Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2023
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie.In januari 2023 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 8,6%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2023 krijgt.
FAQ
Waarom een inflatiecorrectie?
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven.
Hoe hoog is de inflatiecorrectie?
De inflatiecorrectie voor dit jaar (2023) is vastgesteld op 8,6%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog.
Hoe is het inflatiepercentage bepaald?
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij, net zoals alle voorgaande jaren, op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022.
Hoe ben/word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie?
Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en daarnaast zien alle klanten de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Daarnaast kun je natuurlijk al jouw vragen hier op onze Community stellen.
Wanneer gaat de correctie in?
Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2022 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage.
Abonnement
Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen?
Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie - voor het einde van de contracttermijn - op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden.
Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur?
Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2022, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement.
Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen?
Voor mobiele abonnementen geldt: heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis klanten geldt: is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor zakelijke abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie niet van toepassing is op het Corporate Rateplan en het T-Mobile Zakelijk Internet prijsplan.
Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend?
We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag. We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland, de maandelijkse betaling voor je toestel, kosten buiten de mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers, eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart, kortingen die je krijgt over aanvullende diensten via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel.
Ik heb T-Mobile voor thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend?
We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid. Het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel. Het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement. *(internet 80, Postcodekorting, Glasvezel internet 750). We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Thema pakketten, ESPN en Film1, beltarieven voor vast bellen, tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile voor thuis, eenmalige tarieven zoals activatiekosten.
Welke Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van inflatiecorrectie?
Het Zakelijk Internet prijsplan en het Corporate Rateplan zijn beide uitgesloten van de inflatiecorrectie in 2023.
Mocht je hier nog andere vragen over hebben laat het dan gerust weten in de comments onder dit bericht!
Bladzijde 1 / 3
Bijzonder ook dat zakelijk internet niet stijgt.
Als de prijsstijging nodig is door gestegen kosten, dan stijgen die kosten toch ook voor zakelijk internet?
Het lijkt erop dat de rekening enkel bij de consument wordt gelegd om een zakelijk voordeel te houden op zakelijke aansluitingen.
“Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen?”
Dan moeten jullie eens opletten. We zijn nu in 4 jaar tijd al van 25 euro naar 45 euro per maand gegaan voor precies dezelfde dienst. Nog eens bij 9% erbij? Echt niet!
Ze mogen alles in hun voorwaarden zetten wat ze willen. De wet gaat altijd boven voorwaarden. ACM geinformeert en ook deze inflatiecorrectie is gewoon een prijsverhoging naar de consument en mag je dus daarom ontbinden aldus de ACM. Dus dat T-Mobile een mooie tekst heeft opgenomen betekend niet dat ze daarmee het recht aan hun zijde hebben.
Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2022, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement.
Dus nieuwe klanten krijgen geen inflatiecorrectie maar bestaande klanten die voor 1 okt een contract hebben en dit nog niet hebben kunnen verlengen mogen meer gaan betalen.
Eerlijk gezegd voel ik me behoorlijk genaaid door T-mobile. en een verhoging van ruim 8% slaat compleet nergens op.
Het feit dat de inflatie volgens het CPB 8.6% is, betekent niet dat jullie kosten ook daadwerkelijk met het maximale percentage gestegen zijn. Kunnen jullie meer opheldering geven over de door jullie gemaakte kosten? Of is het gewoon een snelle winstmaximalisatie truc? Erg jammer dit!
Elk jaar verhoogd tmobile de prijzen voor bestaande klanten met x procent. Het vreemde is dat de prijzen voor nieuwe klanten niet stijgen. Unlimited mobiel kost voor nieuwe klanten nog steeds 25euro. Maar als je je abonnement laat doorlopen krijg je bovenop die 25euro een vaste klanten boete onder het mom van gestegen kosten. Waarom stijgen de kosten wel al jaren achter elkaar voor klanten die hun abonnement laten doorlopen maar niet voor nieuwe klanten? Wie kan dat uitleggen? Klinkt mij meer als "we hebben een legale manier om een paar euro extra te verdienen op alle lopende abonnementen, zonder dat je mag opzeggen".
Je zegt toch ook niet tegen klanten in de supermarkt, u winkelt a 10 jaar bij ons, u gaat meer betalen maar nieuwe klanten niet.
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie.In januari 2023 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 8,6%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2023 krijgt.
FAQ
Waarom een inflatiecorrectie?
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven.
Hoe hoog is de inflatiecorrectie?
De inflatiecorrectie voor dit jaar (2023) is vastgesteld op 8,6%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog.
