Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn status van bestelling niet zien

  • 1 August 2024
  • 9 reacties
  • 76 Bekeken

Beste, 

Een week geleden glasvezelinternet besteld . Ik kan mijn status van bestelling niet zien in mijn odido(website en app)! 

mvg,

9 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi adilyunus,

 

Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?

 

-Gilbert

niet gelukt

Hoi adilyunus,

 

Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?

 

-Gilbert

niet gelukt

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @adilyunus 

Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?

Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.

Hallo @adilyunus 

Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?

Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @adilyunus, handig dat je aan de bel trekt, dit kan ik snel voor je oplossen! Zojuist heb ik je oude abonnement ontkoppelt van je e-mail adres. Graag raad ik je aan om een nieuw Mijn Odido account aan te maken via: Mijn Odido account aanmaken. Vervolgens kan je direct je Internet abonnement toevoegen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!

Hoi @adilyunus, handig dat je aan de bel trekt, dit kan ik snel voor je oplossen! Zojuist heb ik je oude abonnement ontkoppelt van je e-mail adres. Graag raad ik je aan om een nieuw Mijn Odido account aan te maken via: Mijn Odido account aanmaken. Vervolgens kan je direct je Internet abonnement toevoegen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!

Nu heb ik een andere probleem, ik kan mijn bestelling niet toevoegen 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @adilyunus, dit komt omdat je IBAN 2x in het systeem staat. Ik heb het oude account aangepast. Nu moet je wel de koppeling kunnen maken! Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Reageer