Donderdag is er een monteur langs geweest en heeft voor mij de boel geïnstalleerd. Echter werkt helaas mijn internet nog steeds niet. Iets was er defect in de wijkkast (splitter) en mijn media convector blijft ook rood branden. Nu ben ik al enige dagen bezig met Odido hoe en wat wanneer opgelost gaat worden? Gezien ik afhankelijk ben van mijn internet (werk + school) en het voor mij niet te doen is op mijn telefoon. Maar heb het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd, gezien er werd vertelt dat eerst Gedion wat moest regelen, blijkt nu weer KPN te zijn. Echter weet ik nog steeds niet wanneer het gemaakt/geregeld gaat worden. Kreeg als antwoord dat ze niet 5 min in de wachtrij konden vaan zitten (Odido medewerker) Vind ik een beetje apart gezien ik al een halve dag aan de telefoneren met Odio.
Wie kan mij helpen? Gezien ik al 4 dagen zonder internet zit, waar ik al bang voor ben dat dit nog langer gaat duren.
Bladzijde 1 / 3
@Terneusen86 ja dat begrijp ik. Dus vanaf 5 oktober kan ik de kosten voor je vergoeden. Je moet wel eerst door ons aangesloten zijn voordat ik dit kan vergoeden. Dan mag je de factuur, hier in het topic met mij delen. Zorg wel dat je persoonlijke gegevens doorgestreept zijn.
Hey @Terneusen86, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat KPN NetwerkNL aangestuurd moet worden. Zij zullen het binnen drie dagen moeten oppakken. Hopelijk hebben zij nu eindelijk de oplossing.
Die factuur kan ik jammer genoeg niet voor je vergoeden. Het verloopt allemaal inderdaad niet soepel maar meer dan dit kan ik niet voor je doen. Ik hoop oprecht dat KPN NetwerkNL het nu voor je kan oplossen.
Hi Tommie,
KPN Netwerkbeheer is al een keer in de kast geweest. Als je de geschiedenis terugleest. Jou collega van de klantenservice vertelde mij gisteren 6 werkdagen. Wat is het nu? Ik ben 4 weken bezig met jullie voor een splitter reparatie. Ik vind het belachelijk dat het dat dit zo lang moet duren. Ik wil geen werkdagen/weken meer wachten. Ik vind dat er vanuit jullie is sneller gehandeld moet worden. Ik had gisteren ene Dennis van de klantenservice een opmerking dat er bij KPN een grote puinzooi is. Maar jullie bevinden ook in dit rijtje. De monteur die gisteren bij mij was vertelde dat osm binnen 4 uur geregeld moest zijn (Rifat).
Ik ben van mening dat jullie het vandaag maar is gaan regelen ipv volgende week. Ik wacht dadelijk onderhand 5 weken Tommie. Als vanmiddag niet geregeld is bel ik morgen op. En dan zeg ik alles op. En kunnen jullie de spulletjes komen ophalen die in mijn meterkast zitten. Echt te belachelijk voor woorden. Want dit gaat een principe kwestie worden. 2 kinderen die over de flos zijn die geen tv kunnen kijken ect. Ik heb hieronder alvast de factuur van KPN die mogen jullie alvast vergoeden want deze ga ik niet betalen, en ga hier niet meer opwachten tot jullie mij hebben aangesloten
.
Hey @Terneusen86, als het goed is heb je een SMS gehad om een afspraak in te plannen. Is dit inmiddels gelukt?
Hi Tommie,
Ik moet dit straks even bekijken. Gezien ik mijn prepaid kaartje in mijn telefoon heb zitten. Ik laat het je weten als ik wat meer weet straks.
@Terneusen86 dat is goed om te horen dat het gelukt is!
De periode dat je geen internet hebt zal ik, als het opgelost is, voor je vergoeden.
Hey @Terneusen86, ik heb de vergoeding in gang gezet. Het kan wat langer duren voordat het overgemaakt wordt. Dit zal in een volgende “betaal cyclus” worden overgeboekt. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider!
Hi Tommie,
Ik hou het mee in de gaten. Bedankt.
Hey @Terneusen86, ik heb de vergoeding in gang gezet. Het kan wat langer duren voordat het overgemaakt wordt. Dit zal in een volgende “betaal cyclus” worden overgeboekt. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider!