Hoe is het inflatiepercentage bepaald?
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij, net zoals alle voorgaande jaren, op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022.
Hoe ben/word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie?
Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en daarnaast zien alle klanten de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Daarnaast kun je natuurlijk al jouw vragen hier op onze Community stellen.
Wanneer gaat de correctie in?
Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2022 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage.
Abonnement
Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen?
Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie - voor het einde van de contracttermijn - op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden.
Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur?
Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2022, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement.
Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen?
Voor mobiele abonnementen geldt: heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis klanten geldt: is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor zakelijke abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie niet van toepassing is op het Corporate Rateplan en het T-Mobile Zakelijk Internet prijsplan.
Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend?
We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag. We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland, de maandelijkse betaling voor je toestel, kosten buiten de mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers, eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart, kortingen die je krijgt over aanvullende diensten via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel.
Ik heb T-Mobile voor thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend?
We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid. Het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel. Het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement. *(internet 80, Postcodekorting, Glasvezel internet 750). We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Thema pakketten, ESPN en Film1, beltarieven voor vast bellen, tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile voor thuis, eenmalige tarieven zoals activatiekosten.
Welke Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van inflatiecorrectie?
Het Zakelijk Internet prijsplan en het Corporate Rateplan zijn beide uitgesloten van de inflatiecorrectie in 2023.
Mocht je hier nog andere vragen over hebben laat het dan gerust weten in de comments onder dit bericht!
Een inflatie correctie is normaal, maar het percentage wat door T-mobile wordt gehanteerd is niet normaal; de CBS cijfers zijn gebaseerd op heel veel kentallen en T-mobile zou er goed aan doen de kentallen voor ICT diensten te hanteren i.p.v. het algemene cijfer; dan zou de verhoging maar ongeveer de helft zijn van de 8,6% nu…… In het algemene cijfer zitten allerlei zaken (m.n. brandstof) die niet direct (maar wellicht indirect enigszins) van invloed zijn op internet diensten. Samengevat: inflatie correctie oké, maar 8,6% niet oké
“Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen?”
Dan moeten jullie eens opletten. We zijn nu in 4 jaar tijd al van 25 euro naar 45 euro per maand gegaan voor precies dezelfde dienst. Nog eens bij 9% erbij? Echt niet!
Hoi @Mark-DenHaag, alhoewel ik je sentiment ten dele begrijp en het er eveneens deels mee eens ben, kun je niet verwachten dat we bij klanten die pas sinds bijvoorbeeld november van het afgelopen jaar een nieuw abonnement gestart zijn met de toen geldende abonnementsprijzen, na slechts enkele weken een inflatiecorrectie toepassen. Waarom we het niet bij nieuwe aanvragen vanaf 1 oktober doen, of bij verlengingen, vindt deels daarin zijn oorsprong.
Ik denk dat je onbewust een belangrijk verschil aankaart, namelijk het verschil tussen prijsverhoging op abonnementsniveau en prijsverhoging ten aanzien van de prijsinflatie. Bij abonnementsprijsverhogingen worden de prijzen van het abonnement verhoogd, bijvoorbeeld ten einde een sterkere marktspositie ten opzichte van de concurrentie te realiseren. Bij de inflatiecorrectie wordt er rekening gehouden met de prijsinflatie, zoals elk jaar gebeurt. Het is hierin geen bewuste trap richting bestaande klanten, maar juist een correctie op basis van hoe hoog de prijsinflatie was - zoals uitvoerig besproken in alle genoemde punten in de originele post.
Zeg dat dan gewoon. De nieuwe klanten willen jullie graag een aantrekkelijk aanbod kunnen doen en de klanten die dat al hebben gekregen kunnen we de inflatie doorberekenen voor de (verhoogde kosten voor de) bedrijfsvoering.
Gewoon verlengen, dan krijg je ook die.lagere.prijzen. Maar als je gebuik maakt van de 25+25 euro deal moet je niet verlengen, dan betaal je ook meer. Beter alleen de inflatie correctie erbij krijgen.
@57chevy Dat is precies wat ik zeg.
@Waqqas Goede tip, heb je niets aan als je net een half jaar geleden een 2 jarig contract hebt afgesloten. Lekkere dooddoener ook. Waarom zouden klanten meer moeten betalen dan nieuwe klanten? De inflatie correctie is niet om mensen te laten vernieuwen maar om een bedrijf de gestegen kosten te laten doorbelasten. Dan zou dat ook voor nieuwe klanten moeten gelden...
