F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 384 reacties
  • 63054 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

384 reacties

Reputatie 7
Hey @r4009,
Ik heb je verzoek zojuist verwerkt! Nu is het wel zo dat de verwerking enige tijd vergt. Vanaf augustus start je factuurdatum rond de 25e.😄

Hoi @Glassertje,
Het is momenteel bijzonder druk bij ons, excuses voor het vertraagde antwoord! Zodra de rust is wedergekeerd, zul je niet meer zo lang op een antwoord hoeven te wachten.😋 Ik heb bij deze je factuurdatum aangepast naar de 30e. Deze wijziging gaat in op de factuur van augustus. In juli incasseren we nog wél rond de 20e, ik hoop dat dat geen problemen voor je gaat opleveren!

Hey @mennovoerman,
Goed dat je aan de bel trekt! Je hebt recht op die € 20,- korting voor de eerste 6 maanden, maar blijkbaar wordt de korting niet meegenomen in ons systeem. Ik heb dit zojuist gemeld bij de desbetreffende afdeling. We gaan dit voor je wijzigen!
Reputatie 7

Hi @Yezse, we kunnen zeker de incassodatum voor je aanpassen! Je zit nu in het T-Mobile Thuis gedeelte maar ik zie geen T-Mobile Thuis abonnement op jouw adres, alleen een mobiel abonnement, klopt dat? Als het inderdaad gaat om je mobiele abonnement laat het dan even weten, dan passen we dit voor je aan.

Hoi

Nogmaals een bericht vanuit Breda. Vandaag mijn rekening laten terug boeken. Wil eerst graag goede afspraken maken die ook nagekomen gaan worden. Heb al een paar keer gemaild naar hier dat de monteur bij ons heeft afgezegd en ik kan een nieuwe afspraak krijgen voor over een aantal weken????
Ook diversen keren gebeld hoe het nu verder moet omdat wij al geen vaste telefoon meer hebben want die hebben jullie al omgezet naar jullie maar ook daar kan ik geen gebruik van maken wat erg onhandig voor ons.

Graag een reactie en anders graag een retour opdracht van het pakket wat hier staat te verstoffen.

Fam Bensch

Beste T-Mobilers, een vraag van een trouwe gebruiker:

 

Jullie brengen me op mijn laatste factuur 15 euro in rekening voor “buitengerechtelijke incassokosten”.

Nu vind ik dat een wat agressief beleid, maar goed, dat is aan jullie. Sympathiek is anders.

Belangrijker: jullie probeerden -zag ik nu- de betaling nog steeds van mijn oude rekening af te schrijven. Ik al een tijd geleden geswitcht naar een andere bank en heb daarbij gebruik gemaakt van de overstapservice. Deze service is inmiddels afgelopen, vandaar dat het nu pas opvalt dat jullie nooit mijn nieuwe rekeningnummer in jullie systeem hebben doorgevoerd (wat wel gebeurd had moeten zijn).

Ik heb het inmiddels zelf aangepast in my-t-mobile thuis. Kleine moeite (breng ik geen kosten voor in rekening :)

 

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie de 15,- willen crediteren, zou dat lukken?

 

Hartelijke groet,

Arie

 

Reputatie 2

Beste T-mobile,

Enige tijd geleden zijn wij overgestapt naar de kabelaanbieder en hiervoor ons abonnement bij T-mobile thuis opgezegd. Na het versturen van alle apparatuur naar een antwoordnummer richting Schiphol wordt ik nog steeds lastiggevallen met aanmaningen met betrekking tot het niet ingeleverd hebben van een harddisk tv-recorder. Wel heel vreemd omdat alle 3 de in bruikleen gekregen apparaten in dezelfde grote roze doos teruggestuurd zijn zoals deze 3 jaar geleden naar mij verzonden zijn. Nu beweert T-mobile dat er uit 1 pakket 1 apparaat ontbreekt. Of ik nu even 175 euro wil gaan betalen. Na diverse collega's van de klantenservice te hebben gesproken en deze de wijziging zouden doorvoeren heb ik nog steeds geen bevestiging mogen ontvangen en blijven de aanmaningen mij om de oren vliegen. Dit moet nu echt gaan stoppen. Doe hier iets aan beste T-mobile.

