Alles over wifi en Wifi Plus.
Recent actief
Helaas maakt een telefoon (samsung a12) geen verbinding met het wifi plus punt boven. Verbinding beneden met de modem is geen probleem maar verbinding maken met het wifi plus punt boven is geen doen. De telefoon ziet het wifi plus punt gewoon niet. Zelfs niet als de telefoon naast het wifi plus punt ligt. Chromebook ziet het wifi punt wel. Wifi punt is via kabel verbonden met de modem.
Eergister heb ik mijn Wifi Plus volgens de instructies geïnstalleerd op de eerste verdieping. Nu probeer ik mijn apparaten (mobiele telefoon, laptop en spelcomputer) via de Wifi Plus te verbinden maar bij geen één van de apparaten is het zichtbaar als ik zoek op wifi netwerken. Alle lampjes branden groen. Gister al gebeld met T-Mobile zelf en via de UTP kabel is de Wifi Plus wel uit te lezen maar draadloos is hij plotseling verdwenen. Kan iemand mij hiermee helpen?
Al sinds ongeveer 9 uur smorgens is er geen internet meer bij mij (in rotterdam). Kan dit opgelost worden?
In mijn Odido staat voor mijn klantvoordeel voor Klik Klaar 5,00 euro vermeld en maandelijks zou een bedrag van 20,00 euro worden geincasseerd.De eerste incasso heeft nu plaats gevonden maar er is 25,00 euro geincasseerd waardoor het klantvoordeel niet is meegenomenZou dit gecorrigeerd kunnen worden?.
https://nl.trustpilot.com/reviews/668785526bdf9135f4b6444e?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmailZie mijn bericht op trustpilot, ondertussen kunnen we geen apps meer gebruiken via de televisie (wifi verbinding te slecht, zelfs bekabeld, zo slecht). Zelf heb ik al wifi versterkers gekocht en geplaatst, maar geen geen effect. Het wifi signaal van Odido is gewoon te slecht.
Ik heb sinds vanavond geen glasvezel. Gisteren is alles aangesloten maar heb nu geen internet tv, etc. Wat moet ik doen. Postcode gebied 3723 stekker modum al 2x eruit gehaald ook zwarte stekker eruit gehaald maar niets helpt. Is er een storing?
Ik heb een WX 5600 wifipunt. Dit is goed geïnstalleerd (links twee groene lampjes rechts knippert het onderste groene lampje). Toegevoegd aan app (wps) Bevestiging dat het goed gegaan is alleen niet zichtbaar in het overzicht. Werkt het wel? hoe kan ik dit zien? Het lijkt of allle apparaten aangesloten zijnop het modem en geen op het extra wifi punt
Het wifipunt is nou voor mij handmatig opgezegd. Nou heb ik een vraag. Wat is het RETOURADRES waar het wifipunt naar toe moet? Dat is namelijk NIET erbij vermeld.
Ik heb wifi en op de cromebook acer cb3-131 niet openen en geef melding geen bereik.Groet Peter
Helaas werkt mijn rituals genie niet meer sinds ik ben overgestapt naar Odido. Hij werkt alleen op een 2.4 netwerk en dat heb ik ingesteld maar helaas, hij kan de wifi niet vinden als hij gaat zoeken. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd wat ik hier gelezen heb maar helaas. Volgens de klantenservice van odido ligt het aan de app, maar ergens anders werkt hij wel dus daar ligt het niet aan, toen lag het aan teveel apparaten die erop zitten, die heb ik al jaren dan zou hij tenminste een netwerk moeten vinden dus daar ligt het ook niet aan. Ik vind het een beetje afschuiven wat er gebeurt, dus ik hoop dat iemand hier een gouden tip voor mij heeft.
Beste Communityik zou graag wat input willen krijgen omtrent Deco PX50 whole home powerline mesh wifi 6-systeem whole home powerline mesh wifi 6-systeemzijn er mensen die dit systeem hebben en hoe goed werkt het is streaming en gaming goed te doen en hoe zou ik het moeten instellen om mijn zyxel 56 te vervangen alvast bedankt voor de hulp
Ik heb bij mij thuis nog een WiFi Versterker en deze is geschikt voor het Odido modem. Navraag gedaan bij Coolblue via WhatsApp heb ik gedaan en kreeg als antwoord dat deze Versterker zelfs OOK geschikt is voor de snelle WiFi-6. Het betreft hier de KPN zwartkleurige WiFi versterker. Dus de Odido Versterker is nu NIET nodig. Is dat nog te annuleren?
Hallo m gek van te worden sinds 17 december valt regelmatig internet uit of exteem langzaamveel verschil tussen uo en downloadwanneer gaan jullie het maken
Mijn vriendin heeft internet en tv van T-mobile. Nu is er bij het installeren wat geïmproviseerd i.v.m. dat de huidige kabel van het internet naar de woning beschadigd was. Daarvoor is er een kabel getrokken naar de kelder en de modem is naast de gas en water meter geplaatst waar ook alle leidingen lopen. Nu heb ikzelf de modem iets verder opzij geplaatst en wat hoger op de bovenste plank in de kelder, maar helaas is het internet niet beter geworden en is er nog steeds het probleem dat het internet veel wegvalt. Het gaat hierbij om DSL niet glasvezel i.v.m. dat dit nog niet beschikbaar is in deze buurt en de modem is een Zyxel modem. Graag hoor ik of iemand hier een oplossing voor heeft of dat het beter is om over te stappen naar bijv. Ziggo i.v.m. dat de aansluiting voor Ziggo (de wandcontact doos) wel in de woonkamer zit en dit wellicht zorgt voor wat betere wifi in de woning. Vind het namelijk beetje onzinnig overal kabels te moeten trekken voor internet door de woning. Alvast beda
Since morning I see my Tmobile doesn't work and I only have the red light blinking against the globe icon, I can't connect and work the whole day! Is there a global issue and when it'll be resolved??
