Hallo,
Heb eergisteren mijn beltegoed opgewaarderd ma is nog niet bijgeschreven.
Groet.
Hallo,
Heb eergisteren mijn beltegoed opgewaarderd ma is nog niet bijgeschreven.
Groet.
Hi
Ik zie dat je in de tussentijd contact met mijn collega hebt gehad en jullie dit samen verder op hebben gepakt.
Mocht er nog iets anders zijn waar we bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten.
Hallo
Ik doe internet bundel altijd activeren op https://www.t-mobile.nl/my/dashboard en dan betaal ik met mijn prepaid bundel. Normaal gaat dat ook bijna altijd goed.
Dit kreeg ik in beeld na de bundel te hebben toegevoegd.
Normaal krijg je dan te zien wat er actief is. En een sms bericht dat er een bundel is toe gevoegt. Maar nu dus niet. Heb wel is begrepen dat het ook even kan duren.
Ma na zaterdag nog niks te hebben heb ik hier maar weer contact gezocht.
Hoi
Het zit allemaal niet mee met je opwaarderingen en aankopen van bundels. Op welke manier probeer je de bundels te activeren, wel gewoon via My T-Mobile? Krijg je eigenlijk iets van een foutmelding of anderszins wanneer je dit probeert en het niet lukt? Het is namelijk opmerkelijk dat het zo vaak mislukt, dus ik ben benieuwd hoe dit kan.
In ons systeem zie ik niet terug dat er een S-bundel is geactiveerd (of een poging daartoe) en ik zie ook geen afschrijving van beltegoed terug. Heb je een screenshot van de geprobeerde activatie van de S-bundel of afschrijving?
Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Hallo,
Eergisteren een internet bundel (internet S) toegevoegt van uit mijn prepaid tegoed maar deze is niet actief geworden. Kreeg wel bericht dat het was gelukt en toegevoegt maar er is nog niks actief. Er is wel geld van mijn prepaidtegoed afgegaan
Groet
Hi
Zou je mij een privebericht kunnen sturen met antwoorden op de volgende vragen? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling en gaan zij achterhalen waar je beltegoed is.
Hallo,
Dat zou ik graag willen doen maar ik haal de mb bundel altijd uit mijn prepaid tegoed bundel. Daar krijg je wel direct een vesnter van dat gelukt was maar daar heb ik toen geen screenshotje van gemaakt.
Maar daar kan ik nu niet ergens zien dat ik betaalt hebt.
Groet
Hi
Zou je wederom een screenshot kunnen delen waarop de betaling te zien is voor de bundel die niet is toegevoegd? Deze hebben we sowieso nodig om te kunnen nagaan of er inderdaad iets verkeerd is gegaan. We zien je reactie graag tegemoet!
Hallo,
Ik heb vanmorgen een Internet NL+EU (herhalend): 300 MB bundel oegevoeg aan mij verbruiks te goed. Deze bundel is wel van mij beltegoed gegaan maar niet geactiveerd.
Heb later nog een bundel toegevoegd en deze werd wel geactiveerd gelukkkig.
Nou heb ik voor 1tje wel betaalt maar geen bundel
Groet
Hi
Ik heb je ook een privebericht gestuurd omdat ik nog wat informatie nodig heb. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo
Gewoon via de t-mobile site online opwaarderen.
Hi
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op welke manier heb je opgewaardeerd? Via T-Mobile of een externe partij als opwaarderen.nl? Kun je weer een screenshot delen? Dan kan ik dit ook doorzetten naar de specialisten.
Hallo, nou heb ik 2 dagen geleden mijn beltegoed weer opgewaardeerd maar nu kreeg ik later een sms met "opwaarderen is mislukt", maar er is wel geld van mijn rekening. Maar ik heb geen beltegoed, het is dus toch mislukt.
Zou je nog een keer kunnen helpen
Ja super
Hi
Bedankt voor het delen van de screenshot. Daar was ik inderdaad op aan het wachten. Ik heb tegoed toegevoed dus als je nu op My T-Mobile kijk dan zie je dat het is bijgeschreven. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Beste
Maar ik weet niet of ze dit vandaag nog kunnen oplossen.
Groetjes.
Hallo, heb hier vorige week ook contact over had met iemand van t-mobile. Ik zou voor zaterdag reactie krijgen maar nog niet gehad.
Hier bij screenshot. Misschien kunt u mij verder helpen.
Hi
We ervaren wat problemen mee met het opwaarderen van PrePaid tegoed, maar geen zorgen ik help je graag verder! Zou je een screenshot kunnen delen van je afschrijving, dan zorg ik ervoor dat je tegoed wordt toegevoegd. Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.