Ik zou al veel eerder opgezegd hebben met zo’n wanprestatie. Wat een puinhoop bij Odido.
Is deze bende wat Odido bedoelt met : ‘We zijn hier om te laten zien hoe het ook kan’ ?
Hi Edje040,
Schijnbaar is het moeilijk om de juiste persoon aan te sturen die de splitter in de wijkcentrale kan repareren voor mij. Maar ik ga niet meer zitten wachten. Ons geduld is na 4 weken wel op.
Probleem is dat je in de ogen van de provider een onbelangrijke klant bent. Hoe meer partijen er bij betrokken zijn hoe onbelangrijker de eindklant. Men heeft geen idee (en het interesseert ze ook niet) dat jij en je gezin er ontzettend veel last van hebben (werk, school, etc.). Wat men vergeet is dat het meer schade toebrengt dan de kostenbesparing oplevert door het bij diverse partijen te beleggen. Hierdoor gaan klanten weg en, zeker niet te vergeten, hierdoor komen klanten niet. Ik heb serieus nagedacht om over te stappen maar geen haar op mijn hoofd die daar nu nog aan denkt. Ook zal ik mensen in mijn omgeving die overwegen over te stappen, verwijzen naar dit forum.
Gemiste kans van Odido om klanten serieus te nemen.
@Terneusen86 ik zal dat nummer later vandaag nog een keer proberen. Dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten.
@Terneusen86 De rapportage geeft verder niet echt aan wanneer de splitter gerepareerd wordt, maar doorgaans is dit redelijk snel opvolgend aan het vorige onderzoek. Sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb!
Hi Jason,
Ik ben niet langer klant meer bij jullie. Ik heb gisteren mijn abonnement met onmiddellijke ingang stopgezet.
@Terneusen86 Yes, we zullen dit topic dan gebruiken voor de verdere communicatie. Ik zie nog geen plandatum wanneer de herstelwerkzaamheden zullen zijn door de aannemer van KPN, maar het ticket is wel door KPN al geaccepteerd. Ik hoop vandaag of dit weekend nog een plandatum te hebben, zodat ik die met jou kan delen. Wat betreft de factuur van KPN, bedoel je hiermee de abonnementskosten? Deze kunnen we niet voor je vergoeden. Maar maak je geen zorgen voor de dubbele kosten! Het abonnement aan onze kant is nog niet ingegaan, dus je betaalt hier ook niet voor totdat KPN alles hersteld heeft en je daadwerkelijk online bent. Wel zo eerlijk natuurlijk!
Hi Demi,
deze kosten werden volgens @Tommie van Odido wel gedekt. Zie bericht in de conversaties terug.
Ook heb ik een mail gehad van jullie met het volgende:
Maar ten eerste heb ik de spullen al in huis. En ten tweede mijn glasvezel werkt nog steeds niet. Ook na de reset niet. Ik weet niet of de aannemer al aan de gang is geweest?
@Terneusen86 dat is inderdaad ook zo. Dan doen we het volgende: Ik zal de kosten vanaf het moment dat Guidion geweest is en de spullen van KPN eraf gehaald heeft, voor je vergoeden. Hiervoor heb ik wel een factuur nodig en moet je volledig opgelverd zijn!
Hi Tommie. De spullen van KPN zijn er al van af gehaald. Dat heeft de installatie monteur van jullie al gedaan, die op 5 Oktober is geweest. Waar kan ik de factuur naartoe sturen?
@Terneusen86 Yes, we zullen dit topic dan gebruiken voor de verdere communicatie. Ik zie nog geen plandatum wanneer de herstelwerkzaamheden zullen zijn door de aannemer van KPN, maar het ticket is wel door KPN al geaccepteerd. Ik hoop vandaag of dit weekend nog een plandatum te hebben, zodat ik die met jou kan delen. Wat betreft de factuur van KPN, bedoel je hiermee de abonnementskosten? Deze kunnen we niet voor je vergoeden. Maar maak je geen zorgen voor de dubbele kosten! Het abonnement aan onze kant is nog niet ingegaan, dus je betaalt hier ook niet voor totdat KPN alles hersteld heeft en je daadwerkelijk online bent. Wel zo eerlijk natuurlijk!
