Skip to main content

Waarom kan ik mijn klacht niet plaatsen op het forum?

Ik zie je nu in drie verschillende, eigen topics reageren, dat is niet volgens de Huisregels. Ik snap dat je graag je vraag wilt stellen, maar probeer het voortaan bij maximaal één topic te houden. Zo behouden we het overzicht en kunnen we je nog sneller helpen.

Klachr | T-Mobile Community en Klacht over slecht service | T-Mobile Community heb je eerder al aangemaakt. De eerste ga ik verwijderen want die is dubbel.

Neem een kijkje in de Huisregels voor alle ins en outs: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.


Waarom kan ik mijn klacht niet plaatsen op het forum?

Ik zou zeggen, zeg je vraag in een post in dit topic. Dan staan medeklanten en moderators klaar om te helpen.


Hoi @Wifi5.0 ,

Waarom zou je via de community geen klacht kunnen indienen?
Graag verwijs ik je naar onderstaand topic waarin de mogelijkheden benoemd worden