Skip to main content

Bij de installatie van de tv wordt de netwerk frequentie gevraagd waarop wordt uitgezonden en ik heb geen idee

bij de installatie van de tv wordt de netwerkfrequentie gevraagd in te vullen, kennelijk eerst  3getallen en daarna 2

Hey ​@bjvdbrug, welkom op onze Community!

Gaat dit om een eigen installatie van een televisie of onze Mediabox? Je kunt proberen om 802.11 in te vullen, dat is het wifi standaard namelijk.

Hey ​@bjvdbrug, welkom op onze Community!

Gaat dit om een eigen installatie van een televisie of onze Mediabox? Je kunt proberen om 802.11 in te vullen, dat is het wifi standaard namelijk.

Het ging om het instellen van televisie, bij mijn weten is een smart tv ook zonder box te gebruiken. Ik zag ook een vraag over ID, zijn er nog meer gegevens nodig voor instellen van de televisie ZONDER box ? Dank !

Het ging om het instellen van televisie, bij mijn weten is een smart tv ook zonder box te gebruiken. Ik zag ook een vraag over ID, zijn er nog meer gegevens nodig voor instellen van de televisie ZONDER box ? Dank !

Ja dat is ook te gebruiken met onze app maar waar komt deze melding omhoog ​@bjvdbrug, is dat van de tv zelf of bij ons in de app? 

ik wilde de nieuwe tv instellen ZONDER box en kwam de vraag tegen over netwerkfrequentie en ID inwstellingen, Bij Ziggo had ik een boekje waar dit alles in stond. Wil Odido dat de klant een box afneemt en dus de box deel is van het verdienmodel 😁?

Nogmaals mijn vraag welke gegevens heb ik nodig om mijn televisie in te stellen ZONDER gebruik van de box.

Hi ​@bjvdbrug, deze gegevens zijn bij ons niet van toepassing. Bij bijvoorbeeld Ziggo via het kijken van COAX kan zijn dat je tv dat vraagt, wij leveren TV via internet. Je gebruikt daarom óf onze Mediabox (die je connect met internet via wifi of met een kabel naar het modem), of je download de Odido TV app op je smart-tv. Deze pakt het internet van je smart-tv en gebruikt deze om onze TV dienst te leveren. Je hebt dan géén Mediabox nodig en de app komt gratis bij een TV abonnement. Super makkelijk! Je hebt dus keuze uit deze 2 om tv te kijken!

Reageer