Skip to main content

Dag,

In november rond Black Friday heb ik bij jullie een internet + TV abonnement afgesloten. Hiervoor was ik klant bij Ziggo. Ik heb gebruik gemaakt van de cashback actie bij Breedbandwinkel.nl. Hierbij heb ik aangegeven graag gebruik te maken van de overstapservice. Hiervan heb ik bevestiging gehad.

Daarna is er vanuit jullie partner Guidion contact opgenomen om een moment in te plannen met de monteur en deze heeft 23 december alles netjes aangesloten, waardoor ik nu internet van Odido ipv Ziggo hebben. Tot hier alles top!

Hierna ben ik gaan kijken hoe het zit met TV en ben ik erachter gekomen dat er waarschijnlijk wat misgegaan is in het overstap proces. Ik besefte namelijk dat ik nooit een email over het maken van een account o.i.d. van jullie heb gehad. Ik heb geprobeerd zelf een account aan te maken op jullie website en vanuit daar het abonnement te koppelen, maar de bevestigingscode via email voor het koppelen komt nooit aan. Ik ben onder de impressie dat er iets niet klopt met mijn emailadres aan jullie kant, maar toch heb ik afgelopen week wel emails over een klantenonderzoek van jullie ontvangen.

Nu ik wat beter ben gaan kijken zie ik ook dat mijn Ziggo abonnement nooit stopgezet lijkt te zijn. Mogelijk dat jullie me hier emails over hebben proberen te sturen voor een contractnummer o.i.d., maar deze heb ik dus niet gezien. Ik ben hierover ook niet gebeld. Hierdoor betaal ik nu dus voor twee abonnementen.

Ik heb op 24 december over het koppelprobleem een vraag bij jullie ingediend onder kenmerk 75158132/2024-12-24 12:02:44 maar nog geen reactie gehad. Nu ook blijkt dat er wat mis gegaan is met Ziggo wil ik het via deze weg proberen.

Ik heb dus emails van Breedbandwinkel en jullie ontvangen, maar krijg mijn abonnement niet aan een account gekoppeld en heb geen andere communicatie over de overstap vanuit jullie gehad via email, waardoor het nu lijkt dat ik dubbele kosten maak. Zou iemand mee kunnen kijken?

 

Mvg,

Tom

 

Hoi ​@t_vdv ,

Maak in iedergeval nu even werk van het zelf opzeggen van je Ziggo abonnement. 

Daarna kan een moderator kijken naar een mogelijke vergoeding als er iets mis is gegaan.


Hi ​@eric

Bedankt voor de reactie, heb zojuist het abonnement bij Ziggo opgezegd.


Hi ​@t_vdv, ik wil graag met je meekijken naar wat hier precies aan de hand is en dit verder voor je oppakken! Zou je alleen de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik gelijk je abonnement erbij pakken. Zou je ook willen aangeven op welke datum het abonnement van Ziggo nu stopgezet wordt? Dan kan ik dit gelijk meenemen! 


Dag ​@Nora van Odido 

Super, dankjewel. Ik heb de laatste 4 cijfers toegevoegd.

Het Ziggo abonnement wordt stopgezet op 5 februari.


Hey ​@t_vdv, kan je mij precies vertellen bij welke stap het misgaat bij het koppelen van je abonnement? De gegevens komen namelijk wel met elkaar overeen. 

Zou je op 5 februari opnieuw contact op willen met mij? Dan zal ik ervoor zorgen dat we de dubbele kosten van Ziggo voor je vergoeden!


Hi ​@Tommie van Odido 

Ik heb je een privebericht gestuurd.

Daarnaast zet ik 5 februari in de agenda, bedankt dat het zo opgelost kan worden.


Ik heb het proces nog eens gevolgd maar na het invullen van de gegevens (adres en geboortedatum) krijg ik dit te zien:

 

Bevestigingscode invoeren

We sturen je een e-mail met een bevestigingscode. Je krijgt deze op het e-mailadres waarmee je het abonnement voor Internet + TV hebt afgesloten: ... . Dit kan een paar minuten duren. De code is eenmalig te gebruiken.

 

(Ik heb mijn email weggehaald)

Deze code komt dus nooit aan.


Hoe bedoel je e-mail weggehaald ​@t_vdv, bestaat die niet meer? Dan moet ik hem namelijk wijzigen. Zou je een ander e-mailadres in je profiel willen zetten die ik hiervoor kan gebruiken? Dit kan bij info voor moderator.


Hi ​@Tommie van Odido 

Die heb ik weggehaald uit mijn post ivm privacyredenen, voor de zekerheid.

Ik zou het graag nog eens willen proberen met een nieuw emailadres. Ik ga deze in mijn profiel zetten zoals je aangeeft.


Ah check ​@t_vdv, ik heb het e-mailadres voor je gewijzigd. Als het goed is moet het nu lukken! Je zult hier ook alle belangrijke informatie en facturen op ontvangen.


Dag ​@Tommie van Odido 

Dit heeft gewerkt en ik heb mijn abonnement kunnen koppelen! Wat mij betreft is dit nu dus opgelost.

@Nora van Odido zoals gezegd ga ik rond 5 februari, als het Ziggo abonnement stopgezet is, contact met je opnemen voor de vergoeding.

Nogmaals bedankt beide!


@t_vdv Super fijn dat het is gelukt om je abonnement te koppelen! 

We wachten jouw bericht rustig af. Laat je het weten als je in de tussentijd ergens hulp bij nodig hebt? Ik sta voor je klaar!


Reageer