Skip to main content
Beantwoord

Klacht Samsung A9+ cadeau

• January 14, 2026
  • 14 reacties
  • 238 Bekeken

In decemer 2025 liep er een actie bij Odido: bij 2 jarig glasvezel krijg je een Samsung tab A9+ cadeau. Normaal ben ik niet van de 2 jarige abonnementen, maar dat kan handig zijn.

Aangemeld, op 25 dec is de monteur geweest. Hij had midem etc bij, maar geen tablet. Dus ik vraag hem wanneer ik de tablet krijg. Zegt ie waarschijnlijk als 14 dgn bedenktijd is verstreken. Toevallig bleek de midem defect kwam ik die dag achter. Dus gebeld voor de storing ook aangegeven waar mijn tablet blijft. Konden ze niet antwoorden technische dienst. Daarop 1 januari bericht gestuurd ivm de nog steeds niet verholpen storing en wanneer ik mijn tablet krijg. Geen reactie ontvangen. 8 januari nogmaals, weer geen reactie! Gebeld van de kast naar de muur gestuurd. De een zegt sorry berichtgeving was niet goed gegaan zal u een link sturen om tablet op te vragen. Achteraf werkt de link niet. Nogmaals bellen, nee meneer dat is geen actie geweest ! Bla bla bla.  

Uiteindelijk een klacht ingediend met screenprint van de actie. Wordt ik vandaag teruggebeld. Zegt ie, inderdaad liep toen een actie tot 4 januari, heeft u u daarvoor aangemeld. Ik zeg hoe? Heb nergens gelezen dat dat moest en waar! Ik zou een mail hebben ontvangen. Zeg dat dat niet het geval is. Dan zegt ie ook niet van samsung? Nee, ook niet van samsung. Ik zeg ga je me helpen of zoals de anderen van de kast naar de muur sturen, dit hebben we allemaal al beapraken en aangegeven aan odido. Zegt hij niet aan mij! Zeg waarom neem je het persoonlijk, jij vertegenwoordigd Odido! Niet zo bij de hand doen anders verbreek ik de verbinding! Is zijn reactie en verbreekt het.

Wat een waardeloze klantenservice zeg! Per saldo nog steeds geen tablet, alleen een aantal medewerkers die niet weten wat ze moeten doen en als laatst een arrogante persoon.

Beste antwoord door YasinG

@Tommie van Odido ik heb vandaag een aardige collega van je aan de lijn gehad, Ida. Zij heeft het oribleem netjes opgelost. Dus case closed.

14 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 15, 2026

Hoi ​@YasinG, welkom op onze community.

Ik geef je hier graag wat meer duidelijheid over. Je krijgt namelijk een e-mail van ons om de aanvraag te voltooien van de tablet als je een abonnement hebt afgesloten onder deze voorwaarden: Tussen 17 november t/m 2 december en i.c.m. een 2-jarig contract Internet + TV Glasvezel. Daarnaast is het een OP=OP actie waar we geen coulance op kunnen bieden. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik kijken of je voldoet aan de voorwaarde. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 15, 2026

Voor de duidelijkheid:

Er is geen mail vanuit jullie gekomwn met instructies! Dit is nou het probleem. Luisteren aub. Jullie blijven maar wat herhalen, en luisteren zit er niet tussen. Ik vraag geen coulance, maar waar ik recht op heb.

Zal mijn profiel aanvullen

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • January 15, 2026

De moderator bedoeld met op=op dat zelfs klanten die hebben aangemeld, maar "teveel" was voor het aantal beschikbare exemplaren ook geen apparaat krijgen. Dus hoe eerder je inschreef hoe meer kans je maakt denk ik.

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • January 15, 2026

Even afgezien of TS voldoet aan de eisen (actie van 17 november t/m 2 december), hoe doet Odido het dan als het “OP” is??? Kan een klant dan weer opzeggen (omdat er niet aan de actie voldaan kan worden). Het zou toch raar zijn als dit maar eenzijdig is en Odido b.v. maar 10 stuks ingekocht heeft en dan al snel zegt… “O jammer, OP=OP, maar je zit er nu wel 2 jaar aan vast” ???

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 15, 2026

Voor de duidelijkheid: er is nergens gecommuniceerd dat het een op=op actie is. Kan de schermafbeelding van de actie die ik toe had gemaakt niet uploaden hier. Maar ik maak van dat soort zaken altijd een afbeelding als bewijs. Ik praat niet met slogans zoals odido nu doet.

Het betref een actie: bij een 2 jarig glasvezel abonn. Max 2gb krijg je een Samsung tab A9+ cadeau. Dus dacht waarom niet. Had dus beter moeten weten. Ronduit waardeloos hoe ze met klanten omgaan, pure misleiding en oplichting dit.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 16, 2026

Hey ​@YasinG, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. 

