Skip to main content
Beantwoord

Kan niet bellen en internetten...

  • September 26, 2022
  • 12 reacties
  • 171 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Om nu gelijk een nieuwe simkaart aan te vragen zonder contact te hebben met de klantenservice is volgens mij iets te snel omdat ik vorige week hetzelfde probleem had...alleen toen werkte het weer na de telefoon aan en uit te zetten,

Beste antwoord door Kalon

Vanochtend had ik nog beide simkaarten in het toestel...beide deden het niet...ik dacht dat de andere simkaart van mijn actieve nummer was. Later checkte ik deze sim ook en het deed het weer. Dus de info ontgrendelt was van de gestopte sim.

12 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • September 26, 2022

Vanochtend had ik nog beide simkaarten in het toestel...beide deden het niet...ik dacht dat de andere simkaart van mijn actieve nummer was. Later checkte ik deze sim ook en het deed het weer. Dus de info ontgrendelt was van de gestopte sim.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23314 reacties
  • September 26, 2022

Wat was het probleem?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 26, 2022

Hij doet het weer thanks


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 26, 2022

Ik had 2 simkaarten nu 1, het kan zijn dat ik voornamelijk de andere simkaart gebruikte.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 26, 2022

Geen vliegtuig modus aan


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 26, 2022

Nee dat lukt niet...


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23314 reacties
  • September 26, 2022

@Kalon

Wil je je 06 nummers verwijderen? Dit is een openbare community dus iedereen kan dit zien.

Wat gebeurt er na het ontgrendelen of lukt dat niet?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 26, 2022

In andere telefoon geplaats en ik kreeg de info simkaart is vergrendeld.

Ik heb eens een andere simkaart ontvangen van dit nummer...maar op de kaart met codes staat een ander telefoonnummer 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23314 reacties
  • September 26, 2022

@Kalon

Je kan misschien eens kijken of je T-Mobile simkaart het wel doet in een andere telefoon.

En op andere locaties doet de simkaart het ook niet? Om een mast probleem uit te sluiten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 26, 2022

Ik ben ook in Nederland 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 26, 2022

Alles is betaald en er zijn geen actieve blokkades...ik vraag me af om nu al een nieuwe simkaart aan te vragen...ik kan niet bellen met de klantenservice..


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23314 reacties
  • September 26, 2022

Hallo @Kalon 

Ben je in Nederland of in het buitenland?

Heb je verder geen openstaande betalingen, een betalingsregeling of een actieve blokkade in je T-Mobile account?

Indien je in het buitenland bent dan kan je eens kijken of handmatig verbinding maken met andere netwerkoperators helpt.