Hallo,
sinds 10 januari jl. bij thuiskomst een groen knipperend PON lampje. ONT en Fritzbox gereset, helaas. Zyxel T50 aangesloten en nog steeds geen internet. UTP van ONT naar Zyxel vervangen, ONT stroomloos gemaakt en na 5 minuten weer aangesloten, nog steeds geen internet en PON blijft groen knipperen.
Contact gehad met de klantenservice, zeer irritante medewerker aan de lijn. Bleef in eerste instantie volhouden dat de storing kwam doordat ik een eigen router gebruik, zit er sinds begin november 2022 tussen zonder problemen, daarna lag het eraan dat ik een Huawei ONT gebruikte en geen mediaconvertor. Lijnmeting kon hierdoor ook niet voltooid worden.
Na een hoop heen en weer geneuzel kwam de medewerker toch tot de conclusie dat een knipperend PON lampje een extern probleem is.
Voucher gekregen welke aankomende dinsdag 17-01 afloopt. Kan er maandag a.s. een nieuwe code gestuurd worden naar mij?
Mvg Timo
Beste antwoord door peter-keetfm
Bekijk origineel