Goededag, ik heb op 27-01-2024 een nieuw toestel met abonnement besteld. Ik heb voor het toestel €306,41 moeten aanbetalen. Nu was de bestelling niet goed gegaan en konden ze mijn betaling niet koppelen aan de bestelling. Wel is het bedrag van €306,41 van mijn rekening afgeschreven, nu was de enige optie of opnieuw bestellen of afwachten tot de bestelling geannuleerd zou worden en daarna opnieuw bestellen maar ik moest wel het bedrag nog een keer “voorschieten”. Paar weken terug in de winkel geweest en daar hadden ze het toestel wel op voorraad, heb in de winkel weer het bedrag van €306,41 moeten betalen en het te veel betaalde bedrag zou al terug gestort moeten worden. Weer niks ontvangen!! Later weer gebeld en kreeg daarna een mail dat er een terug betaling zou plaats vinden binnen 2 weken, maar heb AL WEER niks ontvangen!! Net een medewerker aan de telefoon gehad en die zei ik stuur het door naar de financiële afdeling, sorry maar dit zou al 5x gebeurd moeten zijn?! Waar blijft mijn geld?!
Hallo
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Hallo
Voor de zekerheid heb ik maar even navraag gedaan bij onze financiële afdeling. Ik verwacht hier binnen 7 dagen een reactie op te krijgen. Zodra ik die heb, zal ik het je direct laten weten in dit topic!
Hi, dit klopt niet.
Het bedrag zou eigenlijk na 7 dagen automatisch terug betaald worden door het systeem, dit is inderdaad niet gebeurd. Heb toen weer gebeld, en ze zouden het door geven aan de financiële afdeling etc. Heb weer niks gehoord, toen weer gebeld en weer het zelfde verhaaltje. Heb uiteindelijk een mail gehad met “ terugstorting is aangevraagd” binnen 2 weken staat het terug op je rekeningnummer met mijn rekeningnummer er duidelijk bij. Nu zijn we weer 2 weken verder en heb nog steeds niks ontvangen. Ik vind het echt belachelijk hoe lang dit allemaal moet duren. Als jullie je geld moeten hebben moet dit ook allemaal maar snel betaald worden of je krijgt er een boete bovenop maar als de klant wat terug krijgt mag dit verschrikkelijk lang duren. Mijn vertrouwen in jullie is echt weg, en dit zal ook zeker het laatste jaar zijn dat we bij jullie blijven.
Bedankt voor je berichtje.
oke dan hoop ik dat het voor donderdag er echt op staat.
Mijn partner heeft precies het zelfde probleem, en heeft ook nog steeds niks terug ontvangen.
zou je eventueel voor hem willen kijken? Hij heeft namelijk geen tijd om er achteraan te gaan.
het gaat om tel nummer gafgeschermd door moderator i.v.m. privégegevens] en het bedrag is €405,41 op de naam D.F.T. de Bruijn
Hallo
Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten!
Hallo
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Goedemorgen, ik heb onlangs het geld eindelijk terug ontvangen. Helaas heeft mijn vriend nog niks..
Hi Christie, superfijn dat je het geld hebt ontvangen! Ik zie inderdaad dat Pharwin wel de bevestiging heeft gehad dat je vriend ook was toegevoegd aan de lijst. Ik gok dat het nog iets langer nodig heeft. Laten we het weekend even afwachten. Ik ga er vanuit dat hij begin volgende week het geld wel heeft ontvangen! Houd ons zeker even op de hoogte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.