Skip to main content
Heb nog geen grotere rotzooi meegemaakt van TEE MOBIEL in HUUS.

Naar de flop van ONLINE.NL van TEE MOBIEL in Huus, is nu van Kanaal +

En nu probeert TEE MOBIEL vaste grond te krijgen via vast internet

Beter was het dat Vodafone het verkocht aan KPN...VEEL BETER!! Jammer gaat niet door, maar kennende KPN, die houden wel vol, dat zal die duitsers met hun T wel op hun nummer zetten!!
Ik heb ooit gelezen dat als je stress hebt in Huus,;dat groene Tee daarvoor heel goed helpt. 🙂
Ben je al terug gegaan naar het officiële modem gezien je in je andere thread toegaf met een eigen router bezig te zijn of kom je nu maar gewoon op het forum als een klein klind naschoppen?



Bij het eerste zal er geholpen kunnen worden.
Dit soort zeikers hou je altijd ( zie storingen topic ) , jammer want TM is net bezig maar ook ondanks een wat slechtere start ( ik zie dit niet zo maar ok ) moet je ze wel de kans geven en niet gelijk alles afkraken.

Daarbij als je een probleem hebt kan je ook gewoon een normale reactie hier neerzetten en als je dat niet goed lijkt is er altijd nog een PM systeem waarmee je TM medewerkers kunt aanspreken.

Als het je niet bevalt is er niemand die je tegenhoud om naar een andere provider te gaan , dat kan je allemaal zelf bepalen.
Op meerdere forums lees je wel vaker dat mensen piepen dat iets niet goed gaat en ze komen er dan opeens achter dat het aan hun eigen bedrading ligt en dan hoor je ze opeens niet meer. Het is altijd makkelijk om je klacht te uiten en maar melden dat het allemaal niet werkt. T-Mobile Thuis is net begonnen en als er echt grote problemen zijn dan lossen ze dit zeker op. Zeg niet dat ze geen fouten maken, maar het is ook allemaal wennen!



Als je overigens een probleem hebt, wacht tot iemand van T-Mobile je aanspreekt en je vraagt om een PM te sturen. Ze kunnen je dan altijd helpen!!
Hey Stream4You,



Jammer om te lezen dat je ontevreden bent met T-Mobile Thuis. Zou je wat specifieker aan kunnen geven waar het om gaat? Onze Klantexpert Poco-Loco heeft terecht ook al jouw vorige vraag erbij gepakt, waarin je aangaf met eigen firmware bezig te zijn. Het is dan ook voor ons lastig om daar passende service in te bieden.



Als we ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer