Hé Marciano,
Hartelijk bedankt voor je antwoord - Maar ik vind het een nogal vrijblijvend antwoord - Ik heb het toestel 26 Januari besteld, met de verwachting dat ik eventjes moest wachten om hem op te kunnen halen in de winkel, aldus de aangegeven 12 Februari. Nu geef je aan dat het praktisch een héle maand later gaat worden.
Ik had een paar dagen na mijn bestelling namelijk een van je collega's aan de lijn, die heel duidelijk was dat het in ieder geval vóór 25 Februari ging worden, toen ik telefonisch een vraag stelde m.b.t. dat het toen op de website “Verwachte Levertijd: 25 Februari” aangegeven werd.
Het zou in principe mij niet zo veel uitmaken als het later was, maar omdat ik de bestelling ook tijdens een actieperiode heb gedaan, die bij Samsung tót 1 April geldig is qua aanmelding, word het dadelijk wel kort dag, als het ‘rond’ / ‘vanaf’ 11 Maart ophalen word in de winkel.
Met de actie bedoel ik de Cashback actie van 240,- (Voor de 1 TB variant) - De gratis Samsung Galaxy Watch6 actie kan men een maand langer voor aanmelden.
Kan ik er vanuit gaan dat, als het mogelijk nóg later wordt dadelijk, dat Odido garant staat voor het mogelijk tekort lopen aan de actie die Odido zelf heel vrolijk als Sales-pitch heeft gedaan qua de ‘Tot wel 609 euro voordeel'?
Alvast hartelijk voor je antwoord.
Hoi Limmi, van harte welkom op de Community! Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan. Goede keuze! Ik snap volkomen dat je meer duidelijkheid wil over wanneer je je toestel kan verwachten. In ons actuele levertijden topic zie ik dat het door jou gekozen model vanaf 11 maart weer leverbaar is. Niet fijn dat 'ie nog langer is uitgesteld en ik hoop dat je nog wat langer geduld kan hebben. Ik heb je bestelling er ook direct bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in 1 van onze winkels. Houd het topic even goed in de gaten, deze wordt elke dag bijgewerkt - maar hoe het er nu uitziet verwacht ik dat mijn collega's rond 11 maart contact met je opnemen om je toestel in de winkel op te halen! Laat je het me weten als het zover is? Ik ben erg benieuwd en ik wens je er in ieder geval alvast heel veel plezier mee. Hij zal het wachten waard zijn!
Hoi Limmi, niet fijn dat jouw toestel naar eerste verwachting eerder leverbaar zou zijn en ik snap het volkomen hoor. Echter kan het altijd zo zijn dat een toestel meer besteld wordt dan we op voorraad hebben, waardoor de wachttijd langer wordt. De levertijden zijn hoogstwaarschijnlijk bijgewerkt, nadat mijn collega de leverdatum van 25 februari aan je had doorgegeven. Om verrassingen te voorkomen, wil ik je vragen dit topic de komende tijd in de gaten te houden. Deze wordt elke dag bijgewerkt.
Mocht jouw toestel te laat binnenkomen om te registreren voor de acties - waar ik niet vanuit ga - dan zorg ik er persoonlijk voor dat je er alsnog gebruik van kan maken, aangezien je met je bestelling recht hebt op de acties!