Info

Geniet van Odido Online TV!

Geniet van Odido Online TV!

Toon eerste reactie

207 reacties

Reputatie 4

Verzoekje voor de nieuwe app: kan de stream via chromecast doorgaan als de tijd van een programma is afgelopen? Nu stopt hij terwijl een programma nog niet iis afgelopen 

Ik weet niet wie die nieuwe app heeft uitgedacht...maar dit is waardeloos..

Vooral de tv gids....lekker overzichtelijk zo…

Kun je als klant niet de oude versie installeren ?

Reputatie 1

Ik zie vragen over Android TV en Belgische zenders, maar antwoorden worden niet gegeven, waarom is dat ?

Reputatie 3

Wat ik ook probeer ik blijf bij de Android versie 2.0.4 uitkomen. Er staat inderdaad dat het een update van 1 september is maar 2.0.4 is de versie van 2018.

Ik heb de link bekeken via mijn browser en dan geeft google al aan dat de app al geïnstalleerd is op mijn apparaten. Wanneer ik vervolgens op zo'n apparaat kijk bij de instellingen van de app zie ik versie 2.04 staan. In het instellingsscherm kan ik op een balkje tikken voor een update van de app.

Wanneer ik dat doe opent een pagina van de playstore met de versie van 2018. Ik kan niet upgraden, alleen openen. Conclusie 2.0.4 is de oude versie en ook al is er een link waar ‘update 1 september’ bij staat, dat is op de een of andere manier niet helemaal goed.

Ik weet niet wat er mis is maar op de apk mirror site staat 2.0.5, een versie van 20 mei 2019. Die versie is ietsje anders dan 2.04. Ik heb hem afgelopen weekend getest op een nvidia shield pro maar 2.0.4 werkte iets beter (niet voldoende trouwens).

Een nieuwere versie is er niet, terwijl ze verder wel up to date zijn met andere apps.

Waarom linken jullie niet gewoon ook naar een apk, naast de playstore? We zijn niet allemaal digibeet.

De huidige playstore link
​​​​​
De oude playstore link die je via de geïnstalleerde app bereikt

 

Mods graag een reactie anderen noemen dit ook

Reputatie 7
Badge

Hoi, heb gisteren de nieuwe App voor de Apple TV4 gedownload, nadat ik mijn klantnummer en pin heb ingevoerd en op inloggen klik, sluit de App en zodra ik weer opnieuw opstart sluit de App direct. Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt, ik gebruik tvOS 14.0 (18J5331g)

Kan ik de oude versie van de TV Anywhere App nog installeren? of is er binnenkort een aanpassing zodat deze wel werkt met tvOS 14.0? Wel balen lijkt met echt een toffe App nu.

 

Grtz. TVboerke, maar nu even niet :-(

De app werkt i.c.m. met de ‘Public beta’ versie van tvOS 14. Met vorige versies zijn inderdaad problemen. Kan je eens proberen naar deze versie te updaten?

Reputatie 7
Badge

Het valt me op dat ik het probleem voornamelijk heb als ik in een uitzending terugspoel of een uitzending heb gepauzeerd. Na een paar minuten krijg ik dan de foutmelding dat teveel streams actief zijn.

Heb je dit probleem nog steeds? Afgelopen vrijdag is er een configuratie op het platform aangepast waardoor dit probleem verholpen is.

Reputatie 1

Ziet er mooi uit, maar… via  www.t-mobiletv.nl. website kan je alleen full-screen kijken?

 

Mijn favoriete functie van tv-anywhere.nl : venster klein maken en in een hoekje wegzetten, lekker wielrennen kijken en tegelijk andere dingen doen.

 

Mis ik iets, of is die functie weg?

Ziet er allemaal prima uit !

Nu hebben we er ook regio zenders bij, maar nog steeds (en dat is al tijden) GEEN BELGISCHE zenders in de app.

 

Ik vind dat nog steeds vreemd. Zijn toch veel gebruikte Nederlandstalige zenders die in het basis pakket zitten !

Gaat dat nu eindelijk ooit eens komen ?????????

