Sinds vannacht moet ik plots inloggen op mobiel netwerk?
Klantenservice kan mij niet helpen. Ik ben nu niet bereikbaar!
Hoe verhelp ik dit probleem?
Sinds vannacht moet ik plots inloggen op mobiel netwerk?
Klantenservice kan mij niet helpen. Ik ben nu niet bereikbaar!
Hoe verhelp ik dit probleem?
Gênant…
Mijn MB's waren op Had alleen geen waarschuwing gehad. Probleem opgelost
Ik kwam er net achter door het telefoontje dat door het omzetten/verlengen van mijn abonnement er een overgangsperiode van 6 dagen is. Binnen die 6 dagen ben ik daarom eigenlijk 'abonnementloos'. Ik heb 1 GB gekregen voor de aankomende dagen. Misschien is dit bij jou ook het geval?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik op de melding klik, krijg ik uitsluitend mijn verbruiksgegevens te zien. Als ik op wifi zit, verdwijnt de melding inderdaad. Bellen lukt mij nog wel, ik ga even met de klantenservice contact opnemen.
Gelukkig niet de enige
Laat je even weten wat ze zeggen? Om 8u gebeld en moest maar elk half uur opnieuw opstarten 🤨
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik op de melding klik, krijg ik uitsluitend mijn verbruiksgegevens te zien. Als ik op wifi zit, verdwijnt de melding inderdaad. Bellen lukt mij nog wel, ik ga even met de klantenservice contact opnemen.
Dat gaat niet want daar heb je internet voor nodig. En als ik op de WiFi zit krijg ik die melding niet. Opstarten herhaaldelijk gedaan, geen nut.
Hallo
Wat gebeurt er als je op die melding drukt of alleen je telefoon even herstart?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.