@Ferretto You will receive an e-mail from AMP once your order is ready for delivery.
Hi @Hajar, tks for replying.
I know that I will be contacted by AMP once the delivery is ready. My question here is regarding the updated delivery times. As it’s been now over 7 weeks of waiting where the expected delivery time was between 3-4 weeks. I just want to have transparency so I can decide if I will wait or cancel my order and place somewhere else.
@Ferretto You will receive an e-mail from AMP once your order is ready for delivery.
Hi, I have placed an order on 26/11 for a Nike Black watch. The informed delivery time here is 3 - 4 weeks, which has passed (6 weeks now). Are these times correct?
Ik heb op 21/11 een Apple Watch S7 45 mm Nike-versie besteld en vandaag is het een maand geleden en ik heb geen update ontvangen! Wat moet ik doen??
Als je geluk hebt kan je dit jaar een afspraak maken zodat ze hem eind januari kunnen leveren…..en als er iets mis gaat bij levering kan je er weer een maand bij op tellen….ik heb hem ook maar geannuleerd en haal hem via de Apple store. Ze hebben hem daar op voorraad en maken geen gebruik van een achterlijke bezorgdienst.
misschien valt het voor jou mee en heb je geluk na alle annuleringen…succes!
Ik heb op 21/11 een Apple Watch S7 45 mm Nike-versie besteld en vandaag is het een maand geleden en ik heb geen update ontvangen! Wat moet ik doen??
Ik heb ook zojuist m’n bestelling geannuleerd. Apple heeft ze zelf gewoon wel op voorraad. De problematiek bij de koerier vind ik dermate problematisch dat ik hem maar rechtstreeks bij Apple heb besteld.
Actuele levertijd aangepast naar 12 weken
Het was al vervelend, maar de levering begint nu echt belachelijk te worden!
31 Okt - series 7 45mm Nike besteld
**verwachte levertijd 3-4 weken
07 Dec - bericht van AMP om een afspraak in te plannen…op zijn vroegst 20 Dec, bijna 2 maand sinds bestelling, maar prima… afspraak bevestigd
19 Dec - bericht van AMP tijdslot van 2 uur doorgekregen…wat fijn!
20 Dec - e-mail van AMP om 3 uur…mijn pakket is nog onderweg van T-mobile naar AMP….bezorging vertraagd…plan een nieuwe afspraak in….eerstvolgende bezorgdatum…15 Jan 22!!?!??
Hoe kan je als T-mobile zijnde zo belachelijk slecht met leveringen om gaan. Klantenservice bied geen enkele flexibiliteit en/of alternatieve oplossingen.”
Voor mij precies de zelfde melding, zou vandaag geleverd worden om half 4 vannacht melding dat hij nog niet bij AMP aanwezig was dus moet nieuwe afspraak maken. Er zat 2 weken tussen het bericht dat hij klaar lag voor bezorgen en vandaag…. Eerste mogelijkheid om zonder bij te betalen te leveren 19 januari…. Daar ik er extreem weinig vertrouwen in heb dat ik hem dan wel krijg heb ik maar geannuleerd. Inmiddels ook besloten om nu wanneer mijn huidige telefoon abonnement is verlopen (helaas net verlengd) ik na meer dan 20 jaar bij t-mobile weg ga. Te veel loze beloften die niet waargemaakt worden. Zeer teleurgesteld
.
+1, precies het zelfde… Actuele Levertijden nu 12 weken met bij betaling voor de ‘snellere’ levering. Reactie van klantenservice: ‘ik snap het niet, 2 ½ week geleden overgedragen aan koerier en nu op de dag van levering, tijden door geven en dan melden dat hij niet binnen is. Misschien moet je de Koerier even bellen”, na 30 minuten in de wacht, bestelling geannuleerd….
Wij hebben drie abonnementen lopen en ik ga me bij de eerstvolgende verlenging ook weer eens oriënteren op een andere provider. Hopelijk komt er straks ook concurrentie vwb de tweede Sim, want niet elke aanbieder heeft dat nu en dan zullen die buitenproportionele kosten ook niet omlaag gaan.
Succes in ieder geval, hopelijk kan je hem elders nog gauw halen.
Het was al vervelend, maar de levering begint nu echt belachelijk te worden!
31 Okt - series 7 45mm Nike besteld
**verwachte levertijd 3-4 weken
07 Dec - bericht van AMP om een afspraak in te plannen…op zijn vroegst 20 Dec, bijna 2 maand sinds bestelling, maar prima… afspraak bevestigd
19 Dec - bericht van AMP tijdslot van 2 uur doorgekregen…wat fijn!
20 Dec - e-mail van AMP om 3 uur…mijn pakket is nog onderweg van T-mobile naar AMP….bezorging vertraagd…plan een nieuwe afspraak in….eerstvolgende bezorgdatum…15 Jan 22!!?!??
Hoe kan je als T-mobile zijnde zo belachelijk slecht met leveringen om gaan. Klantenservice bied geen enkele flexibiliteit en/of alternatieve oplossingen.”
Voor mij precies de zelfde melding, zou vandaag geleverd worden om half 4 vannacht melding dat hij nog niet bij AMP aanwezig was dus moet nieuwe afspraak maken. Er zat 2 weken tussen het bericht dat hij klaar lag voor bezorgen en vandaag…. Eerste mogelijkheid om zonder bij te betalen te leveren 19 januari…. Daar ik er extreem weinig vertrouwen in heb dat ik hem dan wel krijg heb ik maar geannuleerd. Inmiddels ook besloten om nu wanneer mijn huidige telefoon abonnement is verlopen (helaas net verlengd) ik na meer dan 20 jaar bij t-mobile weg ga. Te veel loze beloften die niet waargemaakt worden. Zeer teleurgesteld
.