Reputatie 2

Hoi @BjOrK1972, onze specialiste heeft overlegd met andere experts en komt tot de volgende conclusie: er is een voorlopige factuur uitgedraaid nadat de vergoeding was ingediend (waarschijnlijk om te kijken of de vergoeding op de volgende factuur komt) – echter is deze factuur nooit verwijderd. Het is dus geen bestaande factuur die via het systeem is aangemaakt.

Dit heeft ervoor gezorgd dat de vergoeding niet herkend wordt door het systeem en niet mee is genomen naar de volgende incassocyclus.

Men is nu intern aan het kijken hoe dit het beste opgelost kan worden – waarschijnlijk moet de factuur handmatig ingelegd worden in ons financiële systeem. Zodra dit opgelost is, zou het niet meer moeten kunnen voorkomen. Jouw situatie heeft daarmee een goede oplossing opgeleverd.

@Jason het antwoord klinkt hoopvol en ik hoop dat het met de te nemen stappen die nu nog gaan volgen verholpen zal zijn. Ik zal van mijn kant het dashboard blijven monitoren of daar de veranderingen zichtbaar worden.

Reputatie 7
Hi @happymonicaa, ik geef je graag meer duidelijkheid! Door het onverwacht succes van de Overstapweken is het op het moment erg druk waardoor het wat langer kan duren voordat er een monteur beschikbaar is. Ik zie dat het hier gaat om een DSL aansluiting maar dat er geen aansluitpunt (ISRA-punt) meer aanwezig is? Als je een foto zou kunnen maken van de huidige situatie dan kunnen we de monteur van Guidion mogelijk overslaan en direct de netbeheerder inschakelen om een nieuw aansluitpunt te plaatsen. Ik zou je overigens met klem afraden om bedragen te storneren, hierdoor worden er namelijk administratiekosten in rekening gebracht. Na het herstellen van het aansluitpunt kunnen we kosten voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement vergoeden.

Om het beeld even compleet te maken: Er zou een aansluitpunt aanwezig moeten zijn op jouw adres. Op het moment dat dit niet het geval is dan is deze onrechtmatig verwijderd (door bijvoorbeeld een vorige bewoner). Dit kunnen wij van te voren niet zien (het aansluitpunt mag namelijk niet zomaar verwijderd worden, dit moet gebeuren door de netbeheerder). In dit geval duurt het wat langer voordat we je aan kunnen sluiten omdat het aansluitpunt eerst hersteld moet worden. Uiteraard doen we ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken!

Goedendag,

Ik ben een aantal maanden terug overgestapt naar 1gb. Toen was er telefonisch afgesproken dat ik 6 maanden 32.50 zou betalen en daarna 42.50. Echter is dat destijds niet helemaal goed gegaan. Heb een aantal emailtjes, chatberichten, en in de community om hulp gezocht, maar niks meer vernomen. Ik zou graag nog een poging willen doen. Mij is verteld een vergoeding van 60 euro aan te vragen, maar daar ook niks van vernomen. Ik betaal netjes de 42.50 die ik elke maand krijg sindsdien. Kunnen jullie wellicht via de community iemand in schakelen die mij een vergoeding van 60 euro kan verzenden? Dan hoeft er eigenlijk verder niks te gebeuren. Geen rare fratsen met de rekening of kortingen.

Ik hoop op een fijne samenwerking.

Mvg

The MemeMaster

Beste,

Op mijn factuur van juli staat een verrekening van juni. Echter wordt hier van 19 juni t/m 31 juni van de Interactive TVBox me hdrecorder de verrekening van de korting niet meegenomen waardoor ik meer moet betalen.

Factuur juni:


Verrekening op factuur juli:



Het betreft maar € 2,00 maar zie dit wel graag gecorrigeerd.
Eerst krijgen we een interactive TVBox die niet is leeggehaald en waar de harddisk van kapot was en meer mankementen vertoonde waar jullie op afstand ook niet mee konden. Na twee weken en een extra telefoontje eindelijk een nieuwe ontvangen.
Nu klopt de rekening niet en daarnaast missen wij ook al kortingen bij onze net ingegaan mobiele abonnementen.

