-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Op 19 februari 2023 heb ik T-Mobile Thuis besteld, met als gewenste ingangsdatum 8 mei 2023. De status staat nu, 2 mei, nog steeds op ‘ Bestelling in behandeling ‘, met als bericht dat de netwerkbeheerder nog het aansluitpunt moet realiseren. Dat wordt dus erg krap.
Is hier meer over bekend? De aanvraag is gedaan ivm verhuizing, wat dus ook betekent dat er nu geheel geen internet of TV is. Met thuiswerken heeft het dus wel haast om het niet lang na 8 mei gereed te hebben.
PS Uiteraard eerst geprobeerd de klantenservice te bellen: die is echter overbelast, met verzoek later terug te bellen.
Hi @Noud040, welkom op onze Community!
De klantenservice kan inderdaad telefonisch erg druk zijn, gelukkig zijn wij via meerdere wegen bereikbaar. Ik heb direct je bestelling erbij gepakt, op dit moment moet de glasvezellijn nog naar binnen gebracht worden en het FTU nog geplaatst worden. Je adres valt onder de netwerkbeheerder KPNNetwerkNL. Zij zullen de afspraak met jou gaan inplannen. Ik vind het wel apart dat dit nog niet gebeurt is, aangezien de wensdatum op 8 mei staat. Het beste wat je op dit moment kan doen is contact op nemen met KPNNetwerkNL, dit kan via dit telefoonnummer: 088-0063744, kies dan voor optie twee. Ze zijn bereikbaar op Maandag tot en met vrijdag, tussen 08:30 - 17:00. Hopelijk kun je een afspraak inplannen en wordt de wensdatum gerealiseerd. Zou je mij hiervan een terugkoppeling willen geven?
Bekijk origineel