Wij vertellen je alles over Vast Bellen!
Recent actief
Hoe kan ik anoniem bellen vanaf een vaste telefoon bij T-Mobile opheffen?
Weet iemand waarom niet?
Na meerdere malen met de klanten service te hebben gebeld, ben ik nu aan het einde van mijn Latijn en is dit nog een laatste optie om mijn onterechte gefactureerde kosten te verhalen. Ik heb mijn 1e factuur mogen ontvangen van T-mobile thuis en hier staan onterecht vast bellen kosten op, ik heb aangegeven dat ik geen vaste telefonie heb, alleen internet en tv, helaas willen ze niet meewerken aan een onderzoek en trekt de klant aan het kortste eind! Wat nu?!
Voorheen als ik gebeld werd op de vaste telefoonlijn kon ik zien wie mij belde. Nu ik bij T-Mobile alles in een ben krijg ik externe oproep te zien. Volgens de handleiding van de telefoon moet ik nummerweergave aanvragen bij mijn provider. Echter T mobile weet dit niet en kan mij niet helpen. Weet iemand hoe ik dit in kan stellen zodat ik gewoon weer kan zien wie mij belt
En als je wilt instellen na hoeveel seconden de voicemail moet opnemen, moet je dan deze (https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2949) stappen volgen of is dat voor mobiele telefonie? Nummerherkenning werkt bij mij trouwens ook niet, in de display komt het gehele nummer van de beller te staan, beginnend met 0031. Mijn telefoon is geschikt voor nummerherkenning (bij mijn vorige provider werkte het gewoon probleemloos, waarom is alles een probleem bij T-Mobile?) bujazebra
Goedenavond. Hoe kan ik er voor zorgen dat het nummer (of naam) van de zender zichtbaar wordt op het display van de recorder in plaats van de klok ?
sinds een paar weken zie ik niet meer wie er belt en krijg iedereen binnen op -- PRIVE NUMMER -- voor heen nooit geen last mee gehad.
Kunt u voor mij nakijken of er en blokkade staat op 0900, 0906 enz op mijn huistelefoon ? Telefoonnummer is [verwijderd door Moderator], en zo ja, wilt u deze dan verwijderen ? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Bea Evenboer
Kan met m'n vaste lijn niet bellen, wel gebeld worden. Aansluitingen niet gewijzigd, wel even gecontroleerd. Alles is aangesloten zoals het was toen ik nog wel kon bellen. Gebeld worden op m'n vaste lijn is geen probleem. Gaarne tips om dit op te lossen.
mijn glasvezelmodem staat in de meterkast buiten naast de voordeur, dat kon niet anders volgens de monteur!! nu staat mijn telefoon dus ook in de meterkast omdat de telefoonlijn van KPN direct in de huiskamer binnenkomt. is er geen mogelijkheid om de modem binnen te plaatsen? anders denk ik er serieus om het contract direct weer op te zeggen!!:
Afgelopen donderdag van KPN overgestapt naar T-Mobile thuis. Internet en tv werken goed. Alleen telefoon werkt nog steeds niet. Kiestoon is te horen, bel ik een nummer (zelfs naar mijn eigen mobieltje) dan hoor ik alleen maar ingesprekstoon. Bellen via mobieltje naar mijn nummer levert alleen maar voicemailberichten op. Graag zou ik willen dat T-Mobilethuis het probleem zo spoedig mogelijk oplost !
Ik bel het nummer 06- en krijg steeds te horen : "Het kiezen van dit nummer is niet toegestaan." ... Ik bel zelf met een vaste lijn ... Wie kan mij helpen? Ik moet deze persoon echt spreken
Wegens een probleem met uitbellen is er door T-Mobile een reset uitgevoerd, en nu moet ik de modem even uit- en aanzetten om te kijken of het probleem is opgelost. Dit heb ik echter nog niet gedaan, want mijn grootste angst is dat we misschien hierna wél kunnen bellen maar dan géén wifi meer hebben of tv kunnen kijken. De tv is niet zo belangrijk maar zonder internet is de ramp niet te overzien!