 

 

Reputatie 4

Ik mis eigenlijk de Belgische zenders in het schema. 

Reputatie 7
Badge +16

@stefan.1997 Refereer je nu aan T-Mobile TV of aan TV Anywhere?

Je hebt overigens volkomen gelijk dat het wat betreft T-Mobile TV langer duurt dan gepland, maar de uitrol zelf gebeurt, zoals je weet, in fases en daar zal nu geen verandering in komen. Of we over de helft zijn, zou ik oprecht niet weten. Ik heb niet exact paraat in welke hoedanigheid de clusters verspreid worden over welke fases. Wat ik wel weet, is dat we per migratieweek zo'n 10.000 gebruikers overzetten en dit is verspreid over vier dagen (maandag tot en met donderdag).

 

Reputatie 6
Badge

@Jason 

Jammer. Want jullie zijn nu al bijna drie maanden bezig met de uitrol. Je zou nu toch wel mogen verwachten dat de uitrol nu bijna klaar is. Hoe ver staat het met de uitrol? Al over de helft of zelfs dat nog niet?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @stefan.1997, dit betekent dat we tussen 1 september en 10 september iedereen overzetten naar het nieuwe TV Anywhere. Ik begrijp de verwarring omdat het woordje “platform” hier aangehaald wordt, maar het betreft hier TV Anywhere (als nieuw platform). Ik vervang dit woordje meteen voor een minder dubbelzinnige betekenis.

Thanks voor je alertheid! 😎👍

Reputatie 6
Badge

@Brian, @Sander 

Wat betekent deze zin?

‘In de periode van 1 tm 10 september zetten we in fases al onze klanten over naar het nieuwe platform.’

Dat jullie iedereen voor vandaag hebben overgezet naar T-Mobile TV?

Reputatie 4

Op verschillende zenders (NatGeo, TLC) zie ik om de minuut of zo een roze zweem door het beeld komen. Nu weet ik dat Magenta de huiskleur is, maar dit hoeft voor mij echt niet. Ik kijk in de browser op een mac.

Reputatie 1

Wat ik ook probeer ik blijf bij de Android versie 2.0.4 uitkomen. Er staat inderdaad dat het een update van 1 september is maar 2.0.4 is de versie van 2018.

Ik heb de link bekeken via mijn browser en dan geeft google al aan dat de app al geïnstalleerd is op mijn apparaten. Wanneer ik vervolgens op zo'n apparaat kijk bij de instellingen van de app zie ik versie 2.04 staan. In het instellingsscherm kan ik op een balkje tikken voor een update van de app.

Wanneer ik dat doe opent een pagina van de playstore met de versie van 2018. Ik kan niet upgraden, alleen openen. Conclusie 2.0.4 is de oude versie en ook al is er een link waar ‘update 1 september’ bij staat, dat is op de een of andere manier niet helemaal goed.

Ik weet niet wat er mis is maar op de apk mirror site staat 2.0.5, een versie van 20 mei 2019. Die versie is ietsje anders dan 2.04. Ik heb hem afgelopen weekend getest op een nvidia shield pro maar 2.0.4 werkte iets beter (niet voldoende trouwens).

Een nieuwere versie is er niet, terwijl ze verder wel up to date zijn met andere apps.

Waarom linken jullie niet gewoon ook naar een apk, naast de playstore? We zijn niet allemaal digibeet.

De huidige playstore link
​​​​​
De oude playstore link die je via de geïnstalleerde app bereikt

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb de app zowel op de iPhone als mede op de Windows 10 staan en wat me opvalt dat de app op de iPhone normaal opstart maar dat ik op de laptop telkens de pincode moet ingeven, terwijl het vakje “onthoud mij” is aan gekruist.

Beeldkwaliteit is gewoon goed, en je kunt deze ook aanpassen ik zie op de iPhone maximaal op 720P en op de laptop tot 1080p

Misschien een rare vraag maar hoe moet ik in de nieuwe app een stukje terug of vooruit spoelen? Normaal was dat gewoon op de knop drukken, maar als ik dat nu doe, krijg ik een keuze menu met opnemen, kijken en opnieuw starten. 
 

ik gebruik trouwens  TV om tv te kijken.

