Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Hoe kan ik op een fatsoenlijke manier bij u een klacht indien dus via mail.en niet net als u via noreply...... Ben aangesloten door monteur gestuurd door tmobile. Maar u adverteerd mooi met alles maar monteur vertrekt zonder werkend mail adres zonder aanleggen utp kabel en het ergste zonder werkende telefoon . En nu word ik van kastje naar de muur gestuurd zowel door t mobile als Gideon Heb inmiddels ander bedrijf ingeschakeld die het prutswerk van Gideon verholpen heeft. Waar dien ik mijn kosten in? Ik had duidelijk aangeven dat nummer ook zakelijk gebruikt word Dus wat doen we de aansluitkosten van derden vergoed.met berekening of alles terug in oude staat met ontbinding contract U houd zich niet aan de regels, ik heb het wel gedaan of laten we een rechter beslissen met nog vele kosten voor u Gaarne heel snel antwoord.
Een paar maanden geleden heb ik voor mijn winkelpand in Groningen gekozen voor een T-mobile Thuis Installatiepakket. Nadat de modem goed was aangesloten had ik wel verbinding maar geen internet. Mijn ISRA punt is anders dan in een gewone woning nl. ISRA 10 / 20, dus ik had ook niet verwacht dat het meteen zou werken. Met Klantenservice gebeld en een afspraak met de monteur geregeld. Gideon is langs geweest, maar die heeft het ook niet kunnen oplossen. Wel heeft diegene gebeld met KPN... (?) maar die zijn nog steeds niet langs geweest, ook verder niks gehoord of gezien. Zelf heb ik daarna meerdere malen gebeld/contact gezocht met de klantenservice van T-mobile... Om een lang verhaal kort te houden... Ik vind alles teleurstellend zijn gegaan en wil nu eigenlijk wel van mijn contract af.
Dag, Ik heb vandaag een alles in 1 abonnement aangevraagd, hiervan heb ik nog geen mail van gehad dat de aanvraag is gedaan. Mvg, A. Jurrien
Beste T-Mobile, Ik heb reeds voor T-Mobile gekozen voor een all-in-1 pakket met glasvezel. Helaas was het niet meer mogelijk om de ingangsdatum van mijn verhuizing door te geven als aansluitdatum vanwege de drukte bij Guidion en heb ik een week moeten wachten. Netjes een afspraak gemaakt met Guidion voor 08-06-2018. Echter i.v.m. dringende persoonlijke afspraken telefonisch contact opgenomen met Guidion of ik ingelicht kon worden over de exacte installatietijd en of de monteur mij dus vooraf kon bellen of dat kantoor mij even kon inlichten. Dit is door Guidion telefonisch toegezegd! Het was niet gebruikelijk maar ze gingen dit voor mij regelen. Vervolgens verzaakt de monteur het afgesproken half uur, stuurt mij 15 minuten van te voren een sms en weet het voor elkaar te krijgen om voor die 15 minuten! (ik was denk ik 3 minuten na het termijn aanwezig op locatie) weer weg te zijn. Ik heb nog voordat de monteur aanwezig zou zijn contact opgenomen met het kantoor van Guidion o
Hi t-mobile, wij hebben gisteren een modum van jullie proberen te installeren maar het wan lampje brandt nog niet na een nacht wachten. Wij hebben volgens mij alles helemaal juist geïnstalleerd met de rode en blauwe draad maar het brandt nog niet! 7 juni was de installatiedatum.
Hi, I just registered for the all inclusive thuis service, mainly for internet. I received an email asking me to create a password, (Geef je de gegevens van je huidige aanbieder nog door) however when I input my email I will not receive the PW email. I of course checked spam folders, promotions, etc, nothing there. I only received an additional email with my client details and package information, but no PW for the thuis site. (Welkom bij T-Mobile Thuis - thuis.t-mobile.nl/my/wachtwoord) I'm an existing mobile customer, maybe I need to use a different email address? Thank you.
Ik heb van de week tmobile aangevraagd omdat ik klaar was met ziggo. Nu is het zo dat ik alleen een coax aansluiting heb in de woonkamer. In mijn meterkas heb ik echter wel de juiste aansluiting. Wat zijn hierin de mogelijkheden om te verbinden? Moet ik een kabel van mijn meterkast naar de woonkamer gaan trekken om alles aan te sluiten? Of kan het ook anders? Alvast bedankt!
