In decemer 2025 liep er een actie bij Odido: bij 2 jarig glasvezel krijg je een Samsung tab A9+ cadeau. Normaal ben ik niet van de 2 jarige abonnementen, maar dat kan handig zijn.
Aangemeld, op 25 dec is de monteur geweest. Hij had midem etc bij, maar geen tablet. Dus ik vraag hem wanneer ik de tablet krijg. Zegt ie waarschijnlijk als 14 dgn bedenktijd is verstreken. Toevallig bleek de midem defect kwam ik die dag achter. Dus gebeld voor de storing ook aangegeven waar mijn tablet blijft. Konden ze niet antwoorden technische dienst. Daarop 1 januari bericht gestuurd ivm de nog steeds niet verholpen storing en wanneer ik mijn tablet krijg. Geen reactie ontvangen. 8 januari nogmaals, weer geen reactie! Gebeld van de kast naar de muur gestuurd. De een zegt sorry berichtgeving was niet goed gegaan zal u een link sturen om tablet op te vragen. Achteraf werkt de link niet. Nogmaals bellen, nee meneer dat is geen actie geweest ! Bla bla bla.
Uiteindelijk een klacht ingediend met screenprint van de actie. Wordt ik vandaag teruggebeld. Zegt ie, inderdaad liep toen een actie tot 4 januari, heeft u u daarvoor aangemeld. Ik zeg hoe? Heb nergens gelezen dat dat moest en waar! Ik zou een mail hebben ontvangen. Zeg dat dat niet het geval is. Dan zegt ie ook niet van samsung? Nee, ook niet van samsung. Ik zeg ga je me helpen of zoals de anderen van de kast naar de muur sturen, dit hebben we allemaal al beapraken en aangegeven aan odido. Zegt hij niet aan mij! Zeg waarom neem je het persoonlijk, jij vertegenwoordigd Odido! Niet zo bij de hand doen anders verbreek ik de verbinding! Is zijn reactie en verbreekt het.
Wat een waardeloze klantenservice zeg! Per saldo nog steeds geen tablet, alleen een aantal medewerkers die niet weten wat ze moeten doen en als laatst een arrogante persoon.