Hi @Peter9691, wat super om te lezen! Dankjewel voor het aangeven en heel graag gedaan. Zojuist heb ik een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Veel kijk-plezier!
Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag!
Hoi Lisa, De box is vandaag binnen en na een aantal keer alles opnieuw opstarten, kabels verwisselen en een fabrieksreset kan ik weer tv kijken. Bedankt voor je opmerkzaamheid.
Hi @Peter9691, dankjewel voor de aanvulling! Yes, ik zag inderdaad de log terug van mijn collega. Ik zag alleen dat er nog bepaalde informatie ontbrak, dus ik heb het onderzoek vandaag gestart met alle informatie die de technische dienst nodig heeft. Zo kan de technische dienst er zo snel mogelijk mee aan de slag.
Hoi Lisa,
heb gebeld met dd klantenservice enz
Is opgelost.
Haha zo was het niet bedoeld @soyyo 🙂
@funkyduck Je kan uiteraard zelf een TV Box aanschaffen maar wij geven nergens aan dat je gebruik kan maken van onze TV dienst met een eigen TV box. Als je hem aan de praat krijgt uiteraard geen probleem! Maar je neemt een TV dienst af en hier krijg je van ons een TV Box bij zodat je gebruik kan maken van deze dienst. Voor het totale pakket betaal je dan maandelijks een bedrag. Wij ondersteunen alleen de TV Box die je van ons ontvangt, op eventueel zelf aangeschafte TV Boxen kunnen wij niet garanderen dat de TV dienst werkt, simple as that 😉
Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag!
Dank je wel. Lisa.
In de tussentijd heb ik gisterenavond ook telefonisch contact gehad met een collega van je. Ook zo konden we het niet oplossen. Ik wacht het af!
Bedankt.
Hi @Peter9691, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik heb meteen een verzoek ingediend voor onze technische dienst. Hier heb je net ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Ik houd het onderzoek de komende dagen goed in de gaten en laat het je weten als er een update uit rolt. Hopelijk kan ik snel de oplossing met je delen.
Hallo,
Bij mij ook dezelfde problemen. Tijdens het televisie kijken ineens een melding met error.
Vervolgens alle tips and tricks - inclusief de fabrieksreset - van jullie uitgeprobeerd en er komt uiteindelijk de melding: Unable to connect to DHCP server. Please contact technical support.
Graag zsm oplossen. Bedankt.
Hi @Thea12345, ik ben super blij om dit te lezen! Hartstikke fijn dat je dit hier aangeeft, merci. Als je nog andere vragen hebt, weet dan dat je hier altijd kunt aankloppen. Maak er een mooie dag van en veel kijk-plezier.
Hi @Thea12345, hartstikke fijn dat je gisteren gelijk de tip van @Boris bent uit gaan voeren! Echter had ik gehoopt dat je na deze handeling probleemvrij zou zijn. Ik ga je heel graag verder helpen, want weet dat ik niets liever wil dan dat jij probleemvrij bent. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt met dat je de HDMI-aansluiting niet meer ziet. Kan je hier iets meer context over geven? En merk je ook ergens een verbetering op na deze reset of ervaar je nog exact dezelfde problemen als die in jouw eerdere topic staan omschreven? Als je kan opsommen welke euvels jij op dit moment nog ervaart na de reset, dan ga ik hier verder voor je achteraan. Ik ben pas blij als jij ook helemaal tevreden bent!
Na de reset van het kastje (ca 10 cm) met een paperclip zie ik helemaal de hdmi aansluiting niet meer waar het kastje op draait in mijn TV.
Ben zo niet blij met dit gezeur allemaal. Laatste topic antwoord is van een jaar geleden dan hadden ze toch allang intern deze problemen kunnen oplossen om het in 2022 goed werkend te kunnen aanbieden
Hi @Ilke1993 als ik je goed begrijp, wil je inloggen op het modem om dit opnieuw in te stellen? Je vindt de gebruikersnaam en het wachtwoord op de achterkant van het modem.
Ik heb ook mijn tv box een reset gegeven maar hij geeft een foutmelding en zegt dat als deze blijft aanhouden ik technische dienst moet inschakelen ook vraagt hij hem opnieuw in te stellen maar om dat te kunnen heb ik een paswoord nodig?
Dat er geen service wordt gegeven op een eigen TV-box is geen probleem.
Wel heb ik er problemen mee dat je zegt dat het wel is toegestaan, maar dat T-mobile het apparaat blokkeert! Als je als T-mobile er geen bemoeienis mee wil hebben, moet je ook geen blokkadefilter instellen voor niet toegewezen TV-boxen, simple as that!