Hallo, Ik heb vandaag, bij jullie winkel, besteld alles in een pakket. Ik heb gevraag over jullie overstap service. Antwoord was alles staat op website of kan ik dat zelf aan mij huidige aanbieder verstuuren. Ik wil dat niet zelf doen. Ik heb me aangemeld op My T-mobile Thuis , maar optie overstappen bestaat niet. Hier heb ik gezien dat ben ik niet aleen die hetzelfde probleem heb of had. Hoop ik dat jullie kunnen dat voor mij regelen Met vriendelijke groet
We hebben een probleem met een speeltuin in Eygelshoven die wij beheren. De postcode van de speeltuin is 6464HK en het huisnummer 66. We zijn op zoek naar een alles in 1 abonnement omdat we internet en tv willen aanbieden en camera's willen plaatsen voor de veiligheid van de kinderen. Ook telefonisch zouden we graag via een vaste lijn bereikbaar willen zijn. Wanneer we de postcodececk bij T-Mobile, KPN of bijvoorbeeld op een vergelijkingssite zoals https://www.allesin1glasvezelvergelijken.nl/alles-in-1/ doe is de postcode niet bekend, terwijl deze wel juist is en sinds jaren gebruikt wordt. Op aanraden van Ziggo en KPN hebben we geprobeerd om een offerte aan te vragen via https://www.mijnaansluiting.nl/ Zelfs hier kan ik geen offerte aanvragen omdat de postcode met het huisnummer niet zou kloppen. De speeltuin is echter sinds jaren op dat adres. Is er iemand bij t-mobile die we kunnen contacteren of bestaan er andere mogelijkheden om aan een aansluiting te komen?
Kan iemand mij misschien een tip geven.. Mijn ex partner heeft nog een abonnement lopen bij Ziggo. Hij is nu het huis uit en ik blijf met mijn 2 kids wonen. Nou wil ik graag overstappen naar T mobile thuis. Moet hij zijn ziggo contract opzeggen en ik hem aanvragen bij T mobile? Kom ik dan niet zonder internet en tv te zitten? Ik weet ook dat we bij Ziggo de beheerder van het contract kunnen veranderen. Dat ik het Ziggo contract op mijn naam laat zetten en dan simpelweg gebruik maak van de overstap service van T mobile. Alleen lijkt me dit zo omslachtig. Misschien iemand ervaring mee?
Hoi, Ik heb een abonnement afgesloten voor internet en tv bij jullie. 12 juni komt er iemand om ervoor te zorgen dat mijn glasvezel werkt. Daarna komen de vervolgstappen. Dit is mij allemaal nog duidelijk. Maar op de site staat ook dat er een overstapservice is. Ik ben deze optie echter niet tegen gekomen. Krijg ik hier nog wat over te horen? Mijn gegevens: [Verwijderd]
Ik overweeg serieus om een glasvezelabonnement bij T-Mobile te gaan afsluiten en denk daarbij aan internet + tv. Het door T-Mobile geleverde modem lijkt er eentje te zijn die rechtstreeks met fiber aangesloten zal worden. Dat impliceert meteen dat dit modem in de meterkast naast de glasvezelaansluiting geplaatst *moet* worden. Ik heb in mijn woonkamer een goede wifi-router staan waar zo'n beetje alle devices thuis op aangesloten zijn, zowel draadloos als bedraad. Deze wifi-router wil ik graag blijven gebruiken. Mijn vragen zijn als volgt: - klopt het dat de T-Mobile wifi-router / modem perse in de meterkast geplaatst moet worden? Of is er een mogelijkheid door een fiber --> koper converter te gebruiken, de T-Mobile router toch in je woonkamer aan te sluiten d.m.v. een enkele UTP kabel van meterkast naar woonkamer? - moet de TV-decoder op een aparte poort aangesloten worden van de T-Mobile wifi-router (i.v.m. eigen VLAN)? - als ik dan mijn bestaande netwerk wil aansluiten, moet ik d
Een maand geleden heb ik een nieuw glasvezel abonnement besteld. Gisteren kwam de monteur van Guidion en heeft de modem en de router geïnstalleerd. Het signaal zou niet goed doorgekomen zijn. Hiervoor is er met spoed een monteur van Reggefiber gekomen. Deze heeft het signaal getest en dat bleek gewoon te werken. Hij gaf aan dat ik met T-Mobile moest bellen voor een nieuwe router, omdat het signaal gewoon goed is. Gisteren belde ik T-Mobile op en er werd aangegeven dat er binnen 1 of 2 werkdagen, afhankelijk van hoe snel de ticket in behandeling werd genomen een nieuwe router gestuurd zou worden. Vandaag bel ik erachteraan en er wordt doodleuk verteld dat er over 5 werkdagen een beslissing genomen zal worden, terwijl het al bekend is wat het probleem is: de defecte router. Is er een manier dat dit goed en snel opgelost wordt? Als het zo moet gaan al vanaf het begin, wil ik niet langer dan een jaar bij T-Mobile blijven.
