Skip to main content

Waarom krijg ik deze “Helaas!” melding als ik op de knop nMeld een probleem op deze locatie] klik?

Melding komt niet meer voor.

Zelf niks gewijzigd aan m’n account.

 


Waarom krijg ik deze “Helaas!” melding als ik op de knop nMeld een probleem op deze locatie] klik?

Hallo @iosis, allereerst welkom op onze Community! Geen zorgen, ik help je graag verder! Krijg je deze melding te zien zodra je bent ingelogd? Dan staat er vermoedelijk iets niet goed ingesteld voor je account. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Of je kunt je klantnummer invullen in je profiel van je mobiele abonnement. Kun je ook aangeven met welk e-mailadres je probeert in te loggen? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin 


Krijg je deze melding te zien zodra je bent ingelogd?

Nee, aanmelden ging wel goed dankzij het feit dat SMS net wel even beschikbaar was voor de MFA.

Bij het aanmelden van bereikverstoring krijg ik die melding


Reageer