

App ziet er beter uit. Absoluut een vooruitgang. Complimenten.

Reageer