Om die reden heb ik ook geannuleerd en direct bij Apple besteld. Helaas kreeg ik die dertig euro aan korting niet alsnog bij T-Mobile via mijn abonnement verrekend, dat zou wel zo netjes geweest zijn want €5 extra per maand voor alleen de e-sim in je Watch is echt absurd! Je gebruikt immers je gewone bundel zonder dat er extra minuten of data bij komt.
Maar ik heb nu tenminste mijn Apple Watch in huis….
Het was al vervelend, maar de levering begint nu echt belachelijk te worden!
31 Okt - series 7 45mm Nike besteld
**verwachte levertijd 3-4 weken
07 Dec - bericht van AMP om een afspraak in te plannen…op zijn vroegst 20 Dec, bijna 2 maand sinds bestelling, maar prima… afspraak bevestigd
19 Dec - bericht van AMP tijdslot van 2 uur doorgekregen…wat fijn!
20 Dec - e-mail van AMP om 3 uur…mijn pakket is nog onderweg van T-mobile naar AMP….bezorging vertraagd…plan een nieuwe afspraak in….eerstvolgende bezorgdatum…15 Jan 22!!?!??
Hoe kan je als T-mobile zijnde zo belachelijk slecht met leveringen om gaan. Klantenservice bied geen enkele flexibiliteit en/of alternatieve oplossingen.
Hi,
De levertijden van de Apple Watch zijn zojuist aangepast.
Ik heb hem geannuleerd en gewoon maar voor de volle mep bij Apple besteld, tussen 8 en 15 december binnen.
T-Mobile is afhankelijk van wat Apple aanlevert en dan nog op de bezorger wachten. Kans was mij iets te groot dat ik hem dit jaar niet meer zou krijgen.
4 weken zijn inmiddels voorbij sinds bestelling 31/10(45mm Nike Midnight). Ik heb nog geen bericht van AMP ontvangen. Verwachte levertijden die genoemd zijn, zijn dus achterhaald. Iemand idee wanneer er wel weer voorraad is?
Dus de jouwe is na een week al “binnen”?
ik heb dezelfde weken eerder besteld en nog steeds niets gehoord!
En dan ligt ie bij de koerier en moet je dus nog een maand wachten? Heel bijzonder!
Inderdaad vind het ook erg apart allemaal, laat besteld en toch al snel bericht voor een afspraak, welk dan weer een aantal weken duurt, vond het daarom het vermelden hier waard.
Dus de jouwe is na een week al “binnen”?
ik heb dezelfde weken eerder besteld en nog steeds niets gehoord!
En dan ligt ie bij de koerier en moet je dus nog een maand wachten? Heel bijzonder!
Ik heb de Apple Watch 7 zwart 45mm WiFi en cellular op zondag 21-11 besteld. Heden middag kreeg ik een sms voor de bezorg afspraak door AMP. De eerste keuze is zaterdag 18-12 in de ochtend tegen extra betaling van €9,95. Daarna pas dinsdag 21-12 met een tijdvak over de gehele dag kosteloos. Aangezien ik werk en jezelf de levering moet aannemen, word je dus nog op extra kosten gejaagd. Wat bij de bestelling nergens te lezen is. 🧐 Afhalen kan wegens omstandigheden niet volgens de mail.
Ik heb 31 Oktober de 45 mm Nike variant besteld..nog steeds geen bericht. Iemand anders wel?
Ik zit met het zelfde probleem heb hem de 30e besteld maar nog geen verdere informatie gekregen hoe het er nu voor staat.
@ReneValster Wanneer heb jij hem besteld? Best bizar dat hij bij de koerier ligt en nog bijna twee weken moet wachten! Al geïnformeerd of je hem niet zelf ergens kan ophalen?
Als het zo doorgaat mag ik wachten tot ergens in het nieuwe jaar want ik heb hem op 3 november besteld. Ik had dan beter voor die paar tientjes meer naar de Apple store kunnen gaan.
Ik heb ondertussen bericht gehad, de watch ligt bij de koerier, eerst volgende lever mogelijkheid 7 december..
Ik heb 31 Oktober de 45 mm Nike variant besteld..nog steeds geen bericht. Iemand anders wel?
Goedemiddag!
Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?
Met vriendelijke groet,
Sophie Pieterse
Ik loop hier dus ook tegen aan, heb de klanten service gebeld, ben in de winkel geweest en overal wordt er gezegd, binnen een paar dagen hoor je meer over jouw levering. Maar op mijn bestel status staat dat deze nog niet aan de koerier is geleverd door T-mobile.
Ik heb contact gehad! Er is een leveringsprobleem doordat er veel vraag naar is. Voor iedereen geldt gewoon 3-4 weken, maar houdt vooral rekening met 4 weken. Dit werd mij verteld.
Ik ben benieuwd! Ben ondertussen al een week verder en nog niets gehoord over de levering.
Goedemorgen!
Ik heb gister een mailtje gehad dat de bezorging plaats kan vinden vanaf 7 december!
Komen er nog andere kleuren beschikbaar?
zoals de twee kleuren die bovenaan de post staan?
Goedemiddag!
Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?
Met vriendelijke groet,
Sophie Pieterse
Ik loop hier dus ook tegen aan, heb de klanten service gebeld, ben in de winkel geweest en overal wordt er gezegd, binnen een paar dagen hoor je meer over jouw levering. Maar op mijn bestel status staat dat deze nog niet aan de koerier is geleverd door T-mobile.
Ik heb contact gehad! Er is een leveringsprobleem doordat er veel vraag naar is. Voor iedereen geldt gewoon 3-4 weken, maar houdt vooral rekening met 4 weken. Dit werd mij verteld.
Ik ben benieuwd! Ben ondertussen al een week verder en nog niets gehoord over de levering.