Beste,
Ik heb 4G voor Thuis en GEEN kabel. Dit werkt fantastisch en ik haal hier snelheden mee die ze in de Jordaan van Amsterdam nooit zullen halen. Nu vraag ik TV anywhere aan, of sowieso een TV pakket.
Dit is geen standaard pakket van T-Mobile dus alle telefonisten begrijpen mijn vraag niet omdat deze combinatie niet in het standaard pakket zit wat zij mogen aanbieden. Ook op de website van T-Mobile draai ik rondjes van de ene aanbieding naar de andere aanbieding behalve die ene die ik zoek. Want dat bestaat NOG niet omdat ik een van de weinigen ben die enkel 4G voor thuis heeft en geen kabel.
Wij kijken nu TV met de interactieve TV app van de KPN. (?) Ik ‘cast’ vanaf mijn telefoon naar mijn Android TV met Chromecast ingebouwd. Dit hapert af en toe en wil nu de interactieve TV app van T-Mobile op mijn TV.
Dat moet toch kunnen?
Volgens een medewerker kan dat alleen als ik T-Mobile Thuis wifi heb. Het giert hier in huis van de T-Mobile Wifi. Hoe zou ik anders dit mailtje kunnen typen?
Graag een oplossing voor deze exotische vraag.
Met vriendelijke groet,
Bert Boot