Hallo,
Thuis heb ik mijn eigen storage die ik host, deze is alleen slecht bereikbaar voor een vriend in duitsland.
Om het probleem zelf te onderzoeken heb ik via de Odido speedtest bekeken wat de snelheid tussen Odido en hun netwerk (Deutsche Telekom) was.
Hier vond ik het volgende: Wanneer de speedtest vanuit Deutsche Telekom naar Odido gaat zijn de snelheden zoals verwacht, maar zodra ik vanuit Odido naar de Deutsche Telekom (Hamburg) een speedtest doe zie ik een paar problemen.
Zoals je kan zien in de screenshot is de ping 103 en de upload snelheid is maar 2.6mbps.

Dit is alleen een probleem als ik naar de Deutsche Telekom een speedtest doe, bij andere opties in duitsland is de snelheid wel zoals verwacht.
Zelf heb ik ook nog een vriend die ook Odido heeft gevraagt deze speedtest te doen, die speedtest was hetzelfde als die van mij (hoge ping, enorm lage upload)
Dit lijkt niet altijd een probleem te zijn, deze speedtest heb ik gisteravond gedaan (met de avonden daarvoor hetzelfde resultaat) maar gisteren in de ochtend had ik wel een snelle verbinding.
Zijn er andere die hetzelfde ervaren (Hoge ping, lage upload)?