Skip to main content

Sinds de installatie van Odido werkt alles prima, behalve de Toon van Eneco. Toon geeft geen foutmelding of iets dergelijks maar blijft in de ‘denk’ modus op het moment dat ik de juiste wifi heb geselecteerd en het ww heb ingevuld. Al mijn andere apparaten werken wel gewoon, dus de wifi kan het probleem niet zijn. Eneco vertelde dat het een instelling van de router kan zijn, alleen hebben zij (en ik) verder geen idee. 2.4G en 5G zijn gesplitst al, dus ook de bandbreedte moet goed zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

Yes, nu krijg ik hem wel te zien ​@stopro01! Ik heb wat instellingen aangepast, kan je het modem 30 seconden stroomloos maken zodat de instellingen gepushed worden naar het modem? Kan je dan controleren of je verbinding krijgt? Laat je mij weten wat de uitkomst is? Alvast bedankt! 

@Tommie van Odido Ik heb het modem geherstart. Er wordt nu gevraagd om een wpa2 password voor het wifi netwerk (op mijn mac) Ik voer het bekende wachtwoord in maar ik krijg geen verbinding. Dit werkt niet. 

Vervolgens met mobiel geprobeerd te connecten naar wifi, maar dit lukt niet: “geen verbinding mogelijk met wifi netwerk”

Dit lukt allemaal niet en ik kom nu niet meer op het netwerk. Wat te doen?

Als je die melding krijgt op verschillende apparaten ​@stopro01, dan moet je het netwerk volledig vergeten op dat apparaat en opnieuw verbinding maken. Dan werkt het weer!  

@Tommie van Odido Helaas krijg ik Toon niet op het netwerk. Dus ik vermoed dat het aan de Toon kant ligt. Ik ben er nu wel klaar mee: er is zoveel tijd in gaan zitten. Tommie, bedankt voor je hulp. Zou jij het modem weer terug kunnen zetten naar wat het was? Bedankt alvast.

hoi tommie , zoals belooft een update over toon en k&k . het werkt hier prima ! heb nu dus alles aangesloten en zonder problemen blijft het ook zo werken . de snelheid is prima zo rond de 500-600 down en 120 up . maar toon maakt nu verbinding met de tp-link deco , welke setting pakt hij nu eigenlijk ? ik denk zelf die van de deco .. of toch niet … al bij al ben ik wel tevreden , nu nog een nieuwe netwerkabel .. bedankt peter .

Hi ​@stopro01, geen probleem! Ik heb de instellingen teruggezet, zoals ze waren. Het beste kan je nu opnieuw het netwerk vergeten op je apparaten en opnieuw verbinding maken. Laat je het weten als je nog vragen hebt in de toekomst? Dan zijn we er absoluut voor je!

@peterdej, bedankt voor deze update! Dat zijn fijne resultaten, ik ben blij dat het werkt!

@Cheyenne van Odido dank je wel!!

Reageer