Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Binninkort stap ik over van ziggo naar tmobile maar ik moest ff zoeken naar kpn punt maar deze is door vorige bewoners afgesloten. Is dit een probleem?
Dear sir / Madam, I had an appointment with a KPN team in order to change the cable but unfortunetly no body came . My address is [deleted] Greeting R.Alramadan
Na het ontvangen van het T-Mobile thuispakket zou vandaag de monteur zowel het internet als de TV aansluiting eindelijk installeren. Echter, omdat wij geen TP link powerline set van 2 adapters niet hadden kon de monteur de televisie verbinding niet aansluiten (vooraf nergens te lezen voor de noodzaak van het aanschaffen van deze set voor installatie). Daarna vertelde de monteur aan mijn vriendin dat het ook niet mogelijk was om het internet op dit moment te installeren, hier vanuit gaande was het advies om de adapters te kopen en een nieuwe afspraak te maken. Omdat ik het een gek verhaal vond heb ik Guidion gebeld voor duidelijkheid, bij de klantenservice gaven zij inderdaad aan dat de aanschaf van de bovengenoemde adapters noodzakelijk is voor de TV installatie (de klantenservice hebben het zelfs nog nagevraagd bij de monteur) maar dat het internet gewoon geinstalleerd had kunnen worden maar dat dit geweigerd is door mijn vriendin. Hier is echter geen sprake van geweest, de monteur ga
Ik zit nu bij FIBER internet (internet en bellen) en stap over naar T-mobile. De keuze voor deze provider is GEEN optie in het menu op de overstapservice pagina van T-mobile?! Zo kan ik het overstapaanvraag formulier niet goed invullen. https://thuismy.t-mobile.nl/overstappen:motorcycle: Hoe dit op te lossen? Bedankt. Patrick
Hoi, in de FAQ lees ik: "Ben je al zeker van je zaak en je wilt zo snel mogelijk internet in huis? Dan kun je afzien van de bedenktermijn. Dit kan in de My T-Mobile Thuis omgeving. Klik dan op Sneller T-Mobile Thuis." Ik ergerde me zeer aan die overbodige 14-dagen tijdens het inplannen van de levering, en zie dit nu pas. Ik kan deze 'afzien van bedenktermijn' optie echter nergens vinden. Kan dit alsnog? Mijn huidige leverdatum duurt nog steeds 11 dagen en kans op versnelling is altijd prettig.
4 aug - aangevraagd voor een nieuwe verbinding van t-mobile glasvezel 4 aug - Datum van 24-9 wordt gecommuniceerd. De installatie We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Maar eerst heb je nog 14 dagen bedenktijd en moet je glasvezelaansluiting nog afgerond worden door Reggefiber. Naar verwachting neemt Reggefiber rondom 24-09-2018 contact met je op voor een afspraak. Zodra je glasvezelaansluiting afgerond is, kunnen we T-Mobile Thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Een week voor de afgesproken installatiedatum krijg je alvast het Installatiepakket met de post. 24-9 geen reactie van Reggefiber / T-mobile 26 sept 2018092611015429 mail gestuurd wanneer de verbinding op geleverd wordt. Hier wordt gemeld dat de verbinding 16 nov wordt opgeleverd, Guidion zal rondom deze periode contact met mij opnemen. 2 oktober, bij de winkel langsweest, advies om guidion te bellen. Resultaat,
Hi, I've been waiting for my line to be activated for more than 2 weeks. Guidion technician came 2 times to check the installation and he said the fault is due to KPN. T-mobile also passes responsibility to KPN and the fact that I should be getting an appointment for KPN technician but I see no progress afterwards.
Hallo, Gister ontving ik een email dat ons adsl internet eerder dan gepland is geactiveerd en dat het gister al klaar zou zijn. Enthousiast ging ik aan de slag met installatie. Maar nu is het zo dat het WAN lampje niet gaat branden. In de t-mobile thuis omgeving wordt het er niet duidelijker op. Daar staat vandaag (9 november): En dat het internet nog "in behandeling" is. Is de lijn nu actief of niet?
Ik heb tmobile thuis genomen en deze wordt 21 november geinstalleerd. Ik zou nog info ontvangen over wanneer ik mijn kpn abonnement op moet zeggen. Volgens mij is er een opzegtermijn van een maand. Dit kost me nu een extra maand termijn volgens mij. Coen.
