Skip to main content

vpn valt weg sinds ik odido glasvezel heb

• September 2, 2025
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Goedenavond allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden na overhalen door een medewerker van  odido odido glasvezel genomen.  Daarvoor had in dsl en totaal geen problemen met mijn vpn verbinding. Sinds glasvezel knalt mijn vpn er constant uit. It van mijn werk zegt dat t aan odido ligt, hun hebben overal naar gekeken van hun kant en t ligt niet aan t werk. Ik werk nu via hotspot van mijn mobiele telefoon maar dit is niet de bedoeling want ik heb geen onbeperkte gb. Graag een oplossing want heb zo een spijt dat ik ben overgestapt op glavezel. Klantenservice van odido weet t ook niet en verwijst me door naar community

September 3, 2025

Hi ​@Najat80, welkom op onze community!

Op de community hanteren wij een verwerkingstijd van 24/48 uur. Daardoor kan het soms wat langer duren voordat je antwoord krijgt. 

Ik begrijp dat je graag weer stabiel via je VPN wilt werken, daar help ik je natuurlijk bij. Om dit goed te onderzoeken wil ik je vragen eerst je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel te zetten. Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik meekijken in je verbinding.

Daarnaast alvast een aantal checks die vaak helpen bij VPN-problemen:

• Gebruik je de VPN via kabel of WiFi? Test eens met een netwerkkabel om te zien of het probleem daar ook voorkomt.

• Heb je de modem al opnieuw opgestart? Trek de stroom er 10 seconden af en sluit hem weer aan.

• Welke VPN-software gebruik je en op welk apparaat? Soms helpt het om de software te updaten of opnieuw te installeren.

• Kun je testen of het probleem op een ander apparaat ook voorkomt?

Met deze informatie kunnen we sneller achterhalen waar de oorzaak ligt en hoe we dit samen oplossen. Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet!

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 2, 2025

Waarom reageert niemand

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 3, 2025

Hi ​@Najat80, welkom op onze community!

Op de community hanteren wij een verwerkingstijd van 24/48 uur. Daardoor kan het soms wat langer duren voordat je antwoord krijgt. 

Ik begrijp dat je graag weer stabiel via je VPN wilt werken, daar help ik je natuurlijk bij. Om dit goed te onderzoeken wil ik je vragen eerst je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel te zetten. Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik meekijken in je verbinding.

Daarnaast alvast een aantal checks die vaak helpen bij VPN-problemen:

• Gebruik je de VPN via kabel of WiFi? Test eens met een netwerkkabel om te zien of het probleem daar ook voorkomt.

• Heb je de modem al opnieuw opgestart? Trek de stroom er 10 seconden af en sluit hem weer aan.

• Welke VPN-software gebruik je en op welk apparaat? Soms helpt het om de software te updaten of opnieuw te installeren.

• Kun je testen of het probleem op een ander apparaat ook voorkomt?

Met deze informatie kunnen we sneller achterhalen waar de oorzaak ligt en hoe we dit samen oplossen. Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet!