Zo het is alwaar 11 dagen geleden dat er contact is geweest op dit forum. Maar er is wel van alles weer gebeurd. Namelijk zo'n 2 gesprekken met tmobile en 3 met van Gelder. Wat opleverde dat er vandaag eindelijk weer een monteur langs is geweest maar we toch nog steeds geen internet hebben. De monteur heeft wel van alles doorgelopen en gemeten en heeft geconstateerd dat het laatste probleem nu nog de converter is. Waar ik wel even om moest lachen want ik heb tmobile al meerdere keren om een andere converter gevraagd nadat meerdere mensen en een eigen monteur al tot deze conclusie waren gekomen…
We zijn nu 3 maanden verder en heel heel veel gesprekken en tijd en moeite van mijn kant en nog steeds zitten we zonder internet. Ik vind de manier van doen en de gang van zaken niet alleen ontzettend frustrerend en onfatsoenlijk maar ook heel erg teleurstellend en onprofessioneel. Ook de manier waarop ik af en toe en toegesproken via de telefoon is heel erg respectloos. Dat terwijl ik toch steeds zelf de moeite nog nam om aardig te zijn want tenslotte kan degene aan de telefoon er niks aan doen. Maar waar is diezelfde moeite van jullie kant? Dat vraag ik me af.
Betaal nou al drie maanden voor een service die ik niet krijg. om nog niet te spreken van alle extra kosten die we zelf maken door dingen te regelen, vrij te nemen voor monteurs en diverse zaken. Alle tijd en energie die ik erin moet steken om bijna 2 tot 3 keer per week met iemand aan de telefoon te hangen en alle fouten recht te praten omdat er zelf geen simpel systeem wordt bijgehouden.
Ik ben er moe van.
Waar is het lichtpuntje in dit verhaal?
Ik wacht het weer even af.
Zou ik in de tussentijd ook via deze weg een code voor een 7 dagen bundel kunnen vragen? Dit scheelt mij weer 30 minuten in de wacht staan onder mijn werkdag.
Fijn weekend!
Hoi @Dorine Veenstra, sorry dat we je dit gevoel geven. Ik zie dit veel liever anders! Ik zie dat wij op dit moment wachten op de terugkoppeling van de beheerder. Weet dat mijn collega's er bovenop zitten, al voelt dat misschien niet zo. Ze zijn er echt druk mee bezig. Zodra het juiste rapport is ontvangen gaan we opnieuw aan de slag. Ik wil je vriendelijk vragen dit af te wachten, al snap ik je gevoel. We houden je op de hoogte en je mag hier altijd om een update vragen. Voor nu toch een mooie dag toegewenst!
Goedemiddag,
Vandaag was het dan weer eindelijk zover, nadat ik gisteren een telefoontje kreeg dat de afspraak met de monteur niet door ging omdat deze ziek zou ziin? Kwam er vandaag 1. Kleine frustratie omdat ik een dag vrij regel om aanwezig te kunnen zijn. Ene teleurstelling na de andere wordt het in dit lange verhaal.
En ook vandaag is er niks opgelost. De monteur is bezig geweest, Waarmee weet ik eerlijk gezegd niet. Is ook naar de centrale geweest en toen ging hij ervandoor. Want er moet een poort gewisseld en opnieuw gepatched kreeg ik al uitleg. Daar zou ik wel weer over gebeld worden. Dit stoorde mij toch een beetje aangezien ik steeds dit scenario krijg. Er komt dan eindelijk een monteur, die kijkt en zoekt wat en gaat weer weg met de mededeling dat een ander het oppakt…
Ook mijn zwager vond het maar een raar verhaal en heeft contact opgenomen met van Gelder. Dit hoort niet helemaal zo te gaan volgens hun. Want ze mogen zelf bij de centrale en die werkzaamheden uitvoeren.
Hoe kan het zo zijn dat dit allemaal zo lang duurt en allemaal zo mis gaat? En al voor de tweede keer zitten wij maanden met dit probleem. Wel heel toevallig dat wij dan de uitzondering zijn toch? Ik heb zo geen vertrouwen meer in tmobile en de service die er geboden wordt. Geen service eigenlijk, alleen via dit forum kom je nog ergens.
Ik ben dit spelletje een beetje zat aan het worden en kan me niet voorstellen dat dit probleem niet gewoon verholpen kan worden.
Hoi @Dorine Veenstra, erg fijn om te horen dat Van Gelder een afspraak met je heeft ingepland, ik heb er vertrouwen in dat ze veel voor je kunnen betekenen! Sorry dat er anderhalf jaar geleden niemand is geweest, ik durf niet te zeggen waarom dat zo was. In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat je dinsdag een stuk meer helderheid van de monteur zal krijgen!
Hoi Lisa,
Ik had nog geen berichten ontvangen maar vandaag wel eindelijk gebeld door van Gelder zelf. De glasvezel monteur komt dinsdag langs. Fijn dat er eindelijk weer een afspraak is maar zoals je wellicht begrijpt moet ik het allemaal eerst nog maar zo'n gebeuren. Dat er sprake is van een kruising dat klopt maar dat is al anderhalf jaar zo.. dat hebben we toen ook aangekomen en daar is nooit iemand voor geweest. Dat stoort me ook al zo.
We zullen zien wat er dinsdag gebeurd.
Fijn weekend
Hi @Dorine Veenstra, ik geef je graag de terugkoppeling van mijn collega! Om zeker weten dat het goed gaat, heb ik een dubbelcheck laten doen. Mijn colllega heeft aangegeven dat het klopt dat je een afspraak in kunt plannen met de netwerkbeheerder. Kun je aangeven of je hier inderdaad een sms/e-mail over hebt gehad? Ik wil namelijk zeker weten dat je er dit keer wel een bericht over hebt ontvangen, zodat de afspraak zo snel mogelijk ingeschoten kan worden.