waar is mijn huis telefoon aansluiting
Mijn vaste telefoon doet het sinds vanmiddag (25/02) niet meer. Kan niet meer bellen of gebeld worden. Bij het bellen krijg ik de ingesprektoon. Ben woonachtig in Den Haag (Scheveningen) 2586XM
De storing is opgelost! 25-02-2018 15:41 uur Op dit moment ervaart een deel van onze klanten door heel Nederland een storing met vaste telefonie. De eerste meldingen hiervan zijn om 09.25 binnengekomen en er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen. Door de storing kan het onder andere zijn dat je niet uit kunt bellen. In dit topic zullen we je op de hoogte houden over de ontwikkelingen. Excuses voor het ongemak!
Sinds de nieuwe website in de lucht is, staat bij instellingen-bellen 2 verkeerde telefoonnummers. Ik kan dus niet meer in mijn telefooninstellingen komen om die te wijzigen.
Wij kunnen met onze huislijn alleen naar mobiele nummer bellen. Alles lijkt geprobeerd; alleen netnummer (lokaalgesprek) het netnummer en zelfs het landnummer +31 ervoorgezet - we kunnen wel worden gebeld maar zelf naar een vastelijn bellen gaat niet. Hopelijk is dat op te lossen?? We zijn nog niet zo lang klant en deze klacht is vanaf t begin.
Ik kan wel gebeld worden, maar niet bellen? Wat kan het probleem zijn? En hoe is het eventueel op te lossen?
waarom kunnen wij niet bellen met de huistelefoon? we kunnen wel gebeld worden maar niet bellen naar andere. wat is hiervan de oorzaak?
Gisteren zou mijn vaste lijn opnieuw geactiveerd worden. Twee keer gebeld met klantenservice. geen oplossing.Kan iemand met de backoffice schakelen om te onderzoeken wat er mis is?
Sinds het Huawei gebruik (bij de overstap naar T-Mobile thuis, wil mijn eigen VoIO centrale niet meer registreren. Vreemd genoeg doet mijn IP telefoon dat wel, als ik het buiten de centrale om instel. Dus de 5060 poort zal het niet zijn. Wanneer ik 5080 in de PBX zet, zie ik de trunks wel online komen maar communiceert dat niet met de IP telefoons. Ik heb de package-deal met vast bellen, maar gebruik dat niet (gewoon economisch voordeel). Port forwarding levert niets op, zelfs DMZ gebruik maakt geen onderscheid. Wat kan in de Huawei nog anders worden geconfigureerd, of kan ik VoIP in Huawei zelf uitzetten ? Of moet ik dat half jaartje uitzitten om te zien of het dan werkt ?
bij naar buiten bellen .... welk nummer ook .... krijg ik in gesprektoon / bij het gebeld worden hoor ik meestal niets / soms gaat telefoon over ... en als ik dan aanneem hoor ik niets het is zeer zeker niet eerste keer krijg niet de indruk dat t mobile het oplost
Probeer nu al een tijdje mijn nummer juist vermeld te krijgen( nu al ongeveer 2 jaar, dus dit liep ook al bij Vodafone) Heb al een vermelding gehad met mijn tijdelijke nummer. Toen een editie van de papieren gids helemaal geen vermelding. En nu via internet helemaal niet meer te vinden. Heb vanavond contact gehad met de "klantenservice" zo noemen zij zich. Alles staat inderdaad goed om een juiste vermelding te krijgen. Krijg het advies om bij iedere site maar persoonlijk mijn nummer door te geven. Het punt is, deze melding kan alleen je provider doen. En later kom ik deze info tegen op de site van T-mobile: T-Mobile ThuisTelefonieTelefoongidsvermelding Telefoongidsvermelding Je telefoonnummer in de telefoongids Je wensen voor de vermelding telefoongids heb je doorgegeven bij je aanvraag. Heb je doorgegeven dat je niet vermeld wil worden en wil je dit achteraf aangepast hebben neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt de opname van je persoonsgegevens
Na ong een minuut bellen valt t gesprek weg maar tijd loopt door. Wat is er aan de hand?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.