Skip to main content

Goedemiddag,

Donderdag is er een monteur langs geweest en heeft voor mij de boel geïnstalleerd. Echter werkt helaas mijn internet nog steeds niet. Iets was er defect in de wijkkast (splitter) en mijn media convector blijft ook rood branden. Nu ben ik al enige dagen bezig met Odido hoe en wat wanneer opgelost gaat worden? Gezien ik afhankelijk ben van mijn internet (werk + school) en het voor mij niet te doen is op mijn telefoon. Maar heb het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd, gezien er werd vertelt dat eerst Gedion wat moest regelen, blijkt nu weer KPN te zijn. Echter weet ik nog steeds niet wanneer het gemaakt/geregeld gaat worden. Kreeg als antwoord dat ze niet 5 min in de wachtrij konden vaan zitten (Odido medewerker) Vind ik een beetje apart gezien ik al een halve dag aan de telefoneren met Odio.

Wie kan mij helpen? Gezien ik al 4 dagen zonder internet zit, waar ik al bang voor ben dat dit nog langer gaat duren.

Het schijnt als je dit topic leest dat jij niet de enige bent.

Ook ik ben het met je eens dat hier erg veel fouten zijn gemaakt en Odido hier voor nieuwe klanten moet voorkomen dat dit niet herhaald wordt.

Ik persoonlijk zou het al veel eerder afgekapt hebben want zo ga je niet met klanten om en geef je daarom gelijk het abonnement te beëindigen.

Succes met het zoeken naar een nieuwe provider.


@Terneusen86 De rapportage geeft verder niet echt aan wanneer de splitter gerepareerd wordt, maar doorgaans is dit redelijk snel opvolgend aan het vorige onderzoek. Sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb! 


@Terneusen86 dat is inderdaad ook zo. Dan doen we het volgende: Ik zal de kosten vanaf het moment dat Guidion geweest is en de spullen van KPN eraf gehaald heeft, voor je vergoeden. Hiervoor heb ik wel een factuur nodig en moet je volledig opgelverd zijn!

Wanneer denkt Odido de koste te gaan vergoeden dat ik zonder internet heb gezeten? Dit zou namelijk vergoed worden. Ongeacht dat ik wel of niet aangesloten ben. Ben van mening dat dit bij jullie ligt. Dus ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen. Graag vermeen ik hier tzt antwoord op. + waar kan ik de rekening toesturen van de prepaid kaarten (twee stuks)?


Hey @Terneusen86, zou je een foto van de bonnetjes kunnen sturen? Dan zal ik deze voor je vergoeden!


Hey @Terneusen86, zou je een foto van de bonnetjes kunnen sturen? Dan zal ik deze voor je vergoeden!

Hi Tommie,

Hierbij de factuur van KPN + de bonnen van de prepaid kaarten.

 


Hey @Terneusen86, ik heb de vergoeding in gang gezet. Het kan wat langer duren voordat het overgemaakt wordt. Dit zal in een volgende “betaal cyclus” worden overgeboekt. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider!

Hi Tommie,

Ik was benieuwd wanneer jullie het geld terug gingen storten op mijn bankrekening? Gezien wij alweer 17 dagen verder zijn was ik benieuwd wat jullie onder jullie “betaal cyclus” verstaan.


Dat zou waarschijnlijk eind deze maand zijn @Terneusen86. Onze betaalcyclus is wanneer jij een factuur van ons zou moeten ontvangen.


Dat zou waarschijnlijk eind deze maand zijn @Terneusen86. Onze betaalcyclus is wanneer jij een factuur van ons zou moeten ontvangen.

Hi Tommie,

Gezien wij alweer in 2024 zitten en 19 dagen verder zijn. Heb ik vanuit jullie kant nog steeds mijn vergoeding niet ontvangen. Er worden dingen geroepen over een volgende betaling cyclus. Maar die lijkt mij toch al geweest te zijn na meer als een maand. Jullie komen de afspraken met het werkend internet al niet na, maar betalingen vanuit jullie kant ook niet zo te zien. Een slecht begin van het nieuwe jaar in 2024 voor Odido.


Dat zou waarschijnlijk eind deze maand zijn @Terneusen86. Onze betaalcyclus is wanneer jij een factuur van ons zou moeten ontvangen.

Hi Tommie,

Gezien wij alweer in 2024 zitten en 19 dagen verder zijn. Heb ik vanuit jullie kant nog steeds mijn vergoeding niet ontvangen. Er worden dingen geroepen over een volgende betaling cyclus. Maar die lijkt mij toch al geweest te zijn na meer als een maand. Jullie komen de afspraken met het werkend internet al niet na, maar betalingen vanuit jullie kant ook niet zo te zien. Een slecht begin van het nieuwe jaar in 2024 voor Odido.