Mijn Samsung A51 connect wel met de EX5601-T1 maar zonder internet. Mijn Asus Windows laptop heeft wel wifi connectie met internet maar is langzaam en laadt bijvoorbeeld een Facebook maar half. Dit geldt ook voor de Mac mini via LAN, wel internet maar langzaam en soms webpagina’s maar voor de helft inladen. Iemand suggesties wat dat zou kunnen zijn?PS: firmware V5.70(ACEA.0)T56C_b10_0410
hallo, gisteren viel bij ons de wifi weg. nu heb ik het probleem dat ik geen verbinding meer kan maken mijn wifi. en zegt hij wachtwoord onjuist.deze veranderd op d site van t-mobile naar het zelfde wachtwoord. ook nu geeft hij nog aan dat het wifi wachtwoord niet klopt. wat kan ik hier aan doen. b.v.d. mulder
Ik heb een vraag. Wij zijn pas overgestapt van Ziggo naar T-mobile.Ziggo heeft van die hotspots voor als je bv in de stad bent, dan moest je de code intoetsen die we van ziggo hadden gekregen en dat kon je gewoon buiten de deur internetten via je thuis-wifi account.Ik heb de klantenservice vorige week gebeld en die zeiden dat je dat aan moest zetten in je thuis account bij my T-mobile.Maar ik heb echt geen idee waar ik die instelling moet zoeken.Ik heb volgens mij alles nagekeken, maar kan echt niets vinden.Iemand een idee?
Mijn draadloze printer maakt geen verbinding meer met routerHeeft het wel 4 weken gedaan. Printer HP 5530 ENVY
Ik heb een macbook uit 2017 en die werkt zonder problemen. Alleen sinds ik overgestapt met naar odido blokkeert de wifi thuis steeds maar alleen op deze laptop. De wifi doet het dan niet meer (terwijl ik naast de router zit en ik wel 3 streepjes blijf houden) totdat ik de verbinding verbreek en opnieuw verbindt met de wifi. Dan doet de wifi het weer voor een paar minuten maar blokkeert dan opnieuw. Mijn laptop geeft dit probleem niet als ik op andere wifinetwerken zit. De problemen waren ook weg toen de signalen van de router gesplitst waren naar 2.4 en 5 gHz, alleen dan doen de wifiversterkers het niet meer en heb ik geen internet meer boven. Heeft iemand ideeën wat ik zou kunnen doen?
Goedenavond, ik heb een vraag over de huawei en de zyxel T56. De lampjes die erop zit blijven maar knipperen. Zowel van de 5G, 2,4G en vast internet op de Zyxel T56 en de 10G LAN op de Huawei. Klopt dit, ik heb het idee dat deze gewoon constant moeten branden. Zou dat misschien de reden kunnen zijn van de lage snelheid of is dit iets wat normaal is?
Goedendag,Mijn stroomadapter van de 5600 extender is defect. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. Bij voorbaat dank.
Ik zoek een oplossing voor een internet/wifi only aansluiting voor een vakantiehuisje op Europarcs De Achterhoek. Er ligt glasvezel maar dat valt uitsluitend onder het beheer van ITTdesk. Zij bieden jaarabonnementen aan voor meer dan 50 euro per maand voor een redelijk snelle verbinding. Ik ga slechts twee maanden per jaar daar zitten en dan wordt het dus een heel duur abonnement voor twee maanden per jaar. Ik zou veel liever alleen een internet/wifi abonnement met een goede snelheid hebben. Odido lijkt goede, veel goedkopere contracten aan te bieden, maar ik kom er maar niet achter of ik een goedwerkende verbinding zou kunnen installeren op het park via hen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Dag, Ik ben sinds kort internetklant bij Odido en, na wat eerdere opstartproblemen, merk ik nu dat de wifi sinds gisteren megatraag is. Ik heb een 400mbit up/down abonnement, en dit haal ik nu: HP laptop: 70 down / 95 up Macbook: 25 down / 60 up iPhone: 89 down / 124 upHoe kan dit ineens? Ik heb de modem al opnieuw opgestart, dhcp-lease vernieuwd e.d. Ik gebruik alleen 2.4 ghz omdat de macbook anders niet ‘wil’. Met de oude KPN-modem werkte dit gewoon prima overigens, maar ik heb er verder geen verstand van. Ik heb een poosje geleden ook al een harde reset van de modem gedaan vanwege de problemen met de macbook, daarna deed ‘ie het prima: ik heb nu precies 7 dagen internet zonder problemen gehad. Ik hoop dat iemand me een stukje verder kan helpen!
Al bijna 6maand geen internet thuis en ook geen oplossing.Klacht ook onbeantwoord, maar wél maandelijks abonnement kosten incasseren.Graag compensatie
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.