Skip to main content

De installatie van uw glasvezelnetwerk heeft tot schade aan onze erker geleidt. De dampdichte folie in de nieuwe muur is kapot geboord.

Dit was eind juni 2023. Ik heb daarna telefonisch een klacht ingediend. De dame van de klantenservice was erg aardig en begripvol, en zou een dossier aanmaken. Er zou snel contact worden opgenomen met mij voor een afhandeling van deze schade. Echter heb ik nog steeds niets vernomen van u.

Ook heb ik, door het uitblijven van een reactie, een aangetekende brief gestuurd begin augustus. Deze is volgens Postnl nog steeds niet getekend.

Inmiddels ben ik klaar met het “loop”-je van de chatbot, waarin ik blijf hangen. En via de mail krijg ik ook geen reactie.

Ik wil een oplossing en een vergoeding van de schade, en vooral een reactie. Want van uw kant hoor ik niets.

Beste Jason/Tommie.

We zijn inmiddels weer 15 dagen verder, en ik heb nog steeds niets gehoord van jullie onderaannemer. Wél kreeg ik van jullie een voicemailbericht en mail, dat ik nog steeds niets heb afgesproken met Guidion voor de installatie van het modem…….zucht……al de zoveelste keer.

Graag wil ik dat de schade wordt opgenomen en vergoedt.

Ik ben al bijna 5 maanden aan het vragen hierom.

Het weer wordt natter en kouder, en mijn erker’s dampdichte laag is kapot gemaakt, dus de schade wordt steeds groter.

Hartelijke groet

Hey @Ez42, het is op 10-10 nogmaals doorgezet door een collega. Het wordt nu geëscaleerd bij de onderaannemer. Ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen. Excuses voor het ongemak! 

Hey @Ez42, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik zal dit wel moeten toelichten, de monteurs van Guidion boren over het algemeen nooit. Zij weten namelijk niet, zoals nu, wat er achter of in de muur zit. Daarom mogen ze dit niet doen alleen als er om gevraagd wordt. Dit is voor eigen risico. Ik ben dus heel benieuwd of Guidion dit gedaan heeft of een onderaannemer. Daarnaast wil ik je vragen om foto's te delen van de muur. Dan kan ik een samenvatting maken van alles en dit doorzetten naar de desbetreffende persoon die hier over gaat. Dan zal ik mijn best voor je doen om dit op te lossen! Ik zie graag je reactie en de foto's tegemoet.

De dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten zullen we uiteraard voor je vergoeden. Dit kan wel pas als je eenmaal online bent. Dan hebben we een concrete periode wat we kunnen vergoeden @Ez42

Reageer