Hi @Terneusen86, ik zie nu dat we in twee topics contact hebben. Zou je willen kijken naar mijn reactie in het andere topic? Ik wil je vragen het contact via één topic te houden. Dit is een huisregel van onze Community en zo spreken we niet langs elkaar heen. Dankjewel!
Hi Cheyenne,
Mijn excuses. Ik heb het bericht gelezen. Zouden jullie het hier dan willen plaatsen met betrekking tot de updates. Nemen jullie mijn factuur van KPN ook in behandeling of wordt dit verrekent? Bedankt alvast.
Hi @Terneusen86, ik zie nu dat we in twee topics contact hebben. Zou je willen kijken naar mijn reactie in het andere topic? Ik wil je vragen het contact via één topic te houden. Dit is een huisregel van onze Community en zo spreken we niet langs elkaar heen. Dankjewel!
@Tommie van Odido
Zojuist kpn netwerkbeheer gebeld. Maar de aannemer heeft de ticket afgesloten? Waarom wordt dit gedaan? Ik wilde weten wanneer ze de reparatie gingen uitvoeren voor de splitterkabel.l in de wijkcentrale. Weer een teleurstelling…weer dagen/weken wachten. Kunnen jullie is na gaan waarom opdrachten worden afgesloten terwijl er nog niets is gerepareerd…
Dit is de 2de keer al dat een aannemer dit afsluit zonder iets uitgevoerd te hebben.
De kabel was wel gemaakt, maar nu bleek er een kabel onder de grond die kapot was. Nu is er een ticket uitgezet naar het desbetreffende bedrijf om deze te repareren. Als ze net zo snel zijn als vorige week. Dan met een beetje geluk hebben wij deze week weer internet @Tommie van Odido
@Tommie van Odido
Zojuist kpn netwerkbeheer gebeld. Maar de aannemer heeft de ticket afgesloten? Waarom wordt dit gedaan? Ik wilde weten wanneer ze de reparatie gingen uitvoeren voor de splitterkabel.l in de wijkcentrale. Weer een teleurstelling…weer dagen/weken wachten. Kunnen jullie is na gaan waarom opdrachten worden afgesloten terwijl er nog niets is gerepareerd…
Dit is de 2de keer al dat een aannemer dit afsluit zonder iets uitgevoerd te hebben.
Ik zou al veel eerder opgezegd hebben met zo’n wanprestatie. Wat een puinhoop bij Odido.
Is deze bende wat Odido bedoelt met : ‘We zijn hier om te laten zien hoe het ook kan’ ?
Hi Edje040,
Schijnbaar is het moeilijk om de juiste persoon aan te sturen die de splitter in de wijkcentrale kan repareren voor mij. Maar ik ga niet meer zitten wachten. Ons geduld is na 4 weken wel op.
Probleem is dat je in de ogen van de provider een onbelangrijke klant bent. Hoe meer partijen er bij betrokken zijn hoe onbelangrijker de eindklant. Men heeft geen idee (en het interesseert ze ook niet) dat jij en je gezin er ontzettend veel last van hebben (werk, school, etc.). Wat men vergeet is dat het meer schade toebrengt dan de kostenbesparing oplevert door het bij diverse partijen te beleggen. Hierdoor gaan klanten weg en, zeker niet te vergeten, hierdoor komen klanten niet. Ik heb serieus nagedacht om over te stappen maar geen haar op mijn hoofd die daar nu nog aan denkt. Ook zal ik mensen in mijn omgeving die overwegen over te stappen, verwijzen naar dit forum.
Gemiste kans van Odido om klanten serieus te nemen.
Blijkbaar is dit wel het geval. Krijg ook namelijk weinig respons. Op alle fronten. En veel wijzer als “Wij zijn er mee bezig” maar vervolgens zit je zonder internet 5 weken lang. Ik geef ze 1,5 dag en dan ga ik wel bij een ander kijken. Mijn geduld is al te lang op de proef gesteld door Odido.
Ik zou al veel eerder opgezegd hebben met zo’n wanprestatie. Wat een puinhoop bij Odido.
Is deze bende wat Odido bedoelt met : ‘We zijn hier om te laten zien hoe het ook kan’ ?
Hi Edje040,
Schijnbaar is het moeilijk om de juiste persoon aan te sturen die de splitter in de wijkcentrale kan repareren voor mij. Maar ik ga niet meer zitten wachten. Ons geduld is na 4 weken wel op.