Hallo, Vanmiddag is er een monteur langsgeweest om tmobile thuis bij mij aan te sluiten. Helaas had KPN de lijn niet geactiveerd (abonnement op 31/10 ingegaan)... Monteur is weggegaan en verteld dat hij erachter zou gaan dat het geactiveerd zou worden, wel heeft hij alvast de modem aangesloten. Nu is het wachten tot dat het geactiveerd is. (Hoe lang zou dit duren?) Hij heeft twee draden aangesloten, maar mogelijk kan het ook de andere twee zijn vertelde hij. Als ik bericht krijg dat KPN de lijn heeft geactiveerd en ik heb nog steeds geen signaal moet ik de andere twee draden proberen. Dat is prima al heb ik liever dat ze nog een keer langskomen om het goed aan te sluiten, want er zijn ook geen testen uitgevoerd. Het doosje wat erbij zat waar de telefoonkabel in moet, vind ik niet mooi dus ik heb zelf een wandcontact met telefoonaansluiting gekocht. Als ze niet meer langskomen kunnen jullie mij misschien vertellen hoe ik de gekochte wandcontacten kan aansluiten( zie
Hallo, Er word rondom 19/12 contact opgenomen door reggefiber voor een afspraak. En daarna eord de installatie uitgevoerd door Guidion. Het opzeggen van mijn vorige provider is door jullie geregeld/opgezegd. Einddatum is op 06/12-2018, Dat betekend dat ik tussen 06/12 ° rond 19/12 geen internet heb dus. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik ben overgestapt van een Ziggo internet/tv naar een T-mobile thuis abonnement. Ook al kan ik het nergens terugzien weet ik vrijwel zeker dat ik gebruikt heb gemaakt van de overstapservice, maar mijn huidige Ziggo abonnement is sinds deze maand nog steeds actief. Waarom is mijn huidige abonnement nog niet opgezegd?
vertel me dat dit niet waar is … Vanaf het moment van opzegging door T-mobile van onze oude leverancier was bekend dat deze opgezegd is per 16-11-2018. De eerste afspraak-mogelijkheid voor voor de monteur is pas 19-11-2018. Dit zou dus betekenen dat wij ook geen internet hebben in die tussentijd! Dat is wat ons betreft niet acceptabel. welke eerdere mogelijkheid biedt T-mobile ons Probleemloos overstappenOverstappen naar T-Mobile Thuis doe je zonder zorgen. Je maakt geen dubbele kosten en zal geen moment offline zijn. Daar zorgen wij voor met onze Overstapsservice. Gideon kan voor ons ook geen eerdere datum plannen omdat het glasvezel niet vrij is en het nieuwe contract door T-Mobile eerst moet zijn doorgegeven aan Reggefiber.
Beste community, via de chat van t-mobile kreeg ik geen eenduidig antwoord dus wellicht weet hier iemand wat er precies nodig is 🙂 Ik ben dit jaar verhuisd en in het huis blijkt wel een invoerkabel van de KPN onder de vloer te liggen maar is geen ISRA punt aanwezig. Bijgevoegd foto's van de huidige bekabeling, deze ligt nu nog onder de vloer maar is super eenvoudig boven de vloer en in de woonkamer te krijgen (het gat ervoor zit er al). De staat lijkt me niet geweldig. Dikke kabel van de KPN met aan het uiteinde een dunnere kabel (ligt lekker bloot, zie foto #1), de uiteindes zijn omwikkelt met een soort van papier (foto 2). Omdat ik Ziggo zat ben heb ik een t-mobile thuis abbo aangevraagd. Mijn vraag is nu of; een t-mobile monteur het isra punt kan herstellen, of t-mobile zelf een aanvraag doet om het isra punt te herstellen (volgens chat medewerker #1) ikzelf via mijnaanslutiing.nl herstel van het ISRA punt moet aanvragen (volgens chat medewerker #2) Z
Hi, I've received a mail from T-mobile Thuis yesterday, saying that I can start my installation earlier. Unfortunately, I was not able to do it. In addition, I saw on my ordering status page, that it states "Pas installeren op installatiedatum!" Just wondering can I do it later after the installation date that it mentioned?
Hoi, Heb m'n t-mobile thuispakket inmiddels al ontvangen, en wil binnenkort de spullen aansluiten. Ik heb alvast gekeken of mijn aansluiting in orde is, maar na inspectie van de aansluiting blijkt dat alle aders los zitten en niet zijn aangesloten. Hebben jullie hier ook een video van of tekening hoe de aderparen verbonden moeten zitten? Mijn muurplaat is degene waar de oude ptt stekker nog in moet.