Jij voldoet inderdaad aan alle voorwaarden, ik ga eens kijken wat ik voor je kan betekenen, ik kom spoedig bij je terug! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • January 16, 2026

Hallo ​@Tommie van Odido eindelijk iemand met een positieve instelling! Ik hoor het wel, bedankt alvast

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • January 19, 2026

@Tommie van Odido ik heb vandaag een aardige collega van je aan de lijn gehad, Ida. Zij heeft het oribleem netjes opgelost. Dus case closed.

• heeft eerste post geplaatst
  • January 21, 2026

Hallo ​@Tommie van Odido 

Ik heb een soortgelijk probleem en ben ook na meerdere malen bellen nog steeds niet geholpen. Op 19 november 2 jaar afgesloten en direct tablet aangevraagd. Heb zelfs mail gekregen met bevestiging, zie attached.

Heb nog steeds niets gehoord en aan de telefoon wordt me alleen verteld dat ik dit had moeten aanvragen (bij Samsung) en het nu te laat is. Je wordt gelokt met een tablet en dan wordt je vervolgens niet geholpen. Hopelijk kan jij me wel helpen.

• February 12, 2026

Zelfde mail gekregen daarna niks meer gehoord ​@Tommie van Odido Zou je kunnen helpen? 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 13, 2026

Goedemiddag Yasin! Superfijn dat het is opgelost, daar ben ik erg blij om! Veel plezier met je abonnement en je tablet 😍

@rvk01 Goede vraag! Opzeggen kan alleen binnen de reguliere bedenktijd. Niet omdat iets op = op is. Bij acties vermelden we altijd dat er een beperkte oplage is, zodat dit vooraf duidelijk is.

@Liesje56 & ​@Ilsesanne Bedankt voor jullie bericht! Begrijpelijk dat jullie ook met smart op de tablet wachten. Als jullie een e-mail hebben ontvangen over de tablet, dan kunnen jullie het beste contact opnemen met Mconomy. Zij regelen de verzending van de tablets. Je bereikt hen via 071-2032075 of odido@activationboxx.com.

Hebben jullie al contact gehad maar nog niets gehoord of ontvangen? Vul dan je profiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Dan kijk ik inhoudelijk met je mee. Goed om te weten: andere communitygebruikers kunnen deze gegevens niet zien. Je vult dit aan via rechtsboven bij ‘Mijn profiel’. Om jouw privacy en veiligheid te waarborgen willen we er zeker van zijn dat jij het bent. In een privébericht heb ik jullie ook een paar extra vragen gestuurd. Willen jullie je inbox checken en hier even laten weten als het gelukt is? Dan kom ik er zo snel mogelijk bij jullie op terug! 😊

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • February 13, 2026

@rvk01 Goede vraag! Opzeggen kan alleen binnen de reguliere bedenktijd. Niet omdat iets op = op is. Bij acties vermelden we altijd dat er een beperkte oplage is, zodat dit vooraf duidelijk is.

Ja, maar krijg je binnen die bedenktijd dan ook te horen of er een apparaat voor jou gereserveerd is?? En niet dat je 1 dag na de denktijd een mailtje krijgt met “Sorry, Op=Op. We zijn er helaas doorheen”. Als mij dat zou overkomen dan zou ik werkelijk witheet zijn.

Conclusie… nooit aan dit soort acties meedoen dus. Want een leverancier zou zomaar eens 10 apparaten in kunnen komen en iedereen 1 dag na de bedenktijd kunnen zeggen… “jammer, maar je zit er nu wel 2 jaar aanvast, of afkoop tegen 100%” 🤓

• February 18, 2026

​@Ilsesanne Bedankt voor jullie bericht! Begrijpelijk dat jullie ook met smart op de tablet wachten. Als jullie een e-mail hebben ontvangen over de tablet, dan kunnen jullie het beste contact opnemen met Mconomy. Zij regelen de verzending van de tablets. Je bereikt hen via 071-2032075 of odido@activationboxx.com.

Hebben jullie al contact gehad maar nog niets gehoord of ontvangen? Vul dan je profiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Dan kijk ik inhoudelijk met je mee. Goed om te weten: andere communitygebruikers kunnen deze gegevens niet zien. Je vult dit aan via rechtsboven bij ‘Mijn profiel’. Om jouw privacy en veiligheid te waarborgen willen we er zeker van zijn dat jij het bent. In een privébericht heb ik jullie ook een paar extra vragen gestuurd. Willen jullie je inbox checken en hier even laten weten als het gelukt is? Dan kom ik er zo snel mogelijk bij jullie op terug! 😊

Hoi ​@Demy van Odido ik heb contact gehad maar daar kwam weinig uit nog tot nu toe! Misschien dat je kan helpen in pb? 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 18, 2026

Goedemorgen ​@Ilsesanne,  in verband met de recente gebeurtenissen is het niet meer mogelijk om je hier inhoudelijk mee te helpen. Om je met je vraag te helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). Op onze Community kunnen we je enkel algemene informatie geven. Excuses voor het ongemak! 

Mocht je contact met ons opnemen via onze social media kanalen, adviseer ik je om een link van dit topic mee te sturen in je bericht. Mijn collega's helpen je dan zo snel mogelijk verder!