Goede vraag, daar ben ik ook wel benieuwd naar. 
 

Verder super dat er een nieuwe app is! Beeldkwaliteit veel en veel beter! 

Reputatie 2

Ik gebruik de app eigenlijk maar alleen op mijn twee Apple TV’s. Volgens de FAQ mogen maximaal 3 streams tegelijk lopen (geen probleem dus), maar toch krijg ik regelmatig een foutmelding dat het maximum aantal streams is bereikt. Hoe kan dat?

Hi @Robert79,

 

Heb je misschien in het verleden ook eens ingelogd met een mobiel of iPad? Of is er nog iemand in jouw huishouden die op de hoogte is van jouw TV-klantnummer en TV-pincode?

 

Als dat allemaal uitgesloten is, dan kan het mogelijk nog aan de bandbreedte liggen. Heb je genoeg snelheid (op Wifi)? 

 

Tot slot is het wellicht een idee om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. 

 

Aan het eerste ligt het niet, want als ik daarna opnieuw een stream opstart dan start ie wel meteen. Ook de bandbreedte via Speedtest.net en fast.com leveren doorgaans resultaten op van > 40 Mbit/s (ik heb het 50 Mb-abonnement).

Het valt me op dat ik het probleem voornamelijk heb als ik in een uitzending terugspoel of een uitzending heb gepauzeerd. Na een paar minuten krijg ik dan de foutmelding dat teveel streams actief zijn.

Reputatie 6
Badge

Nou ik kan nu niet opnemen. 

Reputatie 3

Cool. Maar ik ben nog steeds niet overgezet naar T-Mobile TV. Betekent dit dan ook dat ik uiterlijk 10 september ben overgezet naar T-Mobile Tv platform?

Wees blij. Het nieuwe tv platform is een ramp. 

Reputatie 1

Op mijn smartphone (samsung M31/Android 10) is de app nog niet te downloaden via de Play Store. Daar staat nog de versie van 21 november 2018?

Hier hetzelfde. App verwijderd, kom je ook bij de oude versie van 21 november 2018. Alleen een Chromebook ipv telefoon. 


Same here, LG G6 met Android 9, de afbeeldingen zijn overigens wél van de 2020 versie. Verwijderen en opnieuw installeren geeft me weer de 2018 versie.Op mijn laptop zegt de Play store wél 1 september 2020, maar installeert ook de 2018 variant.

Reputatie 6
Badge

Wanneer is het uitrollen van het T-Mobile TV nou eindelijk eens klaar. Want ik wil nu eindelijk wel weer eens op kunnen nemen. Het duurt echt veel te lang!!!

Misschien een rare vraag maar hoe moet ik in de nieuwe app een stukje terug of vooruit spoelen? Normaal was dat gewoon op de knop drukken, maar als ik dat nu doe, krijg ik een keuze menu met opnemen, kijken en opnieuw starten. 
 

ik gebruik trouwens  TV om tv te kijken.

Reputatie 3

Op mijn smartphone (samsung M31/Android 10) is de app nog niet te downloaden via de Play Store. Daar staat nog de versie van 21 november 2018?

Hier hetzelfde. App verwijderd, kom je ook bij de oude versie van 21 november 2018. Alleen een Chromebook ipv telefoon. 

Reputatie 7

Ik gebruik de app eigenlijk maar alleen op mijn twee Apple TV’s. Volgens de FAQ mogen maximaal 3 streams tegelijk lopen (geen probleem dus), maar toch krijg ik regelmatig een foutmelding dat het maximum aantal streams is bereikt. Hoe kan dat?

Hi @Robert79,

 

Heb je misschien in het verleden ook eens ingelogd met een mobiel of iPad? Of is er nog iemand in jouw huishouden die op de hoogte is van jouw TV-klantnummer en TV-pincode?

 

Als dat allemaal uitgesloten is, dan kan het mogelijk nog aan de bandbreedte liggen. Heb je genoeg snelheid (op Wifi)? 

 

Tot slot is het wellicht een idee om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. 

Reageer