Met vriendelijke groet,
Saskia

Zouden jullie de incasso datum voor mij kunnen aanpassen dat het rond de 30ste van de maand wordt afgeschreven? Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Hi @Tara19, geen zorgen, naast het omwisselen van de TV Box is er niets veranderd aan je abonnement dus je zou de korting gewoon moeten ontvangen. Houd je factuur van augustus even in de gaten, mocht het dan niet rechtgetrokken zijn dan kan ik het verschil eventueel handmatig voor je vergoeden! Ik zie dat het inmiddels gelukt is met het activeren van het Klantvoordeel, als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust!
Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar de 30ste verplaatsen.

Groet,
Michael
Reputatie 7

Hey @Ajee35,

Fijn dat je je rekeningnummer nu zelf hebt aangepast en de betalingen wederom probleemloos verlopen. Ik heb vandaag mijn sympathieke pet op en ga daarom ook de € 15,- incassokosten voor je vergoeden. :wink: Dit bedrag wordt aankomende maand in mindering gebracht op je factuur. Mocht je in de toekomst van rekeningnummer wijzigen, vergeet dit dan niet aan te passen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. 

Reputatie 6
@Tara19 als je inlogt op T-Mobile Thuis kan je alle kortingen zien.
Beste t-mobilem

Ikwil graag mijn incassodatum verschuiven naar de 30e van de maand.

m.vr.gr,
Gerard
Reputatie 7
Hi @gerardklinge, helemaal goed, ik heb de incassodatum voor je aangepast naar de 30ste. Het kan soms wat afwijken (tijdens bijvoorbeeld feestdagen) maar je rekening zal vanaf september rond de 30ste afgeschreven worden!
Hallo! Kan iemand mij vertellen waarom mijn maandbedrag deze maand hoger is dan verwacht?
De kortingsperiode van zes maanden is per 15/8 afgelopen en ook op tijd stopgezet, toch betaal ik meer dan ik had verwacht deze maand. Waarom moet ik nog steeds voor TV en bellen betalen als ik dit op tijd heb stopgezet?

Je wilt weten wat de inhoud van jouw factuur precies betekent en of je de incassodatum kunt wijzigen. Top! In dit artikel leggen we uit hoe alles omtrent facturen werkt en waar je terecht kunt om jouw facturen te bekijken. 

  

Je kunt jouw rekeningen inzien via je Mijn Odido account. Zodra je ingelogd bent kan je jouw facturen downloaden als pdf bestand. 


Op zoek naar je Internet + Tv factuur van Odido? Deze vind je op Mijn Odido of de Mijn Odido App. 

Veelgestelde vragen


Hoe kan ik betalen?

Wij incasseren je rekening elke maand via een automatische incasso. Lukt de eerste incasso niet omdat je op dat moment te weinig saldo hebt? Geen probleem, kan gebeuren! Dan proberen we het na tien dagen nog een tweede keer. Is de incasso mislukt om een andere reden of is de tweede poging ook niet gelukt? Dan ontvang je de dag er na van ons een herinnering per e-mail met een iDEAL-link zodat je het bedrag zelf naar ons over kan maken. 
 
Ben je de iDEAL-link kwijt of heb je de e-mail niet ontvangen? Dan kan je het volledige openstaande bedrag overmaken naar NL95 COBA 0637 0559 34 ten name van Odido Netherlands bv. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer of factuurnummer. Je klantnummer en factuurnummer staan rechtsboven op je rekening. Je kunt je rekening bekijken via Mijn Odido


Waaruit bestaat mijn rekening?

Je rekening bestaat uit je maandelijkse abonnementskosten, deze betaal je voor de lopende maand. Daarnaast worden de eventuele gebruikskosten van de vorige maand in rekening gebracht. Gebruikskosten zijn bijvoorbeeld kosten die je hebt gemaakt voor het bellen naar 0900-nummers of een film die je hebt gehuurd. Op onze website vind je een voorbeeld van hoe je factuur is opgebouwd. 


Waarom is mijn eerste rekening hoger?

Je eerste rekening is opgebouwd uit de maand waarin je abonnement in is gegaan én de huidige maand. Start je abonnement bijvoorbeeld 15 maart? Dan ontvang je jouw eerste rekening in april voor de periode 15 tot en met 30 maart en de maand april. Op onze website vind je uitleg over de eerste rekening en andere speciale rekeningen.  


Waarom is mijn maandbedrag opeens hoger?

