Skip to main content

kleine historie, vorig jaar zomer '23 glasvezel + tv besteld

ODF heeft in de maanden erna de wijk voorzien van glasvezel bekabeling onder de stoep, half maart ‘24 is het aansluitpunt in onze woning geplaatst en installatie pakket toegestuurd (1561WE)

ondertussen is het bijna begin juni en ja het duurde me allemaal te lang dus alles hangt al geïnstalleerd en wel in de meterkast

is er een status update ? of is de wijkkast nog niet gereed ? Heb in ieder geval geen update via de mail gekregen, er is geen contact opgenomen voor afspraak monteur

zou het fijn vinden als er een update komt wanneer een en ander in gang wordt gezet

zou 1 van de moderators eens kunnen kijken wat de status is ?

Groet, Laurens

ps., klantnummer staat in profiel 

eric

Wij als bewoners worden niet op de hoogte gehouden en aangezien wij een abonnement afsluiten bij Odido is Odido de verantwoordelijke. ODF of pietje etc werken niet voor ons

Dan toch maar KPN want ben helemaal klaar om geen wifi meer te hebben.  Zo heb ik weinig  keuze.

Woon zelf ook in krommenie, wacht nu al ander half jaar op aansluiting, maar er wordt telkens een andere datum verzonnen.

Ik doe zaken met odido, niet met odf... Als zij geen info krijgen wanneer jet netwerk gereed is, lieg dan je klanten niet voor met verschillende data.

Ondertussen erg veel kosten gemaakt omdat we geen (nieuw) abbo bij de huidige aanbieder willen afsluiten wegens de data die odido telkens geeft.. 

Ik ben voornemens vanmiddag weer te bellen, mocht de datum weer opgeschoven worden zal dat resulteren in een annulering van het afgenomen abbonement, of er moet een goede compensatie tegenover staan... 

Hoe gaan jullie ons compenseren odido?

Z

Woon zelf ook in krommenie, wacht nu al ander half jaar op aansluiting, maar er wordt telkens een andere datum verzonnen.

Ik doe zaken met odido, niet met odf... Als zij geen info krijgen wanneer jet netwerk gereed is, lieg dan je klanten niet voor met verschillende data.

Ondertussen erg veel kosten gemaakt omdat we geen (nieuw) abbo bij de huidige aanbieder willen afsluiten wegens de data die odido telkens geeft.. 

Ik ben voornemens vanmiddag weer te bellen, mocht de datum weer opgeschoven worden zal dat resulteren in een annulering van het afgenomen abbonement, of er moet een goede compensatie tegenover staan... 

Hoe gaan jullie ons compenseren odido?

Zojuist contact gehad met Odido.

Ze zijn gestopt met data geven, want heb geen nieuwe gekregen. ze weten het zelf ook niet.. het kan nog een dag duren, of nog een aantal maanden.

Veel meer dan "we vinden het heel vervelend" komt er niet uit.. 

Wij gaan ons abbonement annuleren, en blijven bij onze huidige provider.

Goed idee, dan heb je inderdaad duidelijkheid die je wilt. Het komt niet!

Dan toch maar KPN want ben helemaal klaar om geen wifi meer te hebben.  Zo heb ik weinig  keuze.

Helaas kan dit niet via glasvezel omdat de gemeente Zaanstad een contract hebben met Odido zodat zij voor x jaar het recht hebben (is mij verteld).

Ik heb bij de  gemeente Zaanstad hierover een klacht ingedient.

Ik kom over 3 weken ook in Krommenie te wonen. Postcode 1562.

ook ik lijk erin getrapt te zijn. 3-feb als ingangsdatum gekozen en vandaag maar eens gaan bellen wanneer de mail komt voor de montage afspraak…nou vol verbazing te horen gekregen dat het wellicht pas eind februari wordt omdat de wijkcentrale nog niet is opgeleverd. Ik moest Opendutchfiber bellen morgen voor duidelijkheid.

Gezien het prijsverschil met de enige concurrent waag ik morgen 1 belletje om hopelijk goed nieuws te ontvangen en anders zal een tweede belletje nodig zijn om alles maar te annuleren.

ik hou jullie op de hoogte.

Beste (toekomstige) buren,

Zoals beloofd hierbij de update.

Vandaag OpenDutchFiber gebeld. De wijkcentrale staat er al. Odido moet nog hun apparatuur plaatsen en daarna dient OpenDutchFiber nog bij een ieder een nameting in huis te komen doen. Wanneer die in orde is geven zij een seintje aan Odido dat de monteur gepland kon worden.

Planning voor montage apparatuur Odido in de wijkcentrale staat nu op eind februari (betreft een streven). Het nameten in de woning dient daarna gepland te worden. Dit gaat naar mijn vermoeden nog wel even duren dus (ik was er al bang voor toen ik de startdatum van dit topic zag)

Naar aanleiding van deze misleiding en onterechte beloftes heb ik mijn abonnement geannuleerd en alle spullen ook meteen retour gezonden.

Beste (toekomstige) buren,

Zoals beloofd hierbij de update.

Vandaag OpenDutchFiber gebeld. De wijkcentrale staat er al. Odido moet nog hun apparatuur plaatsen en daarna dient OpenDutchFiber nog bij een ieder een nameting in huis te komen doen. Wanneer die in orde is geven zij een seintje aan Odido dat de monteur gepland kon worden.

Planning voor montage apparatuur Odido in de wijkcentrale staat nu op eind februari (betreft een streven). Het nameten in de woning dient daarna gepland te worden. Dit gaat naar mijn vermoeden nog wel even duren dus (ik was er al bang voor toen ik de startdatum van dit topic zag)

Naar aanleiding van deze misleiding en onterechte beloftes heb ik mijn abonnement geannuleerd en alle spullen ook meteen retour gezonden.

De wijkcentrale staat er al enige tijd alleen daar houd het op. Al vanaf het begin gaat het al vreemd, je kreeg bijna elke week wel informatie en je kon een abbonement afsluiten om daarna helemaal niets meer te horen zodat wij nu oa hier op community klagen om toch enigzins op de hoogte blijven over de voortgang van de aansluiting.

Reageer