Goedemiddag! Negen maanden geleden was er brand in de benedenverdieping van het pand waarin ik woon. Tot die tijd had ik T-mobileThuis en dat werkte prima. Ik vertrok naar een tussenwoning, verhuisde m'n aansluiting mee, en ondertussen werd de woning gerenoveerd. Nu zijn we sinds een week weer terug in de woning. Netjes weer T-mobile mee terug verhuisd en vorige week zou er verbinding moeten zijn. Zou. Want het werkte niet. Van het kastje naar de muur en weer heel veel keer terug, blijkt dat niemand zich hier verantwoordelijk voor voelt. Eerst natuurlijk T-mobile gebeld. Elke dag, en heel veel tijd kwijtgeraakt. Uiteindelijk stuurden ze een monteur, maar die stelde vast dat er qua t-mobile geen probleem was. Het zou aan de KPN lijn liggen. De volgende dag stond de KPN monteur op de stoep. Die constateerde dat het probleem niet in mijn appartement zit, maar ergens tussen voordeur en mijn appartement. In de gemeenschappelijke ruimte dus. Dat moet je woningbouwvereniging oplosse
Goedemiddag forum-leden, Binnen een korte tijd zal ik verhuizen naar een adres waar glasvezel beschikbaar is. Hierdoor wil ik overstappen naar T-Mobile Thuis, waar ik gebruik zal maken van digitale televisie en uiteraard glasvezel. Ter installatie hiervan (gezien ik nu nog ergens rekening mee kan houden met de verbouwing etc.) heb ik enkele vragen. Er is genoeg te vinden op het forum, dus vergeef mij indien het ergens is behandeld maar ik dit niet exact heb gevonden;) Vanuit de meterkast (waar het modem -Huawei HG659?- zal komen) heb ik 2 UTP kabels naar de bovenverdieping en 4 naar de woonkamer lopen. Is het mogelijk om de benodigde UTP voor televisie direct naar de TV Box te leiden, en vanaf het modem eerst één UTP naar een switch te leiden? Kan vanuit deze switch dan een 'aftakking' worden gemaakt naar de diverse UTP aansluitpunten, zodat diverse apparaten (waaronder een Apple Time Capsule, die zal zorgen voor het WiFi-signaal i.p.v. de Huawei) via de switch direct verbin
Mijn instalatiepaket is retour gegaan zonder dat ik de mogelijkheid heb gehad om het bij een postnl servicepunt op te kunnen halen hoe zit dit??
I was expecting a delivery of my new router to install my wifi. Unfortunately, I have been at work every day and I did not know when an attempt at delivery was made (if one was made). I have just realized I have a tracking number from PostNL, but their tracking website says "Shipment is expected, but it is not yet in sorting process" and also "The sender has registered your package with us, but has not yet delivered it to a PostNL location"--but it also says delivery is expected October 4 (2 weeks ago!) So obviously I'm confused. Where is my Router--does T-Mobile still have it or Post NL?
Modem en installatie zijn in orde maar er is sinds vanmiddag geen internet meer. Modem al opnieuw opgestart maar nog steeds niet. Woon in Den Bosch.
Is het mogelijk om zelf glasvezel te installeren? Er hangt al een Genexis in de meterkast en ik heb al een modem. Het enige wat jullie nog hoeven doen is de lijn op afstand te activeren. Dan regel ik zelf de rest. Ik heb liever geen vreemdelingen in huis en heb niet de beste ervaring met Guideon.
Hallo, Ik heb vandaag reggefiber op bezoek gehad. Ze hebben de glasvezel getest en goed bevonden. Nu heb ik nog geen lampje internet branden op de t-mobile Huawei modem. Deze zit aan de mediaconverter gekoppeld waar ook de glasvezel in zit. Alle 6 lampjes branden. Kan het zijn dat de switches op de mediaconverter niet goed staan. Nu staan 2,4,5,6 op On. dat zou 100 full duplex moeten zijn volgens het boekje. Ik heb ook een 100mbit internet abbo. Toch geeft het modem nog 100mbit half duplex aan. Wat zijn de juiste settings op de media converter?
Hoi, ik probeer mijn modem aan te sluiten. Heb een gewone internet aansluiting / waar telefoonkabel ingaat, die ook is bijgeleverd in het pakket (grijs), maar die niet past in het modem, dwz de dsl aansluiting. Betekent dat ik die lange grijze kabel nu moet openknippen en in het kleine doosje moet bevestigen waarop ik kleinere dsl stekkertje kan aansluiten? Dit scenario lees ik nergens in de bijgeleverde boekjes. Thanks, Simon
Vandaag zou er tussen 16:00/18:00 een monteur langs komen ivm geen internet en tv maar die is niet langs geweest. Rond 18:45 het bedrijf Guidion gebeld die de monteur zou langs sturen krijg ik te horen dat ik er zelf niet was?! Dit was trouwens om 18:25 volgens hun (ook al ruim te laat volgens begrippen) de monteur zou zelfs een foto van de voordeur gemaakt hebben om te bewijzen dat ie er was, alsjeblieft waarom zeg je dit?! Vind het echt een slecht begin zo hoor T-mobile !! Ik heb vrije uren hiervoor moeten opnemen, heb volledig zicht op de voordeur want was in het schuurtje bezig, mijn deurbel doet het luid en duidelijk en dan krijg je zo'n verhaal, dat gaat er bij niet in hoor!! En dan ook nog te horen moeten krijgen dat ik maar weer een afspraak moet maken zodat ze langs kunnen komen, hallo je bent niet eens langs geweest...😑 Ik zou graag willen dat hiermee wat gedaan word zodat het niet nog eens voorkomt... afijn ik ga morgen kennelijk toch maar bellen, hopelijk niet voor we
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.