Bij het afsluiten van je abonnement ontvang je mogelijk korting. Deze korting ontvang je voor een periode van bijvoorbeeld drie of zes maanden. Is de kortingsperiode voor jou afgelopen? Dan zal je maandbedrag hierna iets hoger uitvallen. Op Mijn Odido kan je zien of dit ook voor jou het geval is aan de hand van de startdatum van je abonnement en je vindt dit uiteraard ook terug op je facturen. 


Blokkade

Zijn je diensten eerder door ons geblokkeerd, maar heb je inmiddels betaald? Dan verwijderen we de blokkade binnen twee uur na ontvangst van je betaling. Let op: Bij een handmatige overboeking is dit binnen 48 uur, je kan dus het beste betalen via de iDEAL link die je van ons hebt ontvangen!


Kan ik mijn incassodatum wijzigen?

Wij incasseren je rekening elke maand tussen de 20ste en de 27ste. 
Het eerste incassomoment vindt plaats rond de 20ste, het tweede moment rond de 24ste en het laatste moment rond de 27ste. 
 
Wil je jouw incassomoment aanpassen? Voor Internet + TV  kan je dit eenvoudig regelen via jouw Mijn Odido. 


Wanneer wordt mijn vergoeding uitbetaald?

Heb je een bedrag van ons tegoed? Dan wordt dit eerst verrekend met je eerstvolgende factuur, het restbedrag wordt daarna automatisch uitbetaald. Ontvang je geen nieuwe factuur meer (na bijvoorbeeld een opzegging)? Dan wordt het bedrag na 32 dagen uitbetaald en heb je het de eerstvolgende maandag op je rekening.


Wanneer ontvang ik de eindfactuur?

Je ontvangt je laatste gewone factuur in de maand waarin je abonnement stopt. Eventuele gebruikskosten worden de maand daarna in rekening gebracht. Denk er ook aan om je TV Box en/of modem op tijd terug te sturen, anders brengen wij hiervoor extra kosten in rekening.


Ik heb mijn TV Box en/of modem teruggestuurd, waarom ontvang ik toch een boete?

Als wij de hardware te laat of niet terug ontvangen dan brengen wij hier een boete voor in rekening. Maar wees gerust, wanneer wij de spullen netjes ontvangen hebben dan is deze boete niet meer van toepassing en ontvang je het bedrag van ons terug. Is dit voor jou van toepassing? Neem dan contact met ons op door hier een bericht achter te laten of neem contact met ons op via Facebook of , dan zorgen we meteen voor de verrekening! Zorg er dan voor dat je het verzendbewijs meestuurt met je bericht, dan kunnen we je direct helpen. 

 

Toch nog vragen over je betaling of rekening? Laat dan een berichtje achter in dit topic of neem privé contact op via Facebook of Twitter.

Ik heb mijn internet/tv abonnement eind september 2023 opgezegd.

Op 20 oktober 2023 is mijn internet/tv abonnement door ODIDO afgesloten.

 

Op 27 oktober 2023 is er toen toch nog € 53.59 afgeschreven, waar ik dan nog abonnementsgeld van terugkrijg.

 

In plaats van geld terug krijg ik weer een nieuwe factuur voor de maand november 2023 t.b.v. € 53.59 abonnementsgeld  internet/tv  die jullie rond 28 november 2023 willen afschrijven.

Willen jullie deze factuur nog voor de 28e november intrekken aub?

Ten eerste is mijn saldo hiervoor onvoldoende, ik heb alleen AOW, en ten tweede de factuur is onterecht want het abonnement bestaat niet meer.

In afwachting van uw antwoord, voor 28 november 2023,

Joop van Bleijswijk 

Reputatie 4
Hi @Eline002, goede vraag! Ik heb hier gelukkig een logische verklaring voor. Omdat jouw tv en telefonie zijn verwijderd per halverwege de maand, worden deze wel nog automatisch volledig in rekening gebracht op de factuur van augustus. Geen zorgen! Het bedrag wat je hier teveel betaald, zal uiteindelijk verrekend worden op de volgende factuur. Dit krijg je dus gewoon van ons terug! 😄

Je wilt weten wat de inhoud van jouw factuur precies betekent en of je de incassodatum kunt wijzigen. Top! In dit artikel leggen we uit hoe alles omtrent facturen werkt en waar je terecht kunt om jouw facturen te bekijken. 

