Skip to main content

Ik heb een overstap van KPN naar t-mobile voor juli staan en probeer een tmobile thuisaccount aan te maken aangezien ik mijn status wil inzien.

Dit lukt niet na tig pogingen. Ik krijg elke keer (na opnieuw ww aanvragen) een account van mij te zien uit 2015 van vodafone. Ik zit in een loop.

Kan een moderator dit oplossen? Dit is behoorlijk ergerlijk dat het zo moet gaan zeg.

Dat wordt zeker gezien @aljohartgers! Ik heb hetzelfde trucje direct voor jou uitgevoerd, je kunt nu inloggen op jouw nieuwe abonnement. Het kan zijn dat jij eenmalig een wachtwoordherstel dient te doen via de knop wachtwoord vergeten.


Jazeker, Hans Klok is er niets bij! Ik heb weer wat gegoocheld, zou je willen kijken of het nu lukt? 😀


Jazeker, Hans Klok is er niets bij! Ik heb weer wat gegoocheld, zou je willen kijken of het nu lukt? 😀

Magic! Het is gelukt! nu een maand wachten
 thanks!


Hoi @Pjotter12222, welkom bij de club! Het T-Mobile Thuis account gebruikt jouw e-mailadres als inlognaam, daarom kan het e-mailadres slechts éénmaal gebruikt worden. Als je wilt, kan ik het e-mailadres op jouw oude T-Mobile Thuis account verwijderen zodat jij nieuwe inloggegevens kunt aanmaken voor jouw nieuwe account. Laat je het mij weten als ik dit voor jou in orde kan maken?


Hoi @Pjotter12222, het is gelukt: ik heb het e-mailadres op beide inactieve abonnement verwijderd. Je zou nu een account moeten kunnen aanmaken met jouw persoonlijke e-mailadres! 😊


Geen idee of een reactie onder een reeds beantwoorde vraag nog wordt gezien, @Jason
 Thanks alvast 😉.


Hoi Ginny,

 

Ja graag, dank je :-)


Beiden Mods, bedankt voor jullie hulp ;-)


Dat wordt zeker gezien @aljohartgers! Ik heb hetzelfde trucje direct voor jou uitgevoerd, je kunt nu inloggen op jouw nieuwe abonnement. Het kan zijn dat jij eenmalig een wachtwoordherstel dient te doen via de knop wachtwoord vergeten.

Helaas, lukt me nog niet. Wachtwoord wijzigen blijft aangeven dat de inloggegevens niet juist zijn. Nog een andere truc in je trukendoos @Ginny?


Yay, wat fijn! 🎉 Ik kan je in ieder geval beloven dat we het wachten waard zijn. In de tussentijd kun je je plezier op hier op de Community! Heb je onze fun sectie al gezien? 


Ah, kijk! Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb lang T-Mobile/Vodafone thuis gehad en na een klein uitstapje weer glasvezel via T-Mobile thuis aangevraagd. Dit natuurlijk met mijn bestaande e-mailadres. Maar nu zie ik inderdaad mijn oude gegevens en niet de bestelstatus van de nieuwe aansluiting. Kan iemand me daarbij helpen?


Reageer