@CrisTien Dus als hij het doet moet zij het ook doen?
Als T-Mobile roept dat alles duurder wordt, dan zou je verwachten dat alle abonnementen (dus ook de prijs die nieuwe klanten betalen!) in prijs omhoog gaan en niet alleen die van voor 1 oktober het voorgaande jaar. Mijn punt is niet dat het wel of niet mag, dat is geen discussie.
(Toch best bijzonder dat klanten de visie van T-Mobile verdedigen dat ze meer moeten betalen tov nieuwe klanten).
Hoi @Mark-DenHaag, alhoewel ik je sentiment ten dele begrijp en het er eveneens deels mee eens ben, kun je niet verwachten dat we bij klanten die pas sinds bijvoorbeeld november van het afgelopen jaar een nieuw abonnement gestart zijn met de toen geldende abonnementsprijzen, na slechts enkele weken een inflatiecorrectie toepassen. Waarom we het niet bij nieuwe aanvragen vanaf 1 oktober doen, of bij verlengingen, vindt deels daarin zijn oorsprong.
Ik denk dat je onbewust een belangrijk verschil aankaart, namelijk het verschil tussen prijsverhoging op abonnementsniveau en prijsverhoging ten aanzien van de prijsinflatie. Bij abonnementsprijsverhogingen worden de prijzen van het abonnement verhoogd, bijvoorbeeld ten einde een sterkere marktspositie ten opzichte van de concurrentie te realiseren. Bij de inflatiecorrectie wordt er rekening gehouden met de prijsinflatie, zoals elk jaar gebeurt. Het is hierin geen bewuste trap richting bestaande klanten, maar juist een correctie op basis van hoe hoog de prijsinflatie was - zoals uitvoerig besproken in alle genoemde punten in de originele post.
De inflatiecorrectie voor dit jaar (2023) is vastgesteld op 8,6%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog.
@BeMu Dit staat toch duidelijk in de post, effe uitklappen en je kan het lezen.
Hier markeer je een gedeelte waarin ik beschrijf wat een intentie kan zijn maar dat geldt voor abonnementsprijsverhogingen, nooit voor een inflatiecorrectie.
Jullie geven aan dat de prijs omhoog moet omdat alles duurder is geworden, maar dat lijkt alleen dus voor bestaande klanten te gelden en kan de dienst voor nieuwe klanten wel voor de oude prijs zonder inflatie. Dat is mijn punt, niets meer, niets minder.
Als je jouw abonnement weer verlengd krijg je ook de bundelprijzen die op dat moment gelden voor een “nieuwe klant”. Je kunt dus zelf jouw inflatiecorrectie terugdraaien. De tegenprestatie is dat je jezelf weer voor 1 of 2 jaar vastlegd als klant.
@Arrow87, Je bedoeld de "gratis” extra's zoals de 7.50 korting op de extra zenderpakketten die je krijgt door klant voordeel?
Daar mag men best wel een verhoging over rekenen, alleen zijn die pakketten volgens de voorwaarden gratis en moet men de korting ook evenredig verhogen, maar volgen de startpost word daar geen verhoging over berekend.
@ericAls je het op de factuur gaat zien kun je weigeren te betalen en er een zaak van maken, T-Mobile zal ongeacht hoe de verhoging er uit gaat zien 30 dagen voor het ingaan bekend moeten maken aan de klant, anders gaan ze best wel de fout in en kan de ACM er wel eens over struikelen.
@sublimerote
Ik heb een unlimited mobiel abonnement en kan me nog herinneren dat de inflatiecorrectie de vorige keer over 25 euro werd berekend.
Dus zoals het ook in de tekst staat, de inflatiecorrectie wordt berekend over het maandbedrag inclusief kortingen (add-on korting en klantvoordeel).
@CrisTien Natuurlijk passen supermarkten prijscorrectie toe, maar dat is voor alle klanten. Niet voor klanten die langer dan 3 maanden vaste klant zijn en dat nieuwe klanten een jaar lang de oude prijs betalen. Dus die vergelijking snap ik niet zo.
Gaat mij echt puur om de uitleg van T-Mobile in het eerste bericht. Zeg dan gewoon “We verhogen de prijs voor alle klanten die voor 1 oktober klant zijn geworden omdat we dat in onze algemene voorwaarden hebben opgenomen” Niet een of ander XXXX verhaal wat elk jaar wordt ge copy - pasted terwijl de prijs voor nieuwe klanten ongewijzigd blijft. Je kon 5 jaar geleden ook al unlimited op je mobiel krijgen voor 25euro per maand (in combinatie met een vast abonnement) en dat is nog steeds 25euro per maand voor nieuwe klanten. Als je niets zou doen en dit door zou laten lopen betaal je als vaste klant dan inmiddels al 5 jaar inflatie correctie en dus een heel stuk meer. Dat vind ik gewoon niet fair, ongeacht of dat het in de voorwaarden staat en wettelijk ook mag.
