Sinds vanochtend geen Wifi. Alle reguliere tips bieden geen oplossing. Ben op bezoek in Amsterdam.
Goedemorgen
Heb je ook op de Stortingskaart gekeken of er meldingen zijn?
Hoi Hajar, het is opgelost in de t-M winkel gisteren. Dank je wel voor je reactie. Hg.
Hi
Laat je het aan mij weten? Ik hoop dat je alsnog volop van je bezoekje in Amsterdam hebt genoten!
Hoi, ik heb sinds kort een andere mobiel met een nieuwe iets grotere chipkaart weer van T-Mobile. Ik heb geen verbinding met het netwerk. Kunt u mij helpen?
Hoi
Hi Ginny, fijn dat je reageert. Ik heb een probleem met het mobiele netwerk. Als ik bel, via m,n huis telefoon naar mijn 06. num, bel dan reageert de oude mobiel. Toen heb ik de chip verwijderd en opnieuw gebeld en ging mijn nieuwe mobiel naar de voicemail die vertelde dat ik geen bel te goed heb. Ik heb zoveel bel te goed dat ik nog lang zou kunnen bellen!! Dus dat snap ik gewoon niet!!! De Wifi is in orde.
Hoi Ginny, ik wil nog laten weten dat alleen het bellen niet lukt, internet geen probleem.
Hi
Wat vreemd dat bellen niet lukt. Sinds wanneer ervaar je dit probleem en ervaar je dit alleen op een specifieke locatie bijvoorbeeld alleen thuis of overal? Heb je de dekking al gecontroleerd op jouw locatie? Ik zie dat je een abonnement hebt met 120 belminuten dus aan je belbundel ligt het niet. Ook heb je geen blokkades. Heb je je toestel al opnieuwe gestart? Kun je naar geen enkele nummer bellen of specifieke nummers niet? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het aan je simakaart of toestel ligt.
Ik hoor graag van je zodat we het samen kunnen oplossen.
Heel fijn dat het is opgelost! ik wens je een mooie dag verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.