Skip to main content

ik heb verkeerd e-mail ingevuld bij besteling

Hi @ewelina wlodarczyk, geen zorgen! Dat ga ik rechttrekken. Ik zie dat je alle gegevens al in je profiel hebt gezet, dankjewel daarvoor. Is het e-mailadres waarmee je dit Community profiel hebt aangemaakt het juist e-mailadres? Laat het mij weten. Ik maak dan de aanpassing!


ja de e-mail is correct 


Bedankt @ewelina wlodarczyk! Ik heb de wijziging doorgevoerd. Het e-mailadres op je contract is nu het e-mailadres waarmee je dit Community topic hebt gemaakt. Heb je nog andere vragen, stel ze gerust. Zo niet, dan wens ik je een hele mooie dag toe!


Ik heb hetzelfde probleem, heb het verkeerde e-mail adres ingevoerd. Ik zal mijn profiel updaten! 


Hoi ​@Jimvsanten, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😊 Ik heb het meteen voor je aangepast. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Dankjewel ​@Ishana van Odido :)


Reageer