  

Je kunt jouw rekeningen inzien via je Mijn Odido account. Zodra je ingelogd bent kan je jouw facturen downloaden als pdf bestand. 


Op zoek naar je Internet + Tv factuur van Odido? Deze vind je op Mijn Odido of de Mijn Odido App. 

Veelgestelde vragen


Hoe kan ik betalen?

Wij incasseren je rekening elke maand via een automatische incasso. Lukt de eerste incasso niet omdat je op dat moment te weinig saldo hebt? Geen probleem, kan gebeuren! Dan proberen we het na tien dagen nog een tweede keer. Is de incasso mislukt om een andere reden of is de tweede poging ook niet gelukt? Dan ontvang je de dag er na van ons een herinnering per e-mail met een iDEAL-link zodat je het bedrag zelf naar ons over kan maken. 
 
Ben je de iDEAL-link kwijt of heb je de e-mail niet ontvangen? Dan kan je het volledige openstaande bedrag overmaken naar NL95 COBA 0637 0559 34 ten name van Odido Netherlands bv. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer of factuurnummer. Je klantnummer en factuurnummer staan rechtsboven op je rekening. Je kunt je rekening bekijken via Mijn Odido


Waaruit bestaat mijn rekening?

Je rekening bestaat uit je maandelijkse abonnementskosten, deze betaal je voor de lopende maand. Daarnaast worden de eventuele gebruikskosten van de vorige maand in rekening gebracht. Gebruikskosten zijn bijvoorbeeld kosten die je hebt gemaakt voor het bellen naar 0900-nummers of een film die je hebt gehuurd. Op onze website vind je een voorbeeld van hoe je factuur is opgebouwd. 


Waarom is mijn eerste rekening hoger?

Je eerste rekening is opgebouwd uit de maand waarin je abonnement in is gegaan én de huidige maand. Start je abonnement bijvoorbeeld 15 maart? Dan ontvang je jouw eerste rekening in april voor de periode 15 tot en met 30 maart en de maand april. Op onze website vind je uitleg over de eerste rekening en andere speciale rekeningen.  


Waarom is mijn maandbedrag opeens hoger?

Bij het afsluiten van je abonnement ontvang je mogelijk korting. Deze korting ontvang je voor een periode van bijvoorbeeld drie of zes maanden. Is de kortingsperiode voor jou afgelopen? Dan zal je maandbedrag hierna iets hoger uitvallen. Op Mijn Odido kan je zien of dit ook voor jou het geval is aan de hand van de startdatum van je abonnement en je vindt dit uiteraard ook terug op je facturen. 


Blokkade

Zijn je diensten eerder door ons geblokkeerd, maar heb je inmiddels betaald? Dan verwijderen we de blokkade binnen twee uur na ontvangst van je betaling. Let op: Bij een handmatige overboeking is dit binnen 48 uur, je kan dus het beste betalen via de iDEAL link die je van ons hebt ontvangen!


Kan ik mijn incassodatum wijzigen?

Wij incasseren je rekening elke maand tussen de 20ste en de 27ste. 
Het eerste incassomoment vindt plaats rond de 20ste, het tweede moment rond de 24ste en het laatste moment rond de 27ste. 
 
Wil je jouw incassomoment aanpassen? Voor Internet + TV  kan je dit eenvoudig regelen via jouw Mijn Odido. 


Wanneer wordt mijn vergoeding uitbetaald?

Heb je een bedrag van ons tegoed? Dan wordt dit eerst verrekend met je eerstvolgende factuur, het restbedrag wordt daarna automatisch uitbetaald. Ontvang je geen nieuwe factuur meer (na bijvoorbeeld een opzegging)? Dan wordt het bedrag na 32 dagen uitbetaald en heb je het de eerstvolgende maandag op je rekening.


Wanneer ontvang ik de eindfactuur?

Je ontvangt je laatste gewone factuur in de maand waarin je abonnement stopt. Eventuele gebruikskosten worden de maand daarna in rekening gebracht. Denk er ook aan om je TV Box en/of modem op tijd terug te sturen, anders brengen wij hiervoor extra kosten in rekening.


Ik heb mijn TV Box en/of modem teruggestuurd, waarom ontvang ik toch een boete?