Ik ben geïnteresseerd in T-Mobile thuis en heb glasvezel in de meterkast. Helaas is daar geen mogelijkheid voor een stroompunt te realiseren. -Verleggen jullie de glasvezel ook naar de woonkamer, waar de rest afgemonteerd kan worden, zoals internet en tv? - hebben jullie andere oplossingen voor het aanbrengen van glas in de woonkamer?
Ik heb zojuist een nieuw T-Mobile thuis (internet 750 + TV) abonnement aangevraagd en een T-Mobile Thuis account aangemaakt. Op de website staat echter aangegeven dat de overstapservice na de bestelling geregeld moet worden en binnen 3 dagen. Tevens staat er in de instructies aangegeven dat dit onder het kopje overstappen moet. Echter is dit kopje nergens te vinden? Wat moet ik nu doen?
Wat moet ik nu doen...want ik kan nu niet verder Sieb
zeggen jullie ook mijn huidige provider UPC / ZIGGO klantnummer 6670819 op? Groet, Peter Roovers
Hello, I installed my model according to the instructions, but the WAN light is not working. My installation date was 24 May. I switched the modem on and off countless time but it doesn't help. The wifi is on but no internet. Please help!
hi ik ga binnen kort verhuizen .en zou graag tmobile als mijn internet provider willen overwegen, voordat ik ja zeg ,zou ik graag een paar dingen willen weten die gerelateerd zijn met de verbindings- mogelijkheden van mijn Wooning . in mijn huis en slaap kamer zit namelijk een paneele voor ethernet in de muur - van welk ik graag een cat5e verbinding naar mijn meter kast wil laten lopen ivm het feit dat ik 500mb glasvezel will , ik zou dit graag willen ivm het feit dat ik een vaste verbinding handiger/stabieler vindt met het aansluiten van mijn eigen netwerk aperaten (nas/steam link/smart tv via ethernet/netwerk switch om eenpaar dinge alvast te noemen) mijn vraag is als volgt als ik een afspraak maak met jullie monteur -zou hij/of/zij de desbetreffende paneele door kunne trekken naar mijn meter kast -(hier zit mijn aansluiting voor glasvezel namelijk ) zoja zou dit extra kosten bovenop de installatie kosten :? vriendelijke groet ilco bosboom
Goedemiddag/avond T-Mobile forum, Aankomende vrijdag gaat mijn abonnement in. En Ik heb gisteren middag heb ik mijn installatie pakket ontvangen. Als een nieuwsgierige ICTer even de doos door gespeurd, waarbij ik een zegel tegen kwam die aan gaaf dat de spullen enkel mag worden aangesloten door een monteur?:? Maar oke, zegel door gesneden en verder op zoektocht. Even kijken wat er allemaal in zit precies. 🆒 Want ik wou even weten of de kabel om de glasvezel te verlengen lang genoeg was, en op het eerste gezicht lijkt dit allemaal in orde. Voor de rest lijkt alles compleet. Eerder de dag even met een kennis het glasvezel aansluitpunt nader bekeken(Dit had ik al eerder gedaan). Ieder geval alles zit er eenvoudig uit, natuurlijk vrij fragiel met plastic. Had eerlijk gezegd een originele doos van Vigor verwacht. Voor de rest heb ik eigen hardware aangeschaft, en vroeg me hierbij af of ik de gehele installatie zelf kan uitvoeren? En dat de monteur welke dezelfde vrijdagochtend komt enke
beste lezer, ik ben nu al 3 weken bezig met jullie callcenter om mijn glasvezel geactiveerd te krijgen en wordt steeds met een zoethoudertje weg gestuurd. vandaag bleek dat het installatiepakket al lang opgestuurd had moeten worden. echter, dat is nog niet gebeurd. nu kreeg ik te horen dat dit nu is doorgezet naar de TD om dit te onderzoeken en dat die normal gezien binnen 3-5 werkdagen reageren. Is dit niet een beetje vreemd? ieder service gericht bedrijf zal de oplossing en het onderzoek parallel uitvoeren. met andere woorden, een nieuw packet met spoed opsturen en uitzoeken waar het mis is gegaan. wat er nu gebeurd vind ik erg raar. alvorens een oplossing aan te dragen moet eerst gekeken worden waar het mis is gegaan? kan dit process echt niet versneld worden? gr, Ivo