Heb ik gedaan maar het start niet opnieuw op ,heb met paperclip het knopje ingedrukt maar er gebeurt niets en ik zie dat het niet eens mijn klantnummer is vreemd???
heb het net een maand
De woorden 'in zekere zin' en 'eigenlijk' stellen me teleur en duiden er op dat T-mobile iets 'verborgens' opdringt. .
Dat komt omdat het antwoord van "klantenservice-nederlands" over is gegaan op "juridisch-technisch-Nederlands". Da's een héél andere taal.
De woorden 'in zekere zin' en 'eigenlijk' stellen me teleur en duiden er op dat T-mobile iets 'verborgens' opdringt. Nergens kan ik vinden dat ik niet ook zelf een box kan kopen om zo huur te voorkomen.
Hi funkyduck, je betaalt voor een totaal TV pakket mét TV Box. Deze "huur" je inderdaad in zekere zin maar je betaalt eigenlijk voor de dienst zelf die geleverd wordt op de door ons ondersteunde TV Box die je van ons ontvangt en die gekoppeld is aan jouw abonnement en leveringsadres. Hier bieden we uiteraard volle ondersteuning op en als je TV Box bijvoorbeeld defect is dan ontvang je kosteloos een nieuwe van ons.
We hebben wel eens signalen gekregen dat klanten ook ontvangst hadden met hun eigen TV Box maar dit is eigenlijk niet de bedoeling en dit ondersteunen we dan ook niet. Diensten die specifiek bedoeld zijn om óveral TV te kunnen kijken zoals TV Anywhere kan je wél op verschillende apparaten gebruiken maar Interactieve TV wordt alleen ondersteund op de door ons geleverde TV Box.
Ik meende dat ik bij T-mobile huur betaalde voor de TV-box en dat ik dus inderdaad zelf een box kon kopen, die ook netjes alle software van T-mobile download en installeert. Ik hoef dus ook geen ondersteuning op het apparaat, maar ik wil wel gewoon toegang tot mijn betaalde TV-diensten. En zo 'vreemd' is de TV-box inderdaad niet, want het is exact hetzelfde kastje, wat destijds nog door Vodafone is geleverd. Ik begrijp nu dat T-mobile weigert om betaalde TV-diensten te leveren indien je het kastje niet bij T-mobile huurt, maar in een keer zelf alle kosten voor de aanschaf van het kastje voor je rekening hebt genomen? Ik vind dit een kwalijke zaak.
Hi funkyduck, wat bedoel je met zelf ééntje gekocht? Heb je deze bij ons besteld of heb je hem ergens van het internet gehaald? We ondersteunen alleen TV Boxen die door ons uitgegeven zijn en geregistreerd zijn op jouw adres. Ik kan dus niet zomaar een "vreemde" TV Box vrijgeven of registreren die je ergens anders aan hebt geschaft 🙂 Wat je eventueel wel kan doen is de
TV Anywhere app gebruiken met de inloggegevens van je moeder zodat je tóch bij jou thuis gebruik kan maken van haar T-Mobile Thuis TV abonnement!
Desalnietemin kon ik wel op mijn adres, met de klantgegevens van mijn moeder en haar box TV kijken. Maargoed,..
Nu heb ik zelf eentje gekocht en daar kan ik niet mee registreren. Dat dat komt omdat de registratie niet klopt bij T-mobile. Is het dan misschien wat om dat los te koppelen, zodat ik wel met mijn eigen box TV kan kijken? Nu lijkt de oorzaak dus niet bij mij te liggen, maar bij de registratie van T-mobile 😉
Hi funkyduck, het is echt tof dat je moeder zo lief is om haar TV Box uit te lenen maar de TV Boxen zijn gekoppeld aan je adres en klantnummer. Bij een fabrieksreset wordt het klantnummer automatisch opnieuw opgehaald en je kan deze zelf niet veranderen. Een ander klantnummer op een losse TV Box zal inderdaad niet werken omdat die TV nog geregistreerd staat op een ander adres en klantnummer. Kort gezegd is het niet mogelijk om de TV Box van iemand anders op jouw adres te gebruiken ook al is het in dit geval bedoeld als lief gebaar 🙂
Ik heb echt een hele goede reset gedaan en dan gaat hij eerst weer allemaal software downloaden en installeren, maar helaas blijven de klantgegevens er in staan.
En nu heb ik zelf een kastje er bij gekocht, zodat ik die kan testen en niet huur hoef te betalen aan T-mobile. Daar kan ik wel mijn klantgegevens invoeren nadat hij zelf alle software van T-mobile heeft opgehaald. Maar helaas, dan zegt hij: "registratie mislukt of niet toegestaan"
Lief he 😛
Hoi funkyduck!
Wat lief dat jij de TV Box van jouw moeder mocht lenen! Met een fabrieksreset zouden inderdaad de gegevens verloren moeten gaan. Heb je lang genoeg de resetknop ingedrukt? Misschien is 'ie niet helemaal gereset.