Als wij de hardware te laat of niet terug ontvangen dan brengen wij hier een boete voor in rekening. Maar wees gerust, wanneer wij de spullen netjes ontvangen hebben dan is deze boete niet meer van toepassing en ontvang je het bedrag van ons terug. Is dit voor jou van toepassing? Neem dan contact met ons op door hier een bericht achter te laten of neem contact met ons op via Facebook of , dan zorgen we meteen voor de verrekening! Zorg er dan voor dat je het verzendbewijs meestuurt met je bericht, dan kunnen we je direct helpen. 

 

Toch nog vragen over je betaling of rekening? Laat dan een berichtje achter in dit topic of neem privé contact op via Facebook of Twitter.

Ik heb mijn internet/tv abonnement eind september 2023 opgezegd.

Op 20 oktober 2023 is mijn internet/tv abonnement door ODIDO afgesloten.

 

Op 27 oktober 2023 is er toen toch nog € 53.59 afgeschreven, waar ik dan nog abonnementsgeld van terugkrijg.

 

In plaats van geld terug krijg ik weer een nieuwe factuur voor de maand november 2023 t.b.v. € 53.59 abonnementsgeld  internet/tv  die jullie rond 28 november 2023 willen afschrijven.

Willen jullie deze factuur nog voor de 28e november intrekken aub?

Ten eerste is mijn saldo hiervoor onvoldoende, ik heb alleen AOW, en ten tweede de factuur is onterecht want het abonnement bestaat niet meer.

In afwachting van uw antwoord, voor 28 november 2023,

Joop van Bleijswijk 

Nee ik wil NIET weten, wat de inhoud van miijn factuur betekent en of ik de incassodatum kan wijzigen Ik wil weten waarom ik een factuur krijg?  Abonnement is allang opgezegd!

Reputatie 3
@Piotr Ik heb via Twitter contact met jou gehad over het aanpassen van de incassodatum. Deze wil ik graag verplaatsen naar de 30e van de maand, en jij zou dat ook orde maken.
Ik heb echter nog geen terugkoppeling gehad of dit ook gelukt is.
Kan jij hierover een bevestiging geven?
Alvast bedankt!

Ik heb mijn internet/tv abonnement eind september 2023 opgezegd.

  • Op 27 oktober 2023 is er toen toch nog € 53.59 afgeschreven.
  • In plaats van geld terug krijg ik weer een nieuwe factuur voor de maand november 2023 t.b.v. € 53.59 abonnementsgeld  internet/tv  die jullie rond 28 november 2023 willen afschrijven.
  • Op 20 oktober 2023 is mijn internet/tv abonnement door ODIDO afgesloten.
Reputatie 1
Ik heb een vraag. Er is bij mij voor 2 maanden geincasseerd terwijl het factuur voor de maand Juli vorige maand geincasseerd is. Hoe is dit mogelijk want mijn rekening is nou 2x zo duur

@Tommie Goedendag, deze afspraak is zeker telefonisch gemaakt. Had het wellicht beter via de email kunnen doen, dan had ik beter bewijs. Echter viel mij het toen vóór de overzetting op dat de korting niet werd aangegeven dit heb ik dus toentertijd ook gemeld. Er is mij aangegeven dat er een fout in het systeem was geslopen en dat de kortingen tijdelijk niet in te zien waren. Dat had ik dus geaccepteerd, want fouten kunnen gebeuren. Een maand later heb ik het nogmaals gemeld, en vertelde men hetzelfde. Kan gebeuren. Toen ben ik er voor een laatste keer achter aan gegaan. Telefonisch. Er is mij toen verteld om een formulier in te vullen vanwege mijn auditieve beperking dit heb ik dus ook gedaan, maar sinds November/December niks meer van gehoord, dus ik probeer het nog een keer. Tevens heb ik nog een transcript van begin november met één van uw collega’s opgeslagen. Deze heb ik nog steeds.


Mvg,
TheMemeMaster

Ik wil graag een overzicht van mijn abonnement en kosten. Echter het inloggen lukt niet. Mijn mobiele nummer herkennen jullie niet. Dat kan want w.s staat deze op het nummer van mijn ex-man. Wel ontvang ik een sms van jullie. Groet Marjanne

Reageer