Hoi.. ik heb mij pakket gekregen maar ik kan het niet instaleren omdat ik de connection als de foto hebt. Hoe kan ik voor een technisch van T-mobile aanvragen om mij te helpen met de installatie? Dankje wel
Geachte heer/mevrouw, Vandaag hebben wij de monteur op bezoek gehad voor onze nieuwe t-mobile internet abonnement. Deze gaf aan dat het hem niet is gelukt om een verbinding te realiseren. Bij telefonisch contact met de klantenservice medewerker stelde ik de vraag hoe dit opgelost zou worden. Daarnaast gaf ik aan dat wij zonder een actieve verbinding geen abonnementskosten in rekeninggn gebracht wil krijgen. De medewerker gaf aan dat ze in haar applicatie ziet dat de verbinding niet is gerealiseerd en dat het abonnement ps ingaat zodra dit wel het geval is. Nu krijg ik echter wel een mail binnen dat het abonnement is geactiveerd en per vandaag ingaat. Graag het verzoek dit te corrigeren. Daarnaast hoop ik dat de verbinding snel wordt gerealiseerd. Zonder verbinding kan ik mijn werkzaamheden thuis niet verrichten en hebben we ook geen televisie. In afwachting van uw reactie, verblijf ik. Mvg, Omer Yasar
Geachte heer / mevrouw, Via T-Mobile heb ik een abonnement (TV & Internet) afgesloten op mijn huisadres in Gouda. Aangezien er een probleem is met het netwerk, en ik daarom geen TV of internet heb, is er door T-Mobile een KPN monteur ingeschakeld. Afgelopen vrijdag, op 18 mei 2018, stond de afspraak met een KPN monteur. Ik diende thuis te zijn tussen 10 uur ’s ochtends en 12 uur ’s middags. Iets voor 12 uur, werd ik gebeld dat de monteurs niet zouden komen, de planning liep namelijk uit. Kan gebeuren dacht ik, en een volgende afspraak werd al snel gemaakt. De afspraak werd verschoven naar zaterdag, 19 mei, op dezelfde tijd. Dit keer werd ik niet afgebeld, er kwam zelfs niemand opdagen. Ik belde om 1 uur ‘s middags met de helpdesk van KPN en ik kreeg en arsenaal aan smoesjes toegeworpen gekregen. Daarnaast kreeg ik excuses over het niet afbellen van de monteurs. Een derde afspraak werd gemaakt, op woensdagavond 23 mei 2018 tussen 18:00 en 20:00 uur. Ik diende wederom thuis te zi
Ik ben als Eindhovenaar momenteel nog klant bij ON (OnsBrabantNet), maar deze is overgenomen door KPN en binnenkort wordt mijn aansluiting blijkbaar omgezet naar KPN met hun crappy ExperiaBox. Daar heb ik geen zin in (en in Ziggo al helemaal niet), dus ik ben een beetje aan het rondneuzen naar een andere internet provider. Ik heb sinds 2008 een heerlijk werkende 100/100 glasvezel verbinding, maar volgens de T-Mobile postcode check is er geen glasvezel mogelijk op mijn adres... ? Terwijl de Reggefiber postcode check (op https://eindelijkglasvezel.nl/waar-glasvezel/) correct aangeeft dat ik wel al een glasvezel aansluiting heb. Ik ben namelijk geïnteresseerd, jullie aanbod en prijzen zien er interessant uit, maar ik wil echt geen dsl aansluiting, maar een glasvezel aansluiting, zoals ik al jaren gebruik. Is de T-Mobile postcode check abuis? Ik zie op het forum her en der terugkomen dat 'de T-Mobile postcode check leidend is', maar ik er niet 100% van overtuigd dat deze check de j
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.