@Ishana van Odido @Jason van Odido kunnen jullie hier naar kijken? Gezien ik hier niets meer van hoor vanuit jullie (tommie) vind ik dit wel behoorlijk slecht. Gezien er weer een flinke tijd voorbij is en het lijkt mij dat die betaal cyclus al geweest is.


@Terneusen86 Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de credit op 27-12-2023 is betaald. Het kan zijn dat er qua data iets vertraging in zit bij de bank, maar je zou dit nu ontvangen moeten hebben. Wil je dit nogmaals nagaan?


@Terneusen86 Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de credit op 27-12-2023 is betaald. Het kan zijn dat er qua data iets vertraging in zit bij de bank, maar je zou dit nu ontvangen moeten hebben. Wil je dit nogmaals nagaan?

Hi Teresa,

Ik heb mijn rekening bekeken en het staat er idd op. Bedankt voor je feedback.


Hoi @Terneusen86, top om te horen dat het overgemaakt is - bedankt voor de oplossingsmelding! 


@Terneusen86 kan KPN NetwerkNL je bereiken op het telefoonnummer dat eindigt op 010?

Ja dat klopt Tommie

 


@Tommie van Odido,

Kun jij in het systeem zien hoelaat de monteurs van KPN langskomen voor mijn Internet morgen? Gezien ik vanuit jullie verder ook nog geen bevestiging heb ontvangen of ze morgen komen.

 


@Tommie van Odido 

Eindelijk! Zojuist ben ik in contact gekomen met KPN Netwerk beheer. De gehele dag bezig geweest om in contact te komen met ze, echt slecht om ze zo lastig te kunnen bereiken. Ik begrijp ook dat jullie hier niets aan kunnen doen. Maar hoe gaat dit verder in z'n werk als het dadelijk gemaakt is (als ze überhaupt het kunnen maken) gezien ik m’n abonnement als 2 weken verlopen is zonder internet. Wordt dit verrekend of?

Wil je alvast enorm bedankt voor je service.


Hey @Terneusen86, je dient inderdaad zelf nog een keer te bellen. Anders moeten we de reactie afwachten op het lopende ticket. Ik heb het nummer daar nog een keer bijgezet.

Ik bel persoonlijk zelf niet met klanten. Je kunt de klantenservice nog wel een keer proberen, daar heb je direct contact met een collega! 

Ik ben de hele dag al aan het bellen. Maar krijg geen gehoord. 90 min in de wachtrij….en soms krijg ik een antwoord van een bandje…”Ik krijg de mededeling dat ik contact op moet nemen met m’n eigen internet provider, de verbinding wordt nu verbroken!” Maar is afwachten wanneer de netwerkbeheerder mij gaat bellen. Maar dan zijn we aankomende week alweer 2 weken verder. Zonder werkend internet ben ik bamg.


Hey @Terneusen86, je dient inderdaad zelf nog een keer te bellen. Anders moeten we de reactie afwachten op het lopende ticket. Ik heb het nummer daar nog een keer bijgezet.

Ik bel persoonlijk zelf niet met klanten. Je kunt de klantenservice nog wel een keer proberen, daar heb je direct contact met een collega! 


@Tommie van Odido 

Mijn vrouw heeft ook al 70 min aan de telefoon gezeten zonder enig contact te hebben gehad met de netwerkbeheerder. Klantenservices Odido kan mij verder ook niet helpen kreeg ik als antwoord. Mijn 06 nummer is voor jou zichtbaar naar mijn klanten nummer. Is het mogelijk dat wij contact krijgen?

 


@Terneusen86 ik zal dat nummer later vandaag nog een keer proberen. Dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten.

Dat zou onwijs fijn zijn.

 


@Terneusen86 bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit telefoonnummer voor de zekerheid nog een keer in het ticket vermeld. Hopelijk kunnen ze je nu bereiken!

Hi Tommie,

Ik had ook al het nummer van je collega gekregen. Alleen sta al ruim 90 min aan de lijn. (088) 006 37 44.

Ik hoop dat ze vandaag nog bellen zodat er een afspraak gemaakt kan worden.

 


@Terneusen86 bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit telefoonnummer voor de zekerheid nog een keer in het ticket vermeld. Hopelijk kunnen ze je nu bereiken!


Hey @Terneusen86, ik kan jammer genoeg niet zien hoelaat de monteur zal arriveren. Wij hebben nog steeds in ons systeem staan: “In afwachting van netwerkbeheerder”. 


@Terneusen86 kan KPN NetwerkNL je bereiken op het telefoonnummer dat eindigt op 010?


Hey @Terneusen86, als het goed is heb je een SMS gehad om een afspraak in te plannen. Is dit inmiddels gelukt? 

Hi Tommie,

Ik heb helaas geen sms mogen ontvangen van jullie mbt tot mijn vraag….

 


Hey @Terneusen86, als het goed is heb je een SMS gehad om een afspraak in te plannen. Is dit inmiddels gelukt? 


Reageer