Beantwoord

Zelf installatie via KPN geregeld en ook boete voor apparatuur

  • 30 January 2021
  • 82 reacties
  • 1939 Bekeken


Toon eerste reactie

82 reacties

Ik wacht het weer even af.

 

 

 

 

 

 

 

Zou ik in de tussentijd ook via deze weg een code voor een 7 dagen bundel kunnen vragen? Dit scheelt mij weer 30 minuten in de wacht staan onder mijn werkdag.

 

Fijn weekend!

Hoi Demi,

Bedankt voor je reactie en begrip.

 

KPN is Dinsdag 25 oktober geweest. Daarna zou ik gebeld worden maar dat is niet gebeurd, ook niet op die 28 oktober die je beschrijft dus dat klopt helemaal niet! Ik heb geen gemiste oproepen!

Groet

Reputatie 7
Badge +9

@Dorine Veenstra Woehoe dat gaat wel de goede richting op! Nu gaan we de TV Box weer aan de praat krijgen. Ik heb gekeken in jouw verbinding, maar ik zie de TV Box niet rechtstreeks verbonden op het modem. Kan dit kloppen? Zou je in dit geval de TV Box rechtstreeks willen verbinden? Mocht dit niet het geval zijn, op welke LAN-poort op het modem is de TV Box precies aangesloten? En zou je deze willen switchen naar een andere LAN-poort, hopelijk is dit de oplossing voor jou!

Wat betreft de vergoeding, komt dit helemaal goed. Zodra de TV Box ook werkt kunnen we dit allemaal tegelijk voor je in orde maken. Wel zo eerlijk natuurlijk! Houd ons dus ook zeker op de hoogte of de TV Box weer werkt! 😊

Heb dus ook nog niks gehoord over een nieuwe afspraak. Wij willen juist graag verder en zelfs onder het werk zorg ik daarom dat ik bereikbaar ben dus dat klopt niet.

Reputatie 7
Badge +16

@Dorine Veenstra Kun je een aantal snelheidstests met me delen? Graag via onderstaand format: 

Om je snelheid goed te kunnen inschatten en te achterhalen wat er aan de hand is, ontvang ik graag enkele screenshots van snelheidstesten. Zou je onderstaande stappen goed willen volgen? Als de testen niet aan onderstaande eisen voldoen, kunnen we geen onderzoek starten.

- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren
- Sluit alle programma's af voordat je de snelheidstesten start, vergeet niet een eventuele VPN uit te schakelen
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers en zorg dat je hele bureaublad zichtbaar is inclusief je verbindingstype (het is belangrijk om te kunnen zien dat er bekabeld getest is)
- Maak een screenshot van het taakbeheer (Task Manager, op Windows) of activiteitenmonitor (Activity Monitor op iOS):
In Windows vind je deze door op CTRL+ALT+DEL te drukken; kies voor meer details als deze niet direct zichtbaar zijn
In Apple MacOS kan je zoeken op "Activity Monitor" vanuit het Spotlight zoekvenster
- Maak een screenshot van de IPconfiguratie:
Windows: Via de zoekfunctie onder sneltoets “Windows + R", typ in: ‘’cmd’’ en druk op enter (of zoek naar Opdrachtprompt/Command Prompt in het Startmenu). Typ na het openen in: ipconfig/all en druk op Enter
Apple MacOS: Via de Finder of het Spotlight zoekvenster de Terminal app openen. Typ in: /sbin/ifconfig en druk op enter. Dit geeft alle verbindingen weer die het device op dat moment heeft.

Wil je mij de screenshots in één keer toesturen en ervoor zorgen dat bovenstaande punten worden gevolgd?

Reputatie 7

Hi @Dorine Veenstra, goed nieuws: de netwerkbeheerder is opnieuw aangestuurd en wacht totdat je een afspraak met hen inplant! Je hebt een sms ontvangen met daarin het linkje voor het maken van een afspraak. Laat je het weten als het is gelukt om de afspraak in te plannen? 🍀

Reputatie 7
Badge +9

@Dorine Veenstra Helemaal super! Wat betreft de vergoeding, help ik je hier graag mee verder! Ik zorg graag dat alles helemaal op een rijtje is, zodat de vergoeding helemaal klopt. Internet is weer op 15 december gaan werken. TV-abonnement is niet meer gaan werken, maar heeft mijn collega @Jason er voor je uitgehaald op 18 januari. Jouw eerste melding bij ons was op 8 september 2022. De vergoeding van de abonnementskosten zal dan als volgt zijn:

Internet: 8 september t/m 15 december

Tv: 8 september t/m 18 januari

 

Laat het mij weten of dit zo helemaal klopt, dan regel ik dit voor je!

Reageer