Skip to main content

Hallo, als ik de Klik&Klaar app open op mijn gsm zie ik het eerste scherm “verbind met 5G modem”. De lampjes branden (bovenste en onderste groen) (middelste twee blauw) .

Maar verder kom ik niet. Het cirkeltje onder in beeld blijft maar draaien.

Doe ik iets niet goed?

Hier zijn al meerdere reacties van en in de Appstore en op tweakers ook veel klachten. 
na de update werkt de app niet meer. Dus het Ligt niet aan jou. 
 

helaas nog geen inhoudelijke reactie van Odido naar aanleiding van deze klacht. 


Mijn probleem is opgelost. Ik zat perongeluk op een vreemd netwerk dat niet was beveilgd met een Ww.

Bedankt allemaal. 


@williamdewit heb jij de app voor iPhone of Android toestel?


Ik gebruik een Android toestel van Samsung. 

Groetjes William 


Ik heb de Klik & Klaar-app gisteren nog bijgewerkt, maar hij werkt nog steeds niet goed. Daarom heb ik de een-na-laatste versie opnieuw geïnstalleerd, en die werkt gelukkig wel.

Daarnaast wil ik melden dat de nieuwste versie van de Zyxel Air-app ook niet meer functioneert. Ik heb hierover contact gehad met de supportafdeling van Zyxel, en zij gaven het volgende aan:

> "HQ confirmed my suspicions - no support from us for ISP customized devices, including your case. Devices must be supported by Odido (this is their obligation), as there can be numerous ISP specific modifications in them, so it may not work reliably with standard tools like the Zyxel Air app. I hope for your understanding."

Aangezien de Klik & Klaar-app ook door Zyxel lijkt te zijn ontwikkeld, kan ditzelfde probleem wellicht ook hierop van toepassing zijn.


@Tommie van Odido is het al bekend wanneer de app klik en klaar de update krijgt?


@Tommie van Odido is het al bekend wanneer de app klik en klaar de update krijgt?

 

@Tommie van Odido nog geen antwoord gekregen. Is hier al iets over bekend? 
 

Herhaling van de vraag. Weet je al meer ​@Tommie van Odido 


Hey ​@renetje6, nog geen nieuwe update.

Verloopt de wifi trouwens via het modem zelf of via acces points? 


@Tommie van Odido Wifi verloopt via Deco m4 points. 


Kan je die eens loskoppelen en de wifi via het modem laten verlopen, werkt de app dan ​@renetje6


@Tommie van Odido  dat heb ik geprobeerd zowel met 2.4 en 5 ghz tezamen en ook nog een keer met 5ghz uitgeschakeld. Dit alles via het modem ipv de decos. Maar hij pakt het niet. 


Ook als je de app opnieuw geïnstalleerd hebt zonder acces points aangesloten ​@renetje6?  


@Tommie van Odido Ik heb de app verwijderd van mijn telefoon, accespoints losgekoppeld en uitgezet. 
wifi van het modem weer aangezet. 
App geïnstalleerd en opnieuw geprobeerd. 

Zonder resultaat 😞. Hij kan het modem niet vinden.  Ik ben wel juist met het wifi verbonden, gebruikersnaam van wifi en modem klopt. 
 

 


Reageer