Dat het overal zo is veranderd niets aan de betaalbaarheid natuurlijk. Als iets onbetaalbaar wordt zal je op een gegeven moment er toch voor moeten kiezen om dan maar helemaal geen tv meer te nemen, of helemaal geen internet meer en besluiten je mail via de bibliotheek wifi te moeten lezen. Voor mij zijn telefoon abonnementen reeds onbetaalbaar om die voor een heel gezin te hebben, dus hebben we allemaal prepaid en gebruiken data met telefoon alleen via publieke wifi. Zo heb je onbeperkt data, maar ben je 1230 euro goedkoper uit in een jaar (we vullen per persoon hooguit een tientje aan per jaar). Of ja, bijna 1340 euro na deze inflatie correctie. Dat zijn geen kleine bedragen meer. Alleen de inflatie correctie van t-mobile van dit jaar voor telefoonabonnementen zou dan al weer voor 0,46% extra inflatie zorgen voor het volgende jaar voor ons gezin… Maar dat weten we dus te voorkomen door het product helemaal niet meer af te nemen.
Het is toch belachelijk dat T-Mobile maar even de inflatiecijfers pakt die ze het beste uitkomt?
Hoe kan het dat de correctie die T-Mobile hanteert het dubbele is dan wat de andere providers hanteren?
Het is toch bijzonder dat de prijsstijging verschilt terwijl het om inflate gaat waar iedereen mee te maken heeft.
Ik vindt het belachelijk dat bedrijven vrij zijn in het vaststellen van het inflatiepercentage en consumenten daar dan aan gehouden kunnen worden.
Ik zie dat dit bericht inmiddels nieuwswaardig is geworden; https://www.nu.nl/tech/6239457/t-mobile-verhoogt-abonnementsprijzen-per-januari-met-86-procent.html De getallen van andere providers brengen wel wat nuance aan wat betreft ‘het is overal zo’, niet in gelijke mate in ieder geval. Verschillen worden veroorzaakt doordat elke provider zijn eigen ijkmoment lijkt te hebben. Daarbij heeft kpn alsnog een maximum bedrag aan zijn inflatiestijging toegekend. Maar eerlijk is eerlijk, mijn glasvezelverbinding is bij t-mobile nog altijd het goedkoopste! Daar gaan we dan ook gewoon van genieten.
“Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen?”
Dan moeten jullie eens opletten. We zijn nu in 4 jaar tijd al van 25 euro naar 45 euro per maand gegaan voor precies dezelfde dienst. Nog eens bij 9% erbij? Echt niet!
Ze mogen alles in hun voorwaarden zetten wat ze willen. De wet gaat altijd boven voorwaarden. ACM geinformeert en ook deze inflatiecorrectie is gewoon een prijsverhoging naar de consument en mag je dus daarom ontbinden aldus de ACM. Dus dat T-Mobile een mooie tekst heeft opgenomen betekend niet dat ze daarmee het recht aan hun zijde hebben.
Helaas geldt dat niet voor telefonie, televisie en internet aanbieders:
Kortom, je mag een internet/tv/telefonie contract niet opzeggen voor het verstrijken van de einddatum van het contract vanwege de inflatiecorrectie in dit geval. Is je einddatum verstreken dan is je contract natuurlijk sowieso op elk moment opzegbaar geworden (met een opzegtermijn van 1 maand).
Helaas, het is wat het is. Ga er toch niet voor weg bij Tmobile bovendien is het overal zo!
Ik heb afgelopen september een nieuwe sim only afgesloten die ingaat op 9/12 (na einde contract tele2). Ik neem aan dat de ingangsdatum leidend is en dit betekent dat ik geen prijsstijging zal krijgen betreffende dit abonnement?
Tijd om van het liniair tv kijken te verlaten en weer eens te kijken bij de buren. Contract verlenging heeft hier toch geen nut. Scheelt1 euro per maand maar dan wel vast zitten. Gelukkig nooit in getrapt. Dus na jaren weer weg
Hallo @H.de.W
Je kan ook bellen met T-Mobile voor een verlengingsaanbod en dan betaal je ook meteen de geadverteerde prijs zonder verhoging.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.