Ik zou al veel eerder opgezegd hebben met zo’n wanprestatie. Wat een puinhoop bij Odido.
Is deze bende wat Odido bedoelt met : ‘We zijn hier om te laten zien hoe het ook kan’ ?
Hey @Terneusen86, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat KPN NetwerkNL aangestuurd moet worden. Zij zullen het binnen drie dagen moeten oppakken. Hopelijk hebben zij nu eindelijk de oplossing.
Die factuur kan ik jammer genoeg niet voor je vergoeden. Het verloopt allemaal inderdaad niet soepel maar meer dan dit kan ik niet voor je doen. Ik hoop oprecht dat KPN NetwerkNL het nu voor je kan oplossen.
@Terneusen86 ja dat begrijp ik. Dus vanaf 5 oktober kan ik de kosten voor je vergoeden. Je moet wel eerst door ons aangesloten zijn voordat ik dit kan vergoeden. Dan mag je de factuur, hier in het topic met mij delen. Zorg wel dat je persoonlijke gegevens doorgestreept zijn.
Hi Tommie,
Vandaag een installatie monteur aan de deur gehad (Rifat) van Odido/Guidion. Waarom ik deze monteur krijg vind ik apart. Gezien hij de splitter niet kan maken. Hij heeft een ticket aangemaakt, en mij vertelt dat er binnen 4 uur het geregeld zou worden. En dat er iemand aangestuurd is die het vandaag werkend ging maken. Hij had een OSM melding aangemaakt. Heel de dag thuis gezet (wederom niet gewerkt) mijn baas is hier ook wel een beetje klaar mee, kan ik hier ook een factuur van sturen?
Ga ik hier weer een week op wachten voor er iemand met duidelijkheid en woorden bij daden gaat voegen? Wij zijn al weer 4 weken verstreken met deze ellende. Nog niks geregeld.
Hey @Terneusen86, ik hoop het iets duidelijker te kunnen uitleggen.
Dit zijn namelijk geen dubbele kosten omdat je op dit moment nog gebruik kunt maken van het internet van KPN. Wij beginnen pas met factureren op het moment dat het modem online is. Vanaf dat moment gaat je contract pas bij ons van start en betaal je ook pas voor je abonnement.
Ook heb ik gekeken of er al een nieuwe update is. Op dit moment staat het nog on hold vanwegen de kapotte distributiekabel. Hopelijk wordt het snel opgepakt, ook ik moet het ticket afwachten jammer genoeg.
Hoi @Terneusen86, je hebt helemaal gelijk! Excuses voor deze e-mail, er ging wat mis met de communicatie in ons systeem. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana
@Terneusen86 Yes, we zullen dit topic dan gebruiken voor de verdere communicatie. Ik zie nog geen plandatum wanneer de herstelwerkzaamheden zullen zijn door de aannemer van KPN, maar het ticket is wel door KPN al geaccepteerd. Ik hoop vandaag of dit weekend nog een plandatum te hebben, zodat ik die met jou kan delen. Wat betreft de factuur van KPN, bedoel je hiermee de abonnementskosten? Deze kunnen we niet voor je vergoeden. Maar maak je geen zorgen voor de dubbele kosten! Het abonnement aan onze kant is nog niet ingegaan, dus je betaalt hier ook niet voor totdat KPN alles hersteld heeft en je daadwerkelijk online bent. Wel zo eerlijk natuurlijk!
Hi Demi,
Er zouden vandaag werkzaamheden verricht worden door de aannemer. Maar geen aannemer te bekennen….
@Demi van Odido
Bij deze heb ik mij abonnement beëindigd bij Odido. Vanaf 5 Oktober alleen maar bezig geweest hoe het zat met mn internet. Van weken teleurstellingen naar teleurstellingen…vandaag zou er ook een monteur komen die in de wijkkast werkzaamheden ging verrichten, wederom zonder resultaat en krijg weer het zelfde verhaal te horen. Dit was echt de druppel….Onacceptabel wat hier de afgelopen weken gebeurd is. Hoe kun je nieuwe klanten zolang laten tobben, en zonder internet te laten zitten. Ik raad nieuwe klanten aan als ze de overstap naar jullie maken toch goed achter hun oren te krabben voor